Bekijk volle/desktop versie : help:bewaarde kip



26-05-2008, 16:46
Ik heb vrijdag heel lekker eten gemaakt. Had veel over dus heb het in de koelkast gedaan. Ik heb er nu zin in kan ik het denk je nog eten???
Of wordt het starfiroeallah voor de zoveelste keer weggooien??
WIe weet er meer van..

26-05-2008, 16:47


zou even ruiken er aan als nog goed ruikt en al die tijd in de koelkast bedekt bewaard is gebeleven moet het mischien nog wel eet baar zijn

26-05-2008, 16:50
haha, ik ben nog niet helemaal overtuigd. Hij ruikt nog goed maar je zegt het niet zo zeker, moet het misschien....hihi...

Shall I take the risq today..ik heb ook geen zin in koken, dat komt er ook nog eens bij

26-05-2008, 17:14
ik zou niet weten waarom niet mits goed bewaard goed warm maken

als ik zie wat er voor eten in de supermarkt verkocht wordt en hoelang de houdbaarheid is; nou zullen er wel een paar zeggen is goed vacuum verpakt enzo maar ik denk de hyghyenische omstandigheden waar het bereid is ver te zoeken is vergeleken met jou thuis

26-05-2008, 17:15



Citaat door rOOsje78:
ik zou niet weten waarom niet mits goed bewaard goed warm maken

als ik zie wat er voor eten in de supermarkt verkocht wordt en hoelang de houdbaarheid is; nou zullen er wel een paar zeggen is goed vacuum verpakt enzo maar ik denk de hyghyenische omstandigheden waar het bereid is ver te zoeken is vergeleken met jou thuis



Jij hebt mij overtuigd! Haha... Goed uitgelegd...ik ga vanavond lekker eten!thanks...

26-05-2008, 17:17

Citaat door buubuu:
Jij hebt mij overtuigd! Haha... Goed uitgelegd...ik ga vanavond lekker eten!thanks...



geef me morgen een teken van leven ok


nee hoor grapje eet smakelijk

26-05-2008, 18:03
Ik bewaar eten altijd 3 dagen in de koelkast en daarna gooi ik het voor de zekerheid weg. Dus als je het vrijdag hebt gemaakt zou voor mij de laatste dag om het te eten inderdaad vandaag zijn. Ik ken wel die het gewoon net zo lang eten tot het nog goed ruikt en die leven nog en zijn er nooit ziek van geworden dus het kan heel goed hoor!

26-05-2008, 19:28

Citaat door Oem_Moussa:
Ik bewaar eten altijd 3 dagen in de koelkast en daarna gooi ik het voor de zekerheid weg. Dus als je het vrijdag hebt gemaakt zou voor mij de laatste dag om het te eten inderdaad vandaag zijn. Ik ken wel die het gewoon net zo lang eten tot het nog goed ruikt en die leven nog en zijn er nooit ziek van geworden dus het kan heel goed hoor!



haha, ik heb het gegeten. En voel me nog steeds goed. Ik zal morgen nog wel even wat neerzetten...Als ik niets neerzet...call 911...oh nee, 112

27-05-2008, 12:08
Ik leef nog, heb heerlijk geslapen! Nergens last van gehad...hihi