Bekijk volle/desktop versie : Dames help me even



26-05-2008, 13:20
ik en me vriend(toekomstige) zijn over 2 weken 1 jaar samen nu willen we ringen voor elkaar gaan kopen maar we gaan van de zomer ook verloven Inscha''Allah... dan hebben we beiden 2 ringen ik vind dat een beetje onnodig maar ik moet wat voor hem halen iedergeval een leuk dagje van maken maar weet echt niets

26-05-2008, 13:24


met de trein naar parijs !!!

is echt leuk lekker vroeg afspreken en dan een leuk dagje van maken!

kreeg mijn vriendin een keer als verassing!

26-05-2008, 13:35
Wat toevallig wij zijn ook op 07-06-2008 een jaar samen! (Inmiddels al officieel getrouwd) maar ik zit ook al te denken wat kan ik voor hem kopen.

Dus ik help je mee Uppen!

26-05-2008, 13:40
Meisjes toch....

26-05-2008, 14:10


# Een romatische dag van maken. & Een leuk cadeautje. Wat denk je van een sieraad? Een armbandje met jullie datum & jou naam erin gegrafeerd. Of een ketting met een hanger met jullie datum & jou naam. Of een horloge.

26-05-2008, 14:41
Hij draagt geen sieraden behalve zijn trouwring. En ik heb hem toen we een half jaar samen waren een horloge cadeau gegeven met mijn naam en zijn naam erin en de datum dat we onze 1ste date hadden. Dit was een groot succes!

Toen we officieel getrouwd waren heb ik hem 2 boeken gegeven "ik hou van mijn vrouw" en "fouten van de echtgenoot.

Hij heeft al parfum, kleding en een fotolijst gekregen en nu weet ik het niet meer....

26-05-2008, 14:44
# Zo, je hebt em alles al gegeven. Hmmmm, ik kom er nu even niet op wat je nog meer kan geven.


Citaat door ChupaChup82:
Hij draagt geen sieraden behalve zijn trouwring. En ik heb hem toen we een half jaar samen waren een horloge cadeau gegeven met mijn naam en zijn naam erin en de datum dat we onze 1ste date hadden. Dit was een groot succes!

Toen we officieel getrouwd waren heb ik hem 2 boeken gegeven "ik hou van mijn vrouw" en "fouten van de echtgenoot.

Hij heeft al parfum, kleding en een fotolijst gekregen en nu weet ik het niet meer....

26-05-2008, 14:45

Citaat door Alhoceima_parel:
ik en me vriend(toekomstige) zijn over 2 weken 1 jaar samen nu willen we ringen voor elkaar gaan kopen maar we gaan van de zomer ook verloven Inscha''Allah... dan hebben we beiden 2 ringen ik vind dat een beetje onnodig maar ik moet wat voor hem halen iedergeval een leuk dagje van maken maar weet echt niets



Pretparken doen het altijd goed

26-05-2008, 15:10

Citaat door ChupaChup82:
Hij draagt geen sieraden behalve zijn trouwring. En ik heb hem toen we een half jaar samen waren een horloge cadeau gegeven met mijn naam en zijn naam erin en de datum dat we onze 1ste date hadden. Dit was een groot succes!

Toen we officieel getrouwd waren heb ik hem 2 boeken gegeven "ik hou van mijn vrouw" en "fouten van de echtgenoot.

Hij heeft al parfum, kleding en een fotolijst gekregen en nu weet ik het niet meer....



Salaam mo3likom,

Ik had een vraagje waar kan je zo'n horloge laten maken met je naam derin ensow...?

Groetjes,

Latifa

26-05-2008, 15:12

Citaat door Mabrouk__:
Pretparken doen het altijd goed



Ja we willen binnenkort ook naar de efteling!
Dierentuinen zijn ook leuk. En misschien dat als het mooi weer is dat je een romantische picknick kan regelen.

26-05-2008, 15:15

Citaat door latifa_nador:
Salaam mo3likom,

Ik had een vraagje waar kan je zo'n horloge laten maken met je naam derin ensow...?

Groetjes,

Latifa



Ik denk dat elke juwelier dit kan doen, maar ik had het bij Siebel gedaan.

Als er teveel tekst aan de binnenkant van de horloge staat dan kan je het op de sluiting aan de buitenkant laten zetten, dat heb ik ook gedaan.

26-05-2008, 15:17

Citaat door moi333:
met de trein naar parijs !!!

is echt leuk lekker vroeg afspreken en dan een leuk dagje van maken!

kreeg mijn vriendin een keer als verassing!


Ja, dit is echt super leuk. Heb ik ook gedaan voor mijn vriendin. Het was echt geweldig!

Ooh ja, ik ben ook gewoon een vrouw hoor, voor de duidelijkheid Het is een goede vriendin van me, voor wie ik dat heb gedaan.

26-05-2008, 15:18



Citaat door Achmed_N:
Ja, dit is echt super leuk. Heb ik ook gedaan voor mijn vriendin. Het was echt geweldig!





26-05-2008, 16:14

Citaat door ChupaChup82:
Wat toevallig wij zijn ook op 07-06-2008 een jaar samen! (Inmiddels al officieel getrouwd) maar ik zit ook al te denken wat kan ik voor hem kopen.

Dus ik help je mee Uppen!

aah wat grappig nog gefeliciteerd hbiba

26-05-2008, 16:15
Parijs gaat een beetje moeilijk he we zijn nog niet getrouwd mijn ouders zouden mij nooit alleen naar parijs laten gaan wel erg mooi maar als we getrouwd zijn gaan we zeker een weekend naar parijs dat staat al vast