Bekijk volle/desktop versie : Dubai met huwelijksreis, wat zijn de kosten?



28-05-2008, 11:06
De titel zegt het al.
Waar moeten we aan denken.
Me mannetje en ik willen graag met huwelijksreis naar Dubai, alleen wil ik weten hoeveel ongeveer de kosten zijn.

Wie is allemaal naar Dubai geweest. Hoe zijn de hotels daar? Welke plaats vinden jullie mooi om te bezoek? Dus echt alles....

28-05-2008, 11:22


niemand

28-05-2008, 12:09
Dubai schijnt heel leuk te zijn heb veel verhalen gehoord maar ik weet niet precies hoeveel heb gehoord ongeveer rond 3000 euro voor alleen de tickets voor 2 personen! verblijf is erg duur daar!

succes

28-05-2008, 12:15

Citaat door missfaatje:
Dubai schijnt heel leuk te zijn heb veel verhalen gehoord maar ik weet niet precies hoeveel heb gehoord ongeveer rond 3000 euro voor alleen de tickets voor 2 personen! verblijf is erg duur daar!

succes



Dank je wel.

Je kunt toch ook all inclusief nemen. Hoe duur zijn de kosten daarvoor ongeveer...?

28-05-2008, 12:39


Als ik jou was zou ik naar de malediven gaan, prive eilandje huren mijn droom, maar errug duur

28-05-2008, 12:42

Citaat door Tulpje_:
Als ik jou was zou ik naar de malediven gaan, prive eilandje huren mijn droom, maar errug duur



Malediven
Maar we hebben toch voor Dubai gekozen.

28-05-2008, 12:44
http://www.koopkeus.nl/all_inclusive_reizen.htm

28-05-2008, 12:47
Ik ben op huwelijksreis geweest naar Dubai!!voor 2 weken.
Het is absoluut de moeite waard. Wij zaten in een 5 sterren hotel inclusief ontbijt. Het ontbijt was super, de mensen van het hotel waren zoooo aardig, je krijgt gewoon top-service!

Verder is het eten in Dubai erg goedkoop! en kleding ook (tja tenzij je wilt shoppen bij Armani, Gucci, Chanel etc...dan is het rond dezelfde prijs als in Nederland)
Men kan gewoon in de winkelzaken afdingen, dus je bent sowieso goedkoper uit.

De Jumeirah beach is een prachtige strand,waar je ook vele wateractiviteiten kunt doen. Verder kun je een jeepsafari door de woestijn meemaken. Je word opgehaald en gaat naar de woestijn, daar wacht een jeep op je....je maakt een superleuke ride mee, echt fantastisch gewoon!
Verder in de avond wordt er een diner gehouden met buikdanseres etcetera.

Burj Al arab, de mooiste hotel van de wereld is gewoon een must! je moet erheen gaan. Ik heb daar gedineerd (dat kan je via je hotel regelen) en een nacht overnacht. Het is echt te mooi voor woorden.

Verder kun je ook een dinnercruise maken, dan heb je een diner op een boot. Ook een aanrader....

Verder kun je genoeg shoppen in the mall of the emirates, the golden souk etc.....

28-05-2008, 12:51

Citaat door mevrouwtje20:
Malediven
Maar we hebben toch voor Dubai gekozen.


Ook heerlijk lijkt me dat

28-05-2008, 14:45

Citaat door Meysa1982:
Ik ben op huwelijksreis geweest naar Dubai!!voor 2 weken.
Het is absoluut de moeite waard. Wij zaten in een 5 sterren hotel inclusief ontbijt. Het ontbijt was super, de mensen van het hotel waren zoooo aardig, je krijgt gewoon top-service!

Verder is het eten in Dubai erg goedkoop! en kleding ook (tja tenzij je wilt shoppen bij Armani, Gucci, Chanel etc...dan is het rond dezelfde prijs als in Nederland)
Men kan gewoon in de winkelzaken afdingen, dus je bent sowieso goedkoper uit.

De Jumeirah beach is een prachtige strand,waar je ook vele wateractiviteiten kunt doen. Verder kun je een jeepsafari door de woestijn meemaken. Je word opgehaald en gaat naar de woestijn, daar wacht een jeep op je....je maakt een superleuke ride mee, echt fantastisch gewoon!
Verder in de avond wordt er een diner gehouden met buikdanseres etcetera.

Burj Al arab, de mooiste hotel van de wereld is gewoon een must! je moet erheen gaan. Ik heb daar gedineerd (dat kan je via je hotel regelen) en een nacht overnacht. Het is echt te mooi voor woorden.

Verder kun je ook een dinnercruise maken, dan heb je een diner op een boot. Ook een aanrader....

Verder kun je genoeg shoppen in the mall of the emirates, the golden souk etc.....




begin helemaal zin te krijgen in een onze huwelijksreis.

En wat waren de kosten ongeveer?

28-05-2008, 15:35

Citaat door mevrouwtje20:
begin helemaal zin te krijgen in een onze huwelijksreis.

En wat waren de kosten ongeveer?


Wanneer ben je van plan om op huwelijksreis te gaan??want de prijzen varieren nogal...
Wij zijn afgelopen juni geweest (laagseizoen) en in totaal hebben we voor een 5 sterrenhotel en ontbijt tegen de 3000 euro betaald voor 2 personen inclusief onze vliegtickets voor 2 weken.
Het verblijf in Dubai zelf, is erg goedkoop...maak je daar niet druk om. En de activiteiten ook. Ik raad je Dubai echt aan

14-06-2008, 12:25

Citaat door Meysa1982:
Wanneer ben je van plan om op huwelijksreis te gaan??want de prijzen varieren nogal...
Wij zijn afgelopen juni geweest (laagseizoen) en in totaal hebben we voor een 5 sterrenhotel en ontbijt tegen de 3000 euro betaald voor 2 personen inclusief onze vliegtickets voor 2 weken.
Het verblijf in Dubai zelf, is erg goedkoop...maak je daar niet druk om. En de activiteiten ook. Ik raad je Dubai echt aan


waar heb je geboekt als ik vragen mag?

14-06-2008, 12:54


veel plezier is erg leuk, kijk even bij mijn andere reacties, dar heb ik ook het een en ander verteld.

wa salam

26-06-2008, 14:47
hallo

nou ik ben nu zlf in dubai ben gisteren aan gekomen zit in burj al arab is echt een aanrader voor op huwlijks reis te komen is een 7 sterren hotel heb sweet genomen boven heb ik in me kamer jaccuzii bad doush wc en slaap kamer en tv dvd laptop mini bar

en beneden heb ik weer een tv een mini bar en salon een wc heb bij tiboli reizen geboekt het is wel duur 9000 voor 7 dagen en 1000 per persoon voor de ticket heb wel wat lux genomen en moet je wel wat voor over hebben he .. het kan gewoon niet btr ik schrok toen ik binnen kwam bij de ingang wullah ik schrok dit heb ik nooit gezien ben naar egypte geweest ben naar turkije geweest maar dit is gewoon TOP OP DE TOP!! hier naast heb je ook jumeirah is ook wel top maar burj al arab is gewoon top 1. het was altijd een droom om hier te kunnen verblijven en jah hmdl me droom is uitgekomen ik zal wat foto's plaatsen zodra ik wat tijd heb ga zo naar buiten .. grtjs vanuit DUBAI

26-06-2008, 14:49
IK ZAL EEN SITE PLAATSTEN KUN JE ALVAST WAT BEKIJKEN


http://www.burj-al-arab.com/