Bekijk volle/desktop versie : Via Malaga naar Maroc!!



Pagina's : [1] 2

28-05-2008, 11:47
Dag Ladies,

Ik heb een vraag. Wie is er weleens met het vliegtuig naar Malaga gegaan om dan via de boot in Nador te komen. Ik wil dus op vakantie maar kan niks meer vinden en wil het op die manier doen. Ik weet alleen niet wat ik kan verwachten en of het gevaarlijk is voor mij alleen. Dus pleasse help me out.


Kus bazatoen

28-05-2008, 11:51


Wij hebben dat gedaan, maar het probleem was, we kwamen aan en er ging die dag geen boot meer, dus we moesten in een hotel.
Is op zich geen probleem, maar als je alleen bent zou ik het niet zo leuk vinden.

Laat je niet oplichten door een taxi te nemen (die vragen 30 euro om naar het centrum of de haven te brengen), maar neem de bus, die kost 1 euro!!

28-05-2008, 11:55
Ja ik dacht als ik mijn vliegticket ga boeken bijvoorbeeld in de ochtend dat ik hier dan al een bootticket boek voor de avond. Voor eventuele vertraging. Zodat ik zeker weet dat ik de boot haal.

Dus geen taxi nemen en beter de bus. Kan ik daar dan vragen welke bus ik naar de haven moet nemen?

28-05-2008, 12:00

Citaat door bazatoen:
Ja ik dacht als ik mijn vliegticket ga boeken bijvoorbeeld in de ochtend dat ik hier dan al een bootticket boek voor de avond. Voor eventuele vertraging. Zodat ik zeker weet dat ik de boot haal.

Dus geen taxi nemen en beter de bus. Kan ik daar dan vragen welke bus ik naar de haven moet nemen?


Ja dat kan ook, maar je hebt niet altijd garanties met die boten...Wij dachten dat er ook een ging, maar die was verzet naar de volgende ochtend...

Ja de bus nemen, er is op het vliegveld een informatiepunt, daar kan je het vragen (ze spreken engels). ALs ik me niet vergis was het bus 37...

28-05-2008, 12:02


wij gaan altijd via malaga naar marokko...alleen gaan wij naar Ceuta...dus ik zou niet weten hoe je vanuit malaga naar Nador moet gaan...
het bevalt ons prima...wij huren auto in malaga en rijden daarmee door naar MArokko..

28-05-2008, 12:03

Citaat door ellouisa:
Ja dat kan ook, maar je hebt niet altijd garanties met die boten...Wij dachten dat er ook een ging, maar die was verzet naar de volgende ochtend...

Ja de bus nemen, er is op het vliegveld een informatiepunt, daar kan je het vragen (ze spreken engels). ALs ik me niet vergis was het bus 37...



Ok

Dank je wel meid

Insha allah komen we allemaal goed aan.

28-05-2008, 12:05

Citaat door Dreaming_lady:
wij gaan altijd via malaga naar marokko...alleen gaan wij naar Ceuta...dus ik zou niet weten hoe je vanuit malaga naar Nador moet gaan...
het bevalt ons prima...wij huren auto in malaga en rijden daarmee door naar MArokko..



Dat is inderdaad ook een idee, Een auto huren. Het is opzich niet moeilijk van het vliegveld naar de boot. Maar omdat ik alleen ben, vind ik het enger dan het is.

28-05-2008, 12:08
Het is gewoon met de bus naar de boot en die ligt vlakbij het centrum, easy as that.

28-05-2008, 12:08

Citaat door bazatoen:
Dat is inderdaad ook een idee, Een auto huren. Het is opzich niet moeilijk van het vliegveld naar de boot. Maar omdat ik alleen ben, vind ik het enger dan het is.



ja ik begrijp je hoor...ik zou eerst alleen naar marokko vliegen met me dochter..maar omdat ik te schijterig ben om alleen te gaan..ga ik nu met man naar malaga en vandaar gaan we naar Tetouan..;

28-05-2008, 12:18
ik ga ook via malaga. Binnenkort even boeken. je pakt de taki of gaat lopend naar het bussation. Daar pak je de bus naar algeciras, dat duurt ongeveer 2 uurtjes en dan pak je vandaaruit de boot.

