Bekijk volle/desktop versie : Uit sloot gehaalde peuter overleden



27-05-2008, 11:39

Citaat:
Uit sloot gehaalde peuter overleden

De 3-jarige peuter die vorige week in zorgwekkende toestand uit een sloot in Nieuw-Lekkerland werd gehaald, is vannacht in een Rotterdams ziekenhuis overleden. Dat heeft de politie vandaag bekendgemaakt.

Het jongetje uit Nieuw-Lekkerland was vorige week dinsdag rond het middaguur aan de aandacht van zijn moeder ontsnapt. Een gealarmeerde buurtbewoner trof de peuter in een sloot in de Fop Smitstraat aan. De politie heeft het jongetje ter plaatste gereanimeerd. Het is niet bekendgemaakt hoe de peuter in het water terecht is gekomen.
Meskiena! Wat zal die moeder nu wel niet meemaken... verwijten etc...

27-05-2008, 11:40


Ohh wat erg

27-05-2008, 11:44
Zulke berichten moet je niet plaatsen. er bevinden zich hier te veel moeders....

27-05-2008, 11:46

Citaat door Bjurk:
Zulke berichten moet je niet plaatsen. er bevinden zich hier te veel moeders....

`

Juist daarom. Kinderen zijn zo snel.... Dit kan een ieder overkomen!

27-05-2008, 11:47



Citaat door Miss_Magrebia:
`

Juist daarom. Kinderen zijn zo snel.... Dit kan een ieder overkomen!


Dat weten ze wel hoor je maakt ze nu alleen maar verdrietig

27-05-2008, 11:48

Citaat door Bjurk:
Dat weten ze wel hoor je maakt ze nu alleen maar verdrietig



Kom op hoor!

27-05-2008, 11:51

Citaat door Miss_Magrebia:
Kom op hoor!



niet leuk

27-05-2008, 11:54
verschrikkelijk dit zeg!

27-05-2008, 17:56

Citaat door Miss_Magrebia:
`

Juist daarom. Kinderen zijn zo snel.... Dit kan een ieder overkomen!




Het is juist goed om dit soort dingen te lezen, dan blijven we alert op onze kinderen.

27-05-2008, 17:58
Allahiehfed moet er niet aandenken, dat het mij zou overkomen hoe zal die moeder zich nu wel niet voelen, of die vader......

27-05-2008, 18:00
En iedereen mij maar uitlachen, omdat ik in paniek raak waneer mijn dochter in de buurt van water komt. Al is t nog zo ver, ik pak haar altijd vast. Volgens mijn omgeving overdrijf ik, maar peuters zijn zo snel. Moge Allah swt de moeder sbar schenken. Hartverscheurend.

27-05-2008, 18:04

Citaat door bigmomma25:
En iedereen mij maar uitlachen, omdat ik in paniek raak waneer mijn dochter in de buurt van water komt. Al is t nog zo ver, ik pak haar altijd vast. Volgens mijn omgeving overdrijf ik, maar peuters zijn zo snel. Moge Allah swt de moeder sbar schenken. Hartverscheurend.



hier nog zo'n bezorgde muts

hee je bent bevallen
alf mabrouk met je snoepje en dat hij of zij mag opgroeien tot een gezonde en vrome moslim(a).

27-05-2008, 18:07



Citaat door Moslima27:
hier nog zo'n bezorgde muts

hee je bent bevallen
alf mabrouk met je snoepje en dat hij of zij mag opgroeien tot een gezonde en vrome moslim(a).



Bedankt en ameen op je doua

Lieverd overbezorgd dan Allah yehfed zoiets mee maken.

27-05-2008, 18:12

Citaat door bigmomma25:
Bedankt en ameen op je doua

Lieverd overbezorgd dan Allah yehfed zoiets mee maken.



graag gedaan hbiba

ja wet je mijn zoontje is als 1.5 jarige peutertje in de sloot gevallen en sindsdien ben ik gewoon als de dood voor open water buiten.

zelfs in bad durf ik ze niet alleen te laten al is het maar een klein laagje water.

sowieso wens ik de moeder uit dit artikel boven heel veel sbar en sterkte