Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dames!!



27-05-2008, 19:07
Salaam Aleikoum dames,

ik ontdek net tijdens het douche dat ik bultjes op mijn borst heb,
langs me tepel.. aan de ene kant 2 kleintjes naast elkaar en aan de andere kant 1 tje.. als ik erop duw komt er wat wit vocht uit..
het klinkt mischien heel vies..
kan iemand mij helpen wat dit is?? of ik hiermeee naar de huisarst moet aangezien ik het niet prettig vind om naar de huissarts te gaan vraag ik eerst jullie hulp..

liefs

27-05-2008, 19:16


dat komt en gaat niets bijzonders heb t ook gehad
je kan als je wilt voor de zekerheid naar de huisarts maar waarschijnlijk hoor je dan het zelfde

x

27-05-2008, 19:22

Citaat door _mcrochick:
dat komt en gaat niets bijzonders heb t ook gehad
je kan als je wilt voor de zekerheid naar de huisarts maar waarschijnlijk hoor je dan het zelfde

x


okeee gelukkig ik dacht dluk is het iets ergs.. en dokter ga k pas heen met zown dingen als het heeeeel erg is hihi..

bedankt voor je reactie

27-05-2008, 21:02

Citaat door Senea:
okeee gelukkig ik dacht dluk is het iets ergs.. en dokter ga k pas heen met zown dingen als het heeeeel erg is hihi..

bedankt voor je reactie


zijn de bultjes beweegbaar? ik zou zoiezo naar de huisdokter gaa ,nooit w8en met zulke dinge! boeie als het niks is maar altijd het zekere voor het onzekere neme!!

27-05-2008, 23:24


Selaam, zuster ik zou echt naar de huisarts gaan. Dit is de fout wat de meeste mensen maken. We zeggen altijd: '' Najaah, het zal toch niks zijn '' totdat het plotseling blijkt dat het wel iets ergs is.

Ik wil je niet bang maken ofzo, maar zoals hierboven ookal is gezegd, neem het zeker van het onzekere.

Salaam

27-05-2008, 23:33
Hallo meid het kan absec zijn ( dit is een ophoping onder de huid waarin vocht, push zit) ik zou je aanraden naar de dokter te gaan voor alle zekerheid. Mijn buurvrouw had ook een absec in de borst en dit is operatief verwijdert.

Rokana

28-05-2008, 09:32
Ik wil niet overdrijven ofzoiets maar gisteren zat ik toevallig de symptomen van borstkanker te onderzoeken op het internet en dit kwam ik ook tegen als 1 ervan.
Het zou absec kunnen zijn, het zou weer weg kunnen gaan, maar aub ga naar de dokter!
Ik wordt nu een beetje bang ...



28-05-2008, 20:44
ik heb dat precies ook er komt ook bij mij soort vocht uit en weet dus ook niet wat iik moet doen als iemand me kan helpen graag