Bekijk volle/desktop versie : ondernemingsplan + marketingsplan



Pagina's : [1] 2

28-05-2008, 10:10
hallo lieve lieve lieve m.nl leden,

ok straight to the point.

ik heb voor deze periode een ondernemingsplan plus marketingsplan nodig...

ik moet voor school een bedrijfje starten zeg maar.

nou jah...als jullie voor mij hebben....pm me dan....zou het echt waarderen....

liefs mina

28-05-2008, 16:07


wat voor soort bedrijf ga je starten meid? Dan weet je ongeveer welke richting je ondernemingsplan uit moet gaan. De bouw/financien?

Je moet wel een plan hebben, je kan niet zomaar verwachten dat je hier alles aangereikt krijgt. Inzet loont en ik schiet je te hulp waar ik kan.

28-05-2008, 17:58
wat voor soort bedrijfje ga je starten ??

28-05-2008, 23:09
Het is niet echt een bedrijf. Ondernemingsplan kan weg gelaten worden. Het is meer een onderzoek in de markt voor een nieuw product. Namelijk een bus waar fietsen in kunnen tussen eindhoven en helmond. Ik moet zehma onderzoeken of het een goede markt kan zijn. Met behulp van enquetes ed. Dus als iemand iets heeft wat er op lijkt. Zou me echt helpen

29-05-2008, 13:25



Citaat door Magrebia88:
Het is niet echt een bedrijf. Ondernemingsplan kan weg gelaten worden. Het is meer een onderzoek in de markt voor een nieuw product. Namelijk een bus waar fietsen in kunnen tussen eindhoven en helmond. Ik moet zehma onderzoeken of het een goede markt kan zijn. Met behulp van enquetes ed. Dus als iemand iets heeft wat er op lijkt. Zou me echt helpen



Huh? Ik snap je even niet Magrebia88, je wilt toch een ondernemingsplan? Wat wil je dan, waar het op moet lijken? Je moet eerst kijken naar de 5 P's vandaaruit kan je verder kijken. En aan wat voor onderzoek dacht je? Mensen vragenlijsten laten invullen? Je moet eerst ook wel een ondernemingsdoel stellen. Hoe luidt je opdracht eigenlijk, want het is nog een beetje onduidelijk zo voor mij

29-05-2008, 13:50

Citaat door funky_fatiha:
Huh? Ik snap je even niet Magrebia88, je wilt toch een ondernemingsplan? Wat wil je dan, waar het op moet lijken? Je moet eerst kijken naar de 5 P's vandaaruit kan je verder kijken. En aan wat voor onderzoek dacht je? Mensen vragenlijsten laten invullen? Je moet eerst ook wel een ondernemingsdoel stellen. Hoe luidt je opdracht eigenlijk, want het is nog een beetje onduidelijk zo voor mij

Moet jij niet voor jouw eigen tentamens aan de bak?

29-05-2008, 13:56

Citaat door abdars_aharich:
Moet jij niet voor jouw eigen tentamens aan de bak?



Ik moet er nog een tweetal makenen daarna klaar, inchaAllah. En ik ben er niet continu mee bezig.
Jij toch zou nu toch ook in de boeken moeten neuzen?

29-05-2008, 14:01

Citaat door funky_fatiha:
Ik moet er nog een tweetal makenen daarna klaar, inchaAllah. En ik ben er niet continu mee bezig.
Jij toch zou nu toch ook in de boeken moeten neuzen?

Klopt, maar ik heb een aversie tegen 'vroeg' leren..

29-05-2008, 14:06

Citaat door abdars_aharich:
Klopt, maar ik heb een aversie tegen 'vroeg' leren..



Je kan niet helpen, je bent Marokkaan. Gooi het op de genen, doe ik ook altijd

29-05-2008, 14:08

Citaat door funky_fatiha:
Je kan niet helpen, je bent Marokkaan. Gooi het op de genen, doe ik ook altijd

Nee joh; als het aan de genen lag, dan leefde ik nu van een bijstandsuitkering, zat ik in de gevangenis of had ik de FIOD achter mijn hielen..

29-05-2008, 14:11

Citaat door abdars_aharich:
Nee joh; als het aan de genen lag, dan leefde ik nu van een bijstandsuitkering, zat ik in de gevangenis of had ik de FIOD achter mijn hielen..



ligt dat niet meer aan de omgeving, de lage SES, discriminatie e.d. Of is het gewoon luiheid? Bestaat er wel zoiets als criminele genen?

29-05-2008, 14:14

Citaat door funky_fatiha:
ligt dat niet meer aan de omgeving, de lage SES, discriminatie e.d. Of is het gewoon luiheid? Bestaat er wel zoiets als criminele genen?

Als er iets als 'luie genen' bestaat, dan bestaat er ook iets als 'criminele genen', toch?

29-05-2008, 16:02



Citaat door abdars_aharich:
Als er iets als 'luie genen' bestaat, dan bestaat er ook iets als 'criminele genen', toch?


hahah ik weet het niet, zou je denken, waarom zijn wij dan zo gezegend? Leven is oneerlijk verdeeld zullen we maar concluderen.

30-05-2008, 23:48

Citaat door funky_fatiha:
hahah ik weet het niet, zou je denken, waarom zijn wij dan zo gezegend? Leven is oneerlijk verdeeld zullen we maar concluderen.

Een zegen, of een vloek? Ach jah, het leven is van tijdelijke aard; in het Hiernamaals zal alles worden rechtgetrokken en krijgt iedereen wat hem/haar toekomt.

31-05-2008, 11:36

Citaat door funky_fatiha:
wat voor soort bedrijf ga je starten meid? Dan weet je ongeveer welke richting je ondernemingsplan uit moet gaan. De bouw/financien?

Je moet wel een plan hebben, je kan niet zomaar verwachten dat je hier alles aangereikt krijgt. Inzet loont en ik schiet je te hulp waar ik kan.


He,

Ondernemingsplan is een plan, maakt niet uit wat voor bedrijf het is.
Voor de topicstarter. Ik heb een complete ondernemingsplan klaar staan voor je, heb er een 7 voor gekregen. Pm me als ik je deze kan toesturen.

Pagina's : [1] 2