Bekijk volle/desktop versie : Je geliefde tijd gunnen!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-05-2008, 12:34
Stel dat je ontzettend over je oren verliefd bent op iemand

Alleen jullie hebben beide niet zo veel tijd om elkaar te ontmoeten
Hoeveel tijd geef/gun je elkaar voordat je er defenitief een punt erachter zet en verder gaat omdat het toch nooit iets wordt??

Ben nu even echt serieus dus verwacht ook serieuze antwoorden aub!

Groet,
MarinaSmer

28-05-2008, 12:36


Hmm ligt er aan hoe hij zich gedraagd bellen we vaak of smsen en leren we elkaar via de tel dus beter kennen zou ik het een kans geven maar smst hij niet terug laat hij dagen niets van zich horen dan is het gelijk een dikke .

28-05-2008, 12:38

Citaat door Samirasmer:
Stel dat je ontzettend over je oren verliefd bent op iemand

Alleen jullie hebben beide niet zo veel tijd om elkaar te ontmoeten
Hoeveel tijd geef/gun je elkaar voordat je er defenitief een punt erachter zet en verder gaat omdat het toch nooit iets wordt??

Ben nu even echt serieus dus verwacht ook serieuze antwoorden aub!

Groet,
MarinaSmer



hoe bedoel je met tijd geven ?
je hebt toch als doel als je verliefd bent dat je gaat trouwen of kom ik nou van mars.


28-05-2008, 12:40
Te lang, maar je leert ervan. Een keer een nooit weer.

Ik wil duidelijkheid hebben, zodra ik dat niet krijg haak ik af.

28-05-2008, 12:47



Citaat door Nijntjekonijntj:
Hmm ligt er aan hoe hij zich gedraagd bellen we vaak of smsen en leren we elkaar via de tel dus beter kennen zou ik het een kans geven maar smst hij niet terug laat hij dagen niets van zich horen dan is het gelijk een dikke .

Dat lijkt me logisch inderdaad, maar hij heeft haar vaak genoeg laten weten wat hij voor haar voelt

28-05-2008, 12:48

Citaat door HAJET75:
hoe bedoel je met tijd geven ?
je hebt toch als doel als je verliefd bent dat je gaat trouwen of kom ik nou van mars.


je moet elkaar eerst nog tegen komen, dus de vraag was...hoe lang gun je elkaar de tijd voordat je zoiets hebt van....Laat maar het hoeft niet meer

28-05-2008, 12:49

Citaat door Samirasmer:
Stel dat je ontzettend over je oren verliefd bent op iemand

Alleen jullie hebben beide niet zo veel tijd om elkaar te ontmoeten
Hoeveel tijd geef/gun je elkaar voordat je er defenitief een punt erachter zet en verder gaat omdat het toch nooit iets wordt??

Ben nu even echt serieus dus verwacht ook serieuze antwoorden aub!

Groet,
MarinaSmer
schaaatjeee

en wie is die meid dan,,
en wat is er met jou nick gebeurd,, samirasmer

28-05-2008, 12:49

Citaat door Mar0ekkaas:
Te lang, maar je leert ervan. Een keer een nooit weer.

Ik wil duidelijkheid hebben, zodra ik dat niet krijg haak ik af.

meteen bij de eerste afspraak, kan altijd iets tussen komen natuurlijk...

Werk of familie of persoonlijke zaken

28-05-2008, 12:51

Citaat door Samirasmer:
je moet elkaar eerst nog tegen komen, dus de vraag was...hoe lang gun je elkaar de tijd voordat je zoiets hebt van....Laat maar het hoeft niet meer


als je gevoel zegt laat haar maar los dan moet je het doen, ...maar als je verstand en je gevoel naar haar blijven verlangen,.. moet je haar niet loslaten..


28-05-2008, 12:53

Citaat door Samirasmer:
Dat lijkt me logisch inderdaad, maar hij heeft haar vaak genoeg laten weten wat hij voor haar voelt



Dan zou ik het een kans geven. Mijn man en ik konden elkaar ook niet op het begin vaak zien we woonde te ver van elkaar en werkte beide fulltime. In het weekend ging het allemaal niet zo makkelijk maar toch bleef ons relatie bestaan. Telefonisch kan je ook elkaar leren kennen maar het is wel moeilijk hoor

28-05-2008, 12:54

Citaat door Samirasmer:
meteen bij de eerste afspraak, kan altijd iets tussen komen natuurlijk...

Werk of familie of persoonlijke zaken



Niet bij de eerste afspraak sukkel! Gewoon wanneer duidelijk is dat je elkaar echt leuk begint te vinden enzo, dan ben ik wel benieuwd wat hij verder verwacht zowel nu als in de toekomst, ik ga geen tijd zitten verspillen aan iemand die het waarschijnlijk niet eens waard is.

28-05-2008, 12:54

Citaat door HAJET75:
als je gevoel zegt laat haar maar los dan moet je het doen, ...maar als je verstand en je gevoel naar haar blijven verlangen,.. moet je haar niet loslaten..




voor de eerste keer niet mee eens. Als je iemand hebt dan weet je niet wat je mist en als je pas degene mist dus heb laten gaan dan weet je pas wat je had. En als je diegene al los heb gelaten gaat het moeilijk om weer bij elkaar te komen

28-05-2008, 12:56


genoeg tijd.. voor dat je het weet ben je met haar op een dag, en denk je van zo we zijn er al.

28-05-2008, 12:56

Citaat door Samirasmer:
Stel dat je ontzettend over je oren verliefd bent op iemand

Alleen jullie hebben beide niet zo veel tijd om elkaar te ontmoeten
Hoeveel tijd geef/gun je elkaar voordat je er defenitief een punt erachter zet en verder gaat omdat het toch nooit iets wordt??

Ben nu even echt serieus dus verwacht ook serieuze antwoorden aub!

Groet,
MarinaSmer




liefie wat is er aan de hand...

28-05-2008, 13:00
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1984186

Pagina's : [1] 2 3 4 5