Bekijk volle/desktop versie : Hoe gaat het eigenlijk met................???????????



Pagina's : [1] 2

26-05-2008, 20:54
We hebben veel verhalen gehoord in deze rubriek van vrouwen met problemen en die hier hun hart luchten en om advies konden vragen.


Heb van vele niets meer gehoord. Nu vraag ik me af. Hoe gaat het eigenlijk met ze?



Hoe gaat het met die dame bijvoorbeeld van 2 weken terug wiens man van haar wilde scheiden omdat ze na 2 jaar huwelijk nog niet zwanger was?

Zo zijn er tig anderen verhalen...........



Hebben jullie de vragen soms ook?

26-05-2008, 21:02


Niemand die wel eens over een bepaalde lid denkt. Van goh vraag me af hoe het nu met haar gaat?

26-05-2008, 21:05
ja, ben ook wel benieuwd naar een paar leden, maar niet dat ik erover een tpic ga openen
hoe gaat het met jou?

26-05-2008, 21:08

Citaat door salima#$:
ja, ben ook wel benieuwd naar een paar leden, maar niet dat ik erover een tpic ga openen
hoe gaat het met jou?



Met mij gaat het goed Alhamdoellah.

Lief dat je dat vraagt. Hoe gaat het met jou?

26-05-2008, 21:14


goed hamdollilah

26-05-2008, 22:16
Ja ik vraag me af hoe het met Hayat gaat, haar verhaal greep me wel erg aan. Ze was er achter gekomen dat haar practiserende man aan het mailen en bellen was met andere meiden...

26-05-2008, 22:20
zo zie je maar weer
elk huisje heeft zo zijn kruisje

veel meiden doen zich hier voor als mega super happy met een mannetje die zo trouw is als een hond................. maar in werkelijkheid is er helemaal niks van waar.

hoop dat alle meiden er op hun eigen manier uit zijn gekomen en er alleen maar sterker door zijn geworden met of zonder man!

26-05-2008, 22:22

Citaat door mimo_mimo:
zo zie je maar weer
elk huisje heeft zo zijn kruisje

veel meiden doen zich hier voor als mega super happy met een mannetje die zo trouw is als een hond................. maar in werkelijkheid is er helemaal niks van waar.

hoop dat alle meiden er op hun eigen manier uit zijn gekomen en er alleen maar sterker door zijn geworden met of zonder man!



Amien!!!!!!!!!


Ik maak me eerlijk gezegd wel heel erg zorgen over die dame waar ik aan het begin van mijn topic over had. Die betreffende dame is een wees en leefde met angst naar een scheiding toe. Zou graag willen weten hoe het met haar gaat.

26-05-2008, 22:25
Haar man is dan uiteindelijk weggegaan, maar heeft nu spijt van zijn keuze en is bereid om contact met zjn familie te verbreken en wil terugkeren naar zijn vrouw
ze had gisteren nog een topic geopend gisteren i.v.m. dat hij spijt had en haar mist

26-05-2008, 22:29

Citaat door jasmina18:
Haar man is dan uiteindelijk weggegaan, maar heeft nu spijt van zijn keuze en is bereid om contact met zjn familie te verbreken en wil terugkeren naar zijn vrouw
ze had gisteren nog een topic geopend gisteren i.v.m. dat hij spijt had en haar mist



Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh zo mooi Macha Allah.


Heb vaak aan haar moeten denken sinds ze die topic had geopend.

Ben blij voor haar dat de hart van haar man weer aan het ontdooien is.

26-05-2008, 22:45
Ik moet nog vaak denken aan zo'n vrouw die aan de slipjes van haar man rook om te kijken of hij vreemdging

26-05-2008, 22:50

Citaat door 1_Berkania_1:
Amien!!!!!!!!!


Ik maak me eerlijk gezegd wel heel erg zorgen over die dame waar ik aan het begin van mijn topic over had. Die betreffende dame is een wees en leefde met angst naar een scheiding toe. Zou graag willen weten hoe het met haar gaat.




heey lieverd wat lief van je dat je naar me vraagt.
met mij gaat het wel ik heb onlangs nog een topic geopend dat me man spijt heeft van alles en dat hij het contact met zijn ouders heeft verbroken waar ik eigenlijk niet blij mee ben ik wil geen mensen uit elkaar halen en nu voelt dat een beetje zo ik zit nog steeds met veel emoties en vragen en ik ben er niet uit. ik ben echt in de war nu maar hamdoelilah
lieverd ik ben echt blij dat je naar me vraagt, doet me goed dat toch nog iemand is die aan me denkt

chokran bezaf hbiba

26-05-2008, 23:53


ik geloof dat het inmiddels anderhalf tot 2 jaar terug is. de nick was iets met 'zwangerevrouw' of iets geloof ik

ze kwam net uit een huwelijk waarin ze werd mishandeld, geestelijk en lichamelijk. haar ouders steunden haar en ze ging bij hem weg. eenmaal alles op een rij bleek ze zwanger te zijn van hem.

ze was in dubio, ze wilde het kind weghalen omdat ze bang was haar ouders teleur te stellen omdat ze al zoveel hadden gedaan voor haar. anderzijds wilde ze geen abortus vanwege de bekende religieuze reden.

ik ben zooo benieuwd hoe he met haar gaat en ik hoop des te meer dat alles in rustiger vaarwater is gekomen voor haar.

27-05-2008, 10:16

Citaat door MeesterNajib:
Je hebt toch wel wat beters te doen dan denken aan m.nl leden



Je moet toch als moslim zijnde denken aan je medemens... sommige verhalen hier zijn zo aangrijpend dat het fijn is om te horen dat het toch
nog goed is gekomen! De meeste hier gaan ook echt met elkaar om als
zusters en dan wil je wel weten hoe het met je zuster is... vind ik alleen
maar mooi !!

27-05-2008, 15:28

Citaat door soraya_sora:
Je moet toch als moslim zijnde denken aan je medemens... sommige verhalen hier zijn zo aangrijpend dat het fijn is om te horen dat het toch
nog goed is gekomen! De meeste hier gaan ook echt met elkaar om als
zusters en dan wil je wel weten hoe het met je zuster is... vind ik alleen
maar mooi !!



Precies! Mooi gezegd.

Pagina's : [1] 2