Bekijk volle/desktop versie : als je een marokaanse man hebt....



Pagina's : [1] 2

31-12-2003, 19:15
[COLOR=royalblue]Als een marokaanse vrouw (opgeleid en werkt) trouwt met een marokaanse man uit marokko, zou die man dan zich min voelen omdat hij niet werkt voor zijn vrouw. Zou hij dan ook de neiging krijgen om te scheiden of ga je dan meer ruziemaken. Dit allemaal draait om interesse. Ik hoef geen advies, ik vroeg het me gewoon af. [GLOW=firebrick]groetjes lella_najlae[/GLOW]

31-12-2003, 23:10


Ik denk het wel...want hij komt toch uit een ander klimaat... hier is het nie erg, als je huisman bent... daar klopt het nie.. hij moet voor het vlees zorgen en nie jij ... dus..

01-01-2004, 03:58

Citaat:
Origineel gepost door lella_najlae
[COLOR=royalblue]Als een marokaanse vrouw (opgeleid en werkt) trouwt met een marokaanse man uit marokko, zou die man dan zich min voelen omdat hij niet werkt voor zijn vrouw. Zou hij dan ook de neiging krijgen om te scheiden of ga je dan meer ruziemaken. Dit allemaal draait om interesse. Ik hoef geen advies, ik vroeg het me gewoon af. [GLOW=firebrick]groetjes lella_najlae[/GLOW]
Elke normale man vind het erg als hij werkloos is. En hij zal zich in zijn mannelijkheid gekrenkt voelen als hij niet voor een deel van het inkomen kan zorgen. Hij zal het niet erg vinden als zijn vrouw ook werkt, maar wel als hij zelf lange tijd werkloos is. Het geeft hem een machteloos gevoel.

01-01-2004, 18:22

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Elke normale man vind het erg als hij werkloos is. En hij zal zich in zijn mannelijkheid gekrenkt voelen als hij niet voor een deel van het inkomen kan zorgen. Hij zal het niet erg vinden als zijn vrouw ook werkt, maar wel als hij zelf lange tijd werkloos is. Het geeft hem een machteloos gevoel.
zo een vermoede had ik al..
maar als die man van marokko komt dan kan hij geen echte goede baan vinden, misschien schoonmaak of zo
dan zou hij zich toch ook min voelen.....

dank je voor je reactie

groetjes lella najlae

01-01-2004, 18:25


Jammer dat je niets aan mijn reactie had...

01-01-2004, 22:52

Citaat:
Origineel gepost door sneakynawal
[b]Jammer dat je niets aan mijn reactie had... [/B]
neee joh!!!
jou reactie ben ik ook heel blij mee maar ik moest even
die andere reactie antwoorden.

dank je wel!
thallah lella najlae

01-01-2004, 22:55

Citaat:
Origineel gepost door sneakynawal
[B]Ik denk het wel...want hij komt toch uit een ander klimaat... hier is het nie erg, als je huisman bent... daar klopt het nie.. hij moet voor het vlees zorgen en nie jij ... dus.. [/B]
jaa maar toch ook een man van dezelfde klimaat, of niet??
want iedere man wil zijn mannelijkheid bemannen.

dank je wel

thallah lella najlae

01-01-2004, 22:56
Sorry dat ik zo vervelend/kinderachtig ben...

02-01-2004, 20:58
Nee die mannen van tegenwoordig niet..
Als er nou nog mannen als de profeet vrede zij met hem bestonden (zijn vrouw khadija was zijn werkgever) dan zouden ze er geen moeite mee hebben..

Maarja asch qareb mannen van tegenwoordig aan Rasoel Sala allaho 3alaihi wasalam.

03-01-2004, 14:39
volgens mij zijn mannen van marokko heel snel jaloers als zien dat hun vrouw opgeleid is en werkt. hun komen hier naar toe ze spreeken de taal niet en als hij naar werk gaat zoeken kan hij hooguit een schoonmaak baantje vinden . en dat zal iritaties opbrengen met ze vrouw . mischien gaat hij wel eisen dat ze moet stoppen met werken . onze marokkaanse mannen zijn heel snel jaloers .

03-01-2004, 17:45

Citaat:
Origineel gepost door missholland
volgens mij zijn mannen van marokko heel snel jaloers als zien dat hun vrouw opgeleid is en werkt. hun komen hier naar toe ze spreeken de taal niet en als hij naar werk gaat zoeken kan hij hooguit een schoonmaak baantje vinden . en dat zal iritaties opbrengen met ze vrouw . mischien gaat hij wel eisen dat ze moet stoppen met werken . onze marokkaanse mannen zijn heel snel jaloers .
ja dat is wel zoo.......

xx lella najlae

03-01-2004, 17:47

Citaat:
Origineel gepost door Mievrouw
Nee die mannen van tegenwoordig niet..
Als er nou nog mannen als de profeet vrede zij met hem bestonden (zijn vrouw khadija was zijn werkgever) dan zouden ze er geen moeite mee hebben..

Maarja asch qareb mannen van tegenwoordig aan Rasoel Sala allaho 3alaihi wasalam.
ja ewa lah oe a'lam, en als dat zo was dan was er ook vrede op aarde.
masha allah

thallah lella najlae

04-01-2004, 15:14



Citaat:
Origineel gepost door laila2000
..:melig:...........:melig:....
en je reactie isss......

xx lella najlae

05-01-2004, 16:12

Citaat:
Origineel gepost door missholland
volgens mij zijn mannen van marokko heel snel jaloers als zien dat hun vrouw opgeleid is en werkt. hun komen hier naar toe ze spreeken de taal niet en als hij naar werk gaat zoeken kan hij hooguit een schoonmaak baantje vinden . en dat zal iritaties opbrengen met ze vrouw . mischien gaat hij wel eisen dat ze moet stoppen met werken . onze marokkaanse mannen marokaanszijn heel snel jaloers .
mischien is dat bij sommige mannen zo, maar niet alle mannen die hier komen zijn laag opgeleid hoor, je moet je niet vergissen, ik heb genoeg kennissen die hoog zijn opgeleid en die hier goede banen hebben.

tamlalt

05-01-2004, 16:21

Citaat:
Origineel gepost door lella_najlae
[COLOR=royalblue]Als een marokaanse vrouw (opgeleid en werkt) trouwt met een marokaanse man uit marokko, zou die man dan zich min voelen omdat hij niet werkt voor zijn vrouw. Zou hij dan ook de neiging krijgen om te scheiden of ga je dan meer ruziemaken. Dit allemaal draait om interesse. Ik hoef geen advies, ik vroeg het me gewoon af. [GLOW=firebrick]groetjes lella_najlae[/GLOW]
Nee hoor, ik ben zelf getrouwd met een man uit marokko. Ik heb hier op school gezeten en ik werk ook. Mijn mijn voelde zich helemaal niet min en ik heb hem nooi het gevoel gegeven dat ik beter dan hem ben hierdoor. Mijn man is zelf een ondernemer en heeft dan ook binnen korte tijd nadat we getrouwd waren werk gevonden. Daarnaast heeft hij zich ook verdiept in de nederlandse taal. Nu zijn we 11 jaar verder en we zijn nog steeds heel gelukkig met elkaar (alhamdoelilah). We hebben dan ook nooit hierom ruzie gemaakt.

Pagina's : [1] 2