Bekijk volle/desktop versie : cadeautje voor de toekomstige papa



Pagina's : [1] 2

27-05-2008, 13:12
hallo dames,
ik ben nou 34 weken zwanger en dus bijna bevallingstijd. ik wil een cadeautje kopen voor mijn lieve schat om hem te zeggen dat ik heel dankbaar ben voor zijn geduld met mij,zijn hulp,zijn extra aandacht,enzo...
en dat ik kan afgeven na de bevalling.

iemand een leuk ideetje????

27-05-2008, 13:16


Hij moet jouw een cadeau geven menna jij aan hem, het moet niet gekker worden he

27-05-2008, 13:17

Citaat door zinatjuhh:
hallo dames,
ik ben nou 34 weken zwanger en dus bijna bevallingstijd. ik wil een cadeautje kopen voor mijn lieve schat om hem te zeggen dat ik heel dankbaar ben voor zijn geduld met mij,zijn hulp,zijn extra aandacht,enzo...
en dat ik kan afgeven na de bevalling.

iemand een leuk ideetje????

ik weet een paar kleine dingetjes.wat ik ook heb gedaan en wat me man erg leuk vond.heb een speen gekocht met papa is the best en daar ook het koortje van en fles.en rompertjes met een broekje waar op staat i love papa.en een leuke beker.bij prenetal heb je heel veel voordat soort dingen.

27-05-2008, 13:24

Citaat door MissLoulou:
Hij moet jouw een cadeau geven menna jij aan hem, het moet niet gekker worden he



Dat is wat ik precies wilde typen


Het is toch ook zijn kind

27-05-2008, 13:25


ewa als je iemand ben zoals ik die zooooo veel zeurt en klaagt om het minste pijntje(geloof me af en toe maak ik hem echt gek ) en hij meskien springt en vraagt wat er is en hij echt altijd klaar staat voor me en me helpt in huishouden na het thuiskomen van zijn werk(deed ie ervoor ook hoor maar nu extra) en af en toe zelf zijn eten klaarmaakt enzovoort dan vind ik dat hij wat aandacht verdient om hem te bedanken,toch?

27-05-2008, 13:26

Citaat door zinatjuhh:
ewa als je iemand ben zoals ik die zooooo veel zeurt en klaagt om het minste pijntje(geloof me af en toe maak ik hem echt gek ) en hij meskien springt en vraagt wat er is en hij echt altijd klaar staat voor me en me helpt in huishouden na het thuiskomen van zijn werk(deed ie ervoor ook hoor maar nu extra) en af en toe zelf zijn eten klaarmaakt enzovoort dan vind ik dat hij wat aandacht verdient om hem te bedanken,toch?

zeker meid

27-05-2008, 13:26
nassima 81
dank je wel voor de leuke ideetjes

27-05-2008, 13:26

Citaat door zinatjuhh:
ewa als je iemand ben zoals ik die zooooo veel zeurt en klaagt om het minste pijntje(geloof me af en toe maak ik hem echt gek ) en hij meskien springt en vraagt wat er is en hij echt altijd klaar staat voor me en me helpt in huishouden na het thuiskomen van zijn werk(deed ie ervoor ook hoor maar nu extra) en af en toe zelf zijn eten klaarmaakt enzovoort dan vind ik dat hij wat aandacht verdient om hem te bedanken,toch?



ja precies.

27-05-2008, 13:26

Citaat door zinatjuhh:
nassima 81
dank je wel voor de leuke ideetjes

graag gedaan.

27-05-2008, 13:27

Citaat door maysa84:
Dat is wat ik precies wilde typen


Het is toch ook zijn kind

Wollahila het is de gewoonte bij ons dat de vader na de bevalling iets groots geeft aan zijn vrouw als dank en niet andersom hoor

27-05-2008, 13:29

Tezzz gakent a refdiehet 'n temgarien, 3ad nog cadeau boven zijn plezier + geen pijn te hebben geleden.

Een dikke akezoeg krijgt hij van mij, kara ik ga hoogzwanger voor hem achter een cadeau zoeken.

Ajema ye tifekeht idaji


27-05-2008, 13:30

Citaat door zinatjuhh:
ewa als je iemand ben zoals ik die zooooo veel zeurt en klaagt om het minste pijntje(geloof me af en toe maak ik hem echt gek ) en hij meskien springt en vraagt wat er is en hij echt altijd klaar staat voor me en me helpt in huishouden na het thuiskomen van zijn werk(deed ie ervoor ook hoor maar nu extra) en af en toe zelf zijn eten klaarmaakt enzovoort dan vind ik dat hij wat aandacht verdient om hem te bedanken,toch?



Ta 3za yeh jnoen ietek
Al mag hij op zijn kop staan, dan nog is het zijn plicht, 3ad die moet nog meer doen!


27-05-2008, 13:30



Citaat door MissLoulou:
Wollahila het is de gewoonte bij ons dat de vader na de bevalling iets groots geeft aan zijn vrouw als dank en niet andersom hoor

gewoon een kleinigheidje.het groote cadaue krijgen wij

27-05-2008, 13:36
ja ik snap wel dat het ook zijn kind is en dat hij geen pijn lijd en het kind zelf niet gedragen heeft. geef ik jullie gelijk. maar ik weet ook dat hij mij gaat bedanken enso..hij zegt ook dat hij suppertrots is op me dat ik die pijn draag enso.. ewa ik dacht van ik bedank hem voor zijn steun en zijn extra aandacht voor me en hij zegt als ik de pijn kon overnemen van je ik dat meteen zou doen...

ik vind het gewoon lief om hem te bedanken

27-05-2008, 13:36

Citaat door Super_Nina:

Tezzz gakent a refdiehet 'n temgarien, 3ad nog cadeau boven zijn plezier + geen pijn te hebben geleden.

Een dikke akezoeg krijgt hij van mij, kara ik ga hoogzwanger voor hem achter een cadeau zoeken.

Ajema ye tifekeht idaji




Oh mijn god jij bent echt goeddddddd awima ik lig hier dubbel het lijkt net of ik een bekende van mij hoor praten.

Pagina's : [1] 2