Bekijk volle/desktop versie : wie heeft een blackberry?



Pagina's : [1] 2 3

28-05-2008, 13:19
en hoe werkt ie?

28-05-2008, 13:21


Ik heb m zelf ni maar ken wel iemand die m heeft. Hij is wel mooi maar die knopjes zijn super klein. Hoe die precies werkt weet ik ni.

28-05-2008, 13:26
Ik heb er een voor mijn werk, wat wil je weten?

28-05-2008, 13:29
wat wil je weten dan? ik heb er 1 tis een zakelijktoestel gebruik hem ook alleen voor mijn werk vreselijk onding.

28-05-2008, 13:30



Citaat door fenna:
Ik heb er een voor mijn werk, wat wil je weten?



of ie handig is en snel internet heeft ensow? hebben ze ook een met touchscreen met zo een pennetje?

28-05-2008, 13:35

Citaat door b_karima:
of ie handig is en snel internet heeft ensow? hebben ze ook een met touchscreen met zo een pennetje?



Heb er een zakelijk. Deze staat gelinkt met mijn Lotus Notes. alleen daarom al vind ik het een heerlijk ding. Internet is bij ons best snel, maar gebruik internet bijna nooit. Ik heb er trouwens geen pennetje bij!

28-05-2008, 13:35

Citaat door b_karima:
of ie handig is en snel internet heeft ensow? hebben ze ook een met touchscreen met zo een pennetje?


Het is een toetsel dat absoluut voor zekelijk gebruik is ontworpen en niet om prive te gebruiken.....

De blackberry die ik heb heeft geen pennetje, internet is op zich wel snel maar ik maak er puur en alleen gebruik van internet om mijn zakelijke mail te checken en om de filesberichten te bekijken...

Voor prive gebruik raad ik hem echt af

28-05-2008, 13:53
dat ding liijkt me echt gaaf vooral nu ik ook naar school wee ga ins alla ensow, is lekker makkelijk, ik zit te twijfelen tussen htc en de blackberry

28-05-2008, 14:04
Ik had de mogelijkheid om er eentje voor zakelijk gebruik te krijgen maar heb het aanbod afgestaan...want die dingen zijn TE handig..voordat je het weet bellen/mailen/smsen ze je tijdens vakantie en ga je vaker je zakelijke mails bekijken..Ik heb een thuiswerkplek...vind dat goed zat..

Zelfs met zakelijke mails is hij soms onhandig..bijvoorbeeld als je een mailtje krijgt met een wordbijlage dan kun je de tekst nooit op 1 of 2 pagina's lezen..je moet de hele tijd links/rechts/beneden en naar boven scrollen..

28-05-2008, 14:06

Citaat door Maroc_Meissie:
Ik had de mogelijkheid om er eentje voor zakelijk gebruik te krijgen maar heb het aanbod afgestaan...want die dingen zijn TE handig..voordat je het weet bellen/mailen/smsen ze je tijdens vakantie en ga je vaker je zakelijke mails bekijken..Ik heb een thuiswerkplek...vind dat goed zat..



ben je de hele dag bezig met je werk, is ook stom.

Ik ga me gewoon ff verder orienteren ins Allah.

28-05-2008, 14:14
Ja precies...je doet het dan deels onbewust..merk het ook met mijn thuisverbinding..Voor de rest vind ik de Blackberry geen leuk iets voor prive gebruik.

28-05-2008, 14:37
voor prive heb ik een htc, super handig, ik heb naast me werk nog andere bezigheden waarvoor de htc super handig is. Ik ontvang me huis en hotmail ook op me htc en voor de rest heb ik er ook een aantal belangrijke documenten op staan. Htc heeft ms office.

28-05-2008, 15:11



Citaat door Maroc_Meissie:
Ik had de mogelijkheid om er eentje voor zakelijk gebruik te krijgen maar heb het aanbod afgestaan...want die dingen zijn TE handig..voordat je het weet bellen/mailen/smsen ze je tijdens vakantie en ga je vaker je zakelijke mails bekijken..Ik heb een thuiswerkplek...vind dat goed zat..

Zelfs met zakelijke mails is hij soms onhandig..bijvoorbeeld als je een mailtje krijgt met een wordbijlage dan kun je de tekst nooit op 1 of 2 pagina's lezen..je moet de hele tijd links/rechts/beneden en naar boven scrollen..


dat is inderdaad het grote nadeel, iedereen gaat ervan uit dat je altijd bereikbaar bent, zowel vroeg in de ochtend, in het avond en soms in het weekend , maar jah na 4 jaar in het bedrijfsleven te zitten ben ik er nu wel aan gewend. op een dagje vrij zet ik hem gewoon uit en tussendoor luister ik dan gewoon mijn voicemailberichten af en mails daar doe ik niets mee

28-05-2008, 15:53
Hoe zien die dingen eruit?

28-05-2008, 15:54

Citaat door b_karima:
dat ding liijkt me echt gaaf vooral nu ik ook naar school wee ga ins alla ensow, is lekker makkelijk, ik zit te twijfelen tussen htc en de blackberry



htc is echt aan te raden..

mijn man heeft hem ook gehaald..
en is dik te vreden..

je kan er zo veel mee, je kan er van allerlij programmas opzetten

paint. microsoft, navigatie, windows xp en blbanlabbla echt alles

hij heeft ook de holy quran erop audio en video

Pagina's : [1] 2 3