Bekijk volle/desktop versie : Mensen Veranderen!!



28-05-2008, 18:03
eigelijk hoort de titel ONGELOOFLIJK MAAR WAAR TE ZIJN!!

ik Wil Graag Een Verhaal Starten Over Een Meisje Zogenaamd Nora... Dit Meisje Zoekt Veel Aandacht Bij Jongens En Op Een Dag Gaat Het Helmaal Fout,, Zo Erg Dat Ze Door Iederen Wordt Gehaat Door De Dingen Die Ze Heeft Gezegd En Heeft Gedaan.. Als Ik Genoeg Fans Heb Ga Ik Aaan Het Verhaal Werken.. Hoor Graag Wat Van Jullie Kusje :d

28-05-2008, 18:17


Nora psttt Nora...kom hier a lekkerding niet doen alsof je me niet hoort,, dagelijks maak ik dit mee.. jonges die denken dat ze met mij kunnen dollen...ik loop door en kom me vriendin ranya tegen.... sgatje riep ik voluit en gaf haar de vier gebruikte kussen... hey sgatje ik ga morgen naar den haag je weet tog zema shoppen, en ik vroeg misschien kan me lieffe ranya wel mee zei ik met een big smile.. ik zag dat ranya me raar aan keek.. en begon tehuilen,,, ranya wat is er met jou !!! de laaste tijd had ik wat aan haar gemerkt maar dat het zo erg was wist ik niet.. ik zag dat ranya me raar en tegelijkerijd verdrietig aan keek ik ik mag niet meer met je omgaan, dus we kunnen gwn beter afstand van elkaar doen... mijn mond ging open van verbazing maar ranya dat kunnen ze tog niet zomaar verbieden ik ken je nu al 10 jaar..

jawel dat kunnen ze wel,, me pa heeft he gezien...en niet zeggen nee je was in adam zonder je hoofdoek,, hij herkende je!! en dat je je hoofddoek hebt durven af doen dat doet mij ook zo een pijn Nora en ook tegelijker ytijd als ik je aan kijk voel ik woede

ik dacht na en wist dat me pa gwn gelijk had,,, ik wil me niet laten beinvloeden door een meisje zoals jou nora,,, ik ken je blijkbaar niet zo goed als ik dacht,,, want die Nora van toen zou dit nooit hebben gedaan, maar jah sinds die jongens naar je kijken, en allen maar gebruik van je maken!!!!!dat maakt mij ook boos

nee ranya hoor wat allemaal zegt!!! ik, ik je pa kan zich tog vergist hebben,, k bedoel je kent me tog( de pa heeft gelijk) ranya pleas doe me dit niet aan, je weet ik geef geel veel om je en jij betn de enigst die ik hier mag, en en ik barste in tranen uit

ik wist dat ik niks meer kon zeggen tegen ranya ik weet als ze zo een blik heeft, dat ze me nooit meer zal aankijken.... en zo liep ranya van me weg en liet mij met barstede tranen achter, ik volgede haar met mijn ogen en dacht dit is het dan, onze vriendschap is voorbij,,

ik liep verder en droogde me tranen,,, als ik ergens mee zat was het eerst wat ik deed met jongens sjannesen... dus daar was ik ondertussen al mee bezig... khalid whahw wat doe je,, nee niet doen,,
sgatje het kan tog geen kwaad,, blijkbaar wist khalid dat ik nu kwetsbaar ben en dat ik er niet met me hoofd bij ben...

khalid!! nee zeg ik tog,,, hij duwde me in de wc... en begon me te betasten,, ik kon niks meer doen


28-05-2008, 18:31
maar voor het wist,, had ik nu allen maar een string aaan

KHALID DOE NORMAAL!!! riep ik nog, maar ik zag allen dat ie geiler en gekker werd.. dit had ik nog nooit mee gemaakt.. twee dingen in een dag.. me dag kon niet erger worden,, en jah hoor het durde enkele seconde of khalid kwam in me ,, ik heb nog nooit zo een pijn gevoeld,, en ben nog nooit zo bang geweest...khalid ging dooor,, en nu pas ruikte ik de alchollucht,,,, kut khalid is dronken,,,

ik wist neit wanner deze nachtmerrie afgelopen zou zijn,,

28-05-2008, 18:35
zeg maar of ik door moet gaan .....!: sorrry voor de taal fouten,...

29-05-2008, 13:05


Sorry, maar wat is dit voor een verhaal?!