Bekijk volle/desktop versie : Vraagje of leerplicht?



Pagina's : [1] 2

28-05-2008, 10:39
of=over

Ik heb pas te horen gekregen dat ik teveel afwezig ben geweest en nu gaan ze van school leerplicht bellen en dan krijg ik volgens school een boete bladiebla!

ze zegt ik heb je 3 keer gewaarschuwd, maar dat is niet waar, ik heb 1maal een waarschuwing gehad en nu gaat ze leerplicht bellen omdat ik afgelopen maandag ziek ben geweest!

krijg ik nu meteen een boete?

28-05-2008, 10:43


Ja waarom had je je niet ziek gemeld dan dan is er toch geen enkel probleem.

28-05-2008, 10:46

Citaat door David:
Ik vrees dat minimaal 20 jaar achter de tralies gaat. Water en brood en zo.



Klopt want ze zijn erg streng geworden wat leerontduiking betreft!

28-05-2008, 10:48
ik heb 1 waarschuwing gehad van school ze zegt je hebt 3 gehad, maar ze kunnen toch niet zomaar boete geven, de jaren hiervoor kwam ik altijd enso, alleen dit jaar machakiel thuis man!

ik melde me nooit ziek, want dat moet voor 9 uur, dan lig ik nog in me nest!

28-05-2008, 10:49



Citaat door David:
Ik vrees dat je minimaal 20 jaar achter de tralies gaat. Water en brood en zo.



20 jaar maar !

28-05-2008, 10:51

Citaat door chupita_:
ik heb 1 waarschuwing gehad van school ze zegt je hebt 3 gehad, maar ze kunnen toch niet zomaar boete geven, de jaren hiervoor kwam ik altijd enso, alleen dit jaar machakiel thuis man!

ik melde me nooit ziek, want dat moet voor 9 uur, dan lig ik nog in me nest!



Ja dan moet je toch ff de wekker zetten en bellen en dan weer verder slapen, dan krijg je geen problemen.
Of je nu een boete krijgt en hoeveel dat weet ik echt niet.

28-05-2008, 10:52

Citaat door fesmaroc:
Ja dan moet je toch ff de wekker zetten en bellen en dan weer verder slapen, dan krijg je geen problemen.
Of je nu een boete krijgt en hoeveel dat weet ik echt niet.



me lerares zei; je hebt echt n probleem, even later zei ze het weer, kreeg ik zjnoen, zei ik ja ik weet nu wel dat ik een probleem hem JAAAH!

28-05-2008, 10:53

Citaat door chupita_:
me lerares zei; je hebt echt n probleem, even later zei ze het weer, kreeg ik zjnoen, zei ik ja ik weet nu wel dat ik een probleem hem JAAAH!



Hahahaha. Succes!

28-05-2008, 10:56

Citaat door chupita_:
ik heb 1 waarschuwing gehad van school ze zegt je hebt 3 gehad, maar ze kunnen toch niet zomaar boete geven, de jaren hiervoor kwam ik altijd enso, alleen dit jaar machakiel thuis man!

ik melde me nooit ziek, want dat moet voor 9 uur, dan lig ik nog in me nest!


Eigen schuld, toen ik naar school moest stond ik 5 dagen per week om 7 uur op en jij kan niet eens 8.55 opstaan en daarna weer doorslapen

28-05-2008, 10:58

Citaat door melkisgoed:
Eigen schuld, toen ik naar school moest stond ik 5 dagen per week om 7 uur op en jij kan niet eens 8.55 opstaan en daarna weer doorslapen



voor me stage afgelopen halfjaar ben ik ook een halfjaarlang 5 dagen in de week om half 7 opgestaan, tgaat om dit halfjaar tot juni!

28-05-2008, 10:59

Citaat door chupita_:
me lerares zei; je hebt echt n probleem, even later zei ze het weer, kreeg ik zjnoen, zei ik ja ik weet nu wel dat ik een probleem hem JAAAH!


Blijf toch gewoon lekker in je nest liggen stinken. Met zo'n instelling is er toch geen enkele werkgever die je hebben wil.

Weltrusten!

28-05-2008, 11:00

Citaat door Moskva:
Blijf toch gewoon lekker in je nest liggen stinken. Met zo'n instelling is er toch geen enkele werkgever die je hebben wil.

Weltrusten!



op me werk enso ben ik altijd op tijd, ik wil gwn me opleiding afmaken, om HBO te gaan doen, want ik vind dit n kutopleiding maar anders heb ik die jaren verspilt!

28-05-2008, 11:03



Citaat door chupita_:
op me werk enso ben ik altijd op tijd, ik wil gwn me opleiding afmaken, om HBO te gaan doen, want ik vind dit n kutopleiding maar anders heb ik die jaren verspilt!


En als je nou eens met hele lieve oogjes beloofd dat je het nooit meer zult doen?

28-05-2008, 11:03

Citaat door chupita_:
op me werk enso ben ik altijd op tijd, ik wil gwn me opleiding afmaken, om HBO te gaan doen, want ik vind dit n kutopleiding maar anders heb ik die jaren verspilt!



Ga dan naar school!!!!!!!

En vraag een wekker voor je verjaardag.

28-05-2008, 11:51
Meid....je word dan opgeroepen bij de leerlplicht en krijgt een waarschuwing. Je moet natuurlijk wel je verhaal doen

Mocht het vaker voorkomen dan krijg je een boete!

Pagina's : [1] 2