Bekijk volle/desktop versie : Ik stel niet veel eisen, maar..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

27-05-2008, 00:10
De man met wie ik ga trouwen mag ik geen enkel geval dikke billen hebben.
Ik zeg altijd dat je geen eisen mag stellen waar je zelf niet aan voldoet, maar bij dit is dat echt een uitzondering.

Wil geen man die als een eend loopt

27-05-2008, 00:12


!

zag vandaag nog zo eentje in de stad, met een achterwerk waar een paard op kan rijden. En dan ook nog zon superstrakke ballenknijper aan. Niet doen jongens!

27-05-2008, 00:13

Citaat door Illusioniste:
De man met wie ik ga trouwen mag ik geen enkel geval dikke billen hebben.
Ik zeg altijd dat je geen eisen mag stellen waar je zelf niet aan voldoet, maar bij dit is dat echt een uitzondering.

Wil geen man die als een eend loopt



27-05-2008, 00:15
Ow wat wil je dan ...1tje .. waar de broek geen houvast heeft !!!

27-05-2008, 00:15


hahaha kapot lachen.

27-05-2008, 00:19
Klinkt redelijk Dus hij mag lelijk zijn, scheve tanden hebben, blut zijn, dom zijn, flaporen hebben, scheel kijken, stinken, ...

27-05-2008, 00:20

Citaat door CoCo_:
!

zag vandaag nog zo eentje in de stad, met een achterwerk waar een paard op kan rijden. En dan ook nog zon superstrakke ballenknijper aan. Niet doen jongens!





Lachwekkend, maar toch zo pijnlijk om dat te zien he.

27-05-2008, 00:21

Citaat door T-Towni:
Ow wat wil je dan ...1tje .. waar de broek geen houvast heeft !!!



Nee hoor, gewoon een met mannen billen en een die niet als een eend loopt.

27-05-2008, 00:21

Citaat door Illusioniste:
De man met wie ik ga trouwen mag ik geen enkel geval dikke billen hebben.
Ik zeg altijd dat je geen eisen mag stellen waar je zelf niet aan voldoet, maar bij dit is dat echt een uitzondering.

Wil geen man die als een eend loopt




27-05-2008, 00:23

Citaat door marruecos87:
Klinkt redelijk Dus hij mag lelijk zijn, scheve tanden hebben, blut zijn, dom zijn, flaporen hebben, scheel kijken, stinken, ...


Stinken in geen enkel geval! Hij mag super lelijk zijn, zolang hij zichzelf maar goed verzorgt. Een man die zn tanden niet poetst en niet regelmatig doucht komt er bij mij sowieso niet in!

27-05-2008, 00:24

Citaat door Illusioniste:
Stinken in geen enkel geval! Hij mag super lelijk zijn, zolang hij zichzelf maar goed verzorgt. Een man die zn tanden niet poetst en niet regelmatig doucht komt er bij mij sowieso niet in!


Hewaaa haha, vul dat maar aan aan je verlanglijstje, er zullen nog wel dingen zijn hoor, alleen kom ik nu niet op

27-05-2008, 00:24

Citaat door Faq_Sgher_II:
Enige wat ik van vrouw wil is dat ze maagd is, omdat ik dat ook ben. Daarnaast moet ze altijd eerlijk zijn en te vetrouwen, en ze moet niet makkelijk zijn en altijd ja knikken: ze moet rebellig gedrag zo af en toe vertonen. Niet dat ik Islam op nummer 1 nu heb, maar dat wordt het wel na het huwelijk, dus de vrouw moet ook Islam op nummer 1 hebben.


Knap hoor. Prachtige eisen die je stelt. Mijn complimenten
En ik begrijp -omdat jij zelf ook maagd bent- dat je een maagd eist, maar toch hoort het niet zo te zijn. Allah vraagt het van ons, en wij horen zulke dingen niet van elkaar te vragen.

27-05-2008, 00:25



Citaat door marruecos87:
Hewaaa haha, vul dat maar aan aan je verlanglijstje, er zullen nog wel dingen zijn hoor, alleen kom ik nu niet op



Uhm. Nou ik moet geen man hebben die geen rooie cent heeft. Ik moet ergens van leven, en mn kinderen ook

27-05-2008, 00:26

Citaat door Illusioniste:
Uhm. Nou ik moet geen man hebben die geen rooie cent heeft. Ik moet ergens van leven, en mn kinderen ook


Ga verder ... Ik weet dat het nog niet gedaan is hoor, ben best nieuwsgierig

27-05-2008, 00:29

Citaat door Illusioniste:
De man met wie ik ga trouwen mag ik geen enkel geval dikke billen hebben.
Ik zeg altijd dat je geen eisen mag stellen waar je zelf niet aan voldoet, maar bij dit is dat echt een uitzondering.

Wil geen man die als een eend loopt



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6