Bekijk volle/desktop versie : Wie bekend met gratis bellen Voip stunt en internetcalls.com ?



Pagina's : [1] 2

28-05-2008, 10:28
Wie kent de programma's Voip stunt en internet calls.com waarmee je via de computer naar vaste nummers (gratis) kunt bellen ?

Ik probeer namelijk een nieuwe gebruiker aan te maken zodat ik kan bellen maar krijg constant de melding door een onbekende error kan uw registratie niet voltooid worden.

Wat te doen ?

28-05-2008, 10:30


Yep, ken ik

programma's verwijderen van je pc, opnieuw installeren en dan nieuwe gebruiker aanmaken

suc6

28-05-2008, 10:38
indd het programma volledig verwijderen uit de software en dan opnieuw installeren onder andere naam dan moet het normaal lukken
laat iets weten als het lukt

28-05-2008, 10:47

Citaat door Niyah:
Yep, ken ik

programma's verwijderen van je pc, opnieuw installeren en dan nieuwe gebruiker aanmaken

suc6


Ik krijg voipdiscount niet verwijderd, wel van mijn bureaublad maar niet het icoontje rechtsonderin op tabblad zeg maar. Als ik op het icoontje klik krijg ik ook niet de optie verwijderen....

28-05-2008, 10:54


ga naar configuratiescherm, dan software, krijg je een lijst van geinstalleerde software. Je moet em uit deze lijst verwijderen.

28-05-2008, 10:57

Citaat door catwomen:
Ik krijg voipdiscount niet verwijderd, wel van mijn bureaublad maar niet het icoontje rechtsonderin op tabblad zeg maar. Als ik op het icoontje klik krijg ik ook niet de optie verwijderen....



28-05-2008, 10:59

Citaat door Niyah:
Yep, ken ik

programma's verwijderen van je pc, opnieuw installeren en dan nieuwe gebruiker aanmaken

suc6


IK gebruik em al 2 jr en soms lukt dat niet eens.

28-05-2008, 11:09

Citaat door Niyah:
ga naar configuratiescherm, dan software, krijg je een lijst van geinstalleerde software. Je moet em uit deze lijst verwijderen.



Heb het verwijderd zoals door jou aangegeven, afgesloten, opnieuw opgestart en opnieuw gedownload en krijg nog steeds de melding door een onbekend probleem kan uw registratie niet voltooid worden.
Grrrrrrrrrrrrrrrr

28-05-2008, 11:10

Citaat door Safanaa:
IK gebruik em al 2 jr en soms lukt dat niet eens.


Wat niet ? Het aanmelden ?

28-05-2008, 11:11

Citaat door Oogverblindend:


Ja mop dat weet ik kreeg het alleen niet voor elkaar. Kreeg alleen van bureaublad verwijderd maar niet verder.

28-05-2008, 11:15

Citaat door catwomen:
Wie kent de programma's Voip stunt en internet calls.com waarmee je via de computer naar vaste nummers (gratis) kunt bellen ?

Ik probeer namelijk een nieuwe gebruiker aan te maken zodat ik kan bellen maar krijg constant de melding door een onbekende error kan uw registratie niet voltooid worden.

Wat te doen ?


dan moet je hem helemaal verwijderen van je pc. dus ook via cofiguratiescherm en dan een dag of 2niet gebruiken als je hem dan weer doet dan moet die het doen. gebeurt bij mij namelijk ook.

28-05-2008, 11:18

Citaat door catwomen:
Wat niet ? Het aanmelden ?


Ja aanmelden als nieuwe gebruiker. Ik gebruik em vaak, miss dat het daar aan ligt

28-05-2008, 11:20



Citaat door Safanaa:
Ja aanmelden als nieuwe gebruiker. Ik gebruik em vaak, miss dat het daar aan ligt


Ja dat is het ook ik probeer me als nieuwe gebruiker aan te melden en dan krijg ik dus de melding door een onbekend probleem kan uw registratie niet voltooid worden.

Dit ben ik nu al zo'n 5 dagen aan het proberen maar welloe.

Heb het programma nu dus meerdere malen verwijderd en pc afgesloten maar nog steeds niets....

Krijg nog steeds dezelfde melding....

Hoe los jij het probleem op wanneer je je niet als nieuwe gebruiker aan kunt melden ?

28-05-2008, 11:21

Citaat door keukeprinsesje:
dan moet je hem helemaal verwijderen van je pc. dus ook via cofiguratiescherm en dan een dag of 2niet gebruiken als je hem dan weer doet dan moet die het doen. gebeurt bij mij namelijk ook.


Heb ik gedaan, misschien dat het helpt als ik dag of 2 niet gebruik ik zal het uitproberen.

Thx.

28-05-2008, 11:23

Citaat door catwomen:
Heb ik gedaan, misschien dat het helpt als ik dag of 2 niet gebruik ik zal het uitproberen.

Thx.



heb ik ook zo vaak het is gewoon als je hem te vaak gebruikt dan werkt die op een gegeven moment niet meer waarom je hem dus moet verwijderen en opnieuw moet instaleren.

Pagina's : [1] 2