Wanneer ben je van plan te gaan?

28-05-2008, 12:27

Citaat door fatna:
ik ga ook via malaga. Binnenkort even boeken. je pakt de taki of gaat lopend naar het bussation. Daar pak je de bus naar algeciras, dat duurt ongeveer 2 uurtjes en dan pak je vandaaruit de boot.

Wanneer ben je van plan te gaan?



Ik ga denk ik 18juli, maar ik moet dus in malaga de boot pakken naar nador of mellilia. Dus zal denk ik niet langer dan een half uurtje zijn.

Ga je ook alleen?

28-05-2008, 12:28

Citaat door Dreaming_lady:
ja ik begrijp je hoor...ik zou eerst alleen naar marokko vliegen met me dochter..maar omdat ik te schijterig ben om alleen te gaan..ga ik nu met man naar malaga en vandaar gaan we naar Tetouan..;



Ja het is wel eng vooral met een kleintje. Ben je alleen maar bezig met haar.

Maar naar marokko durf ik wel alleen te gaan, ik kan alleen niks meer vinden.

28-05-2008, 13:13


Ik zou niet alleen gaan met je dochtertje
je moet je bagage alleen sjouwen!
naar de haven enzo.. ok met de bus is een hele gedoe, stuk lopen naar waar je tickets kan halen..
en dan je bagage de boot is sjouwen!ik weet nie hoe oud je dochter is maar als je haar ook moet optillen dan ga je t zwaar krijgen
en allemaal zakkerollers daaro
IK zou in iedergeval nooit alleen gaan zonder man aan mn zijde..
kan van alles gebeuren

toen wij gingen hadden we de boot gemist, dus moesten we in een hotel overnachten, nou bijna alles volgeboekt, dus een crappy hotel overnacht
volgende dag haaasten om een ticket te kopen, dikke rijen!
en dit allemaal ondertussen koffers sjouwen.. pff ik was blij toen ik eindelij kthuis was in marokko.!!

28-05-2008, 13:22

Citaat door Perzikje21:
Ik zou niet alleen gaan met je dochtertje
je moet je bagage alleen sjouwen!
naar de haven enzo.. ok met de bus is een hele gedoe, stuk lopen naar waar je tickets kan halen..
en dan je bagage de boot is sjouwen!ik weet nie hoe oud je dochter is maar als je haar ook moet optillen dan ga je t zwaar krijgen
en allemaal zakkerollers daaro
IK zou in iedergeval nooit alleen gaan zonder man aan mn zijde..
kan van alles gebeuren

toen wij gingen hadden we de boot gemist, dus moesten we in een hotel overnachten, nou bijna alles volgeboekt, dus een crappy hotel overnacht
volgende dag haaasten om een ticket te kopen, dikke rijen!
en dit allemaal ondertussen koffers sjouwen.. pff ik was blij toen ik eindelij kthuis was in marokko.!!



Ik heb geen dochtertje, dat was een andere lid. Ik zou dat idd ook niet doen met een kind. Ik heb wel al een goede koffer gehaald die je gewoon kan rollen en verder een tasje. Meer neem ik niet mee. Zodat ik ook geen gezeur en geshouw heb daarzo


Ben er dus nog niet helemaal uit of ik dat ga doen of niet. Heb geen andere oplossing.

28-05-2008, 13:33
Ik heb dat gedaan (meerdere keren) ik nam altijd een vroege vlucht omdat de boot rond 13.00 uur vertrok, het is makkelijk echt.. Je vliegt dus naar malaga, eenmaal aangekomen neem je een taxi (geen bus omdat ik alleen was en geen zin in gesjouw had, prijs tussen de 13 en 20 euro) die zet je af voor de deur.. Daar koop je je ticket en dan stap je zo op de boot..

Pagina's : [1] 2