Bekijk volle/desktop versie : mensen in fes wie gaat er naar fes dit jaar!!



Pagina's : [1] 2 3

25-05-2008, 14:34
salam wie gaat er dit jaar naar fes wat doen jullie zoal als jullie in fes zijn ik woon daar maar vindt het altijd doooooooodsaaai daar niks te doen heb ook niemand om mee om te gaan dus vroeg me waat doen jullie 6 weken lang daar?

26-05-2008, 11:56


Het schijnt dat het uitgaansleven heel minder is. Verder is er geen strand en snikheet.

Dat speelt een grote rol bij de meeste vakantiegangers.

het feit dat de zwembaden vaak erg lauw zijn, speelt ook mee.

Marakach daarin tegen leeft het uitgaansleven, topzwembaden.
enigste smet is dat er geen strand is. Maar genoeg alternatieven toch?

01-06-2008, 00:12

Citaat door lala islamiya:
salam wie gaat er dit jaar naar fes wat doen jullie zoal als jullie in fes zijn ik woon daar maar vindt het altijd doooooooodsaaai daar niks te doen heb ook niemand om mee om te gaan dus vroeg me waat doen jullie 6 weken lang daar?




Ik ga dit jaar Inchallah ook naar Fesss!!! maar waar woon je precies in Fesss???

02-06-2008, 09:04
salaam aleikom

ik ga inshallah naar marakkesh en stop ook voor een uur of 2 in fez inshallah. wat is daar te doen graag een goede tip

02-06-2008, 18:27



Citaat door ismoehoeibrahim:
salaam aleikom

ik ga inshallah naar marakkesh en stop ook voor een uur of 2 in fez inshallah. wat is daar te doen graag een goede tip


wa alaikoum asalaaam,

aangezien je niet van plan bent om daar wat langer te blijven is het een beetje moeilijk!!! maar je kunt een bezoekje brengen aan de oude mdina, moulay driss of naar sidi hrazem gaan

03-06-2008, 23:22

Citaat door ayah21:
Ik ga dit jaar Inchallah ook naar Fesss!!! maar waar woon je precies in Fesss???

hey meid ik kom uit moulay abdellah bij fes jdid we wonen ook in sante course ken je dat? waar woon jij in fes?

03-06-2008, 23:35

Citaat door lala islamiya:
hey meid ik kom uit moulay abdellah bij fes jdid we wonen ook in sante course ken je dat? waar woon jij in fes?



Moulay abdellah ken ik wel jaah....maar sante course daar heb ik nog nooit van gehoord, waar is dat ook in fes oula?????
ik woon in Narjiss, ken je dat???

04-06-2008, 21:54

Citaat door AlloudiFan:
fes bomba


woon jij ook in Fes oula??

04-06-2008, 22:59

Citaat door ayah21:
Moulay abdellah ken ik wel jaah....maar sante course daar heb ik nog nooit van gehoord, waar is dat ook in fes oula?????
ik woon in Narjiss, ken je dat???

ja narsjis ken ik wel ja ik weet niet hoe ik uit moet leggen waar sante course is ahahah laten we het gwn bij fes jdid houden:P

04-06-2008, 23:05

Citaat door lala islamiya:
ja narsjis ken ik wel ja ik weet niet hoe ik uit moet leggen waar sante course is ahahah laten we het gwn bij fes jdid houden:P


hahaha okee. maar ga jij dit jaar inchallah naar Fes??zoja, wanneer vertrek je??hoelang ga je?? en hoe ga je??hahah

04-06-2008, 23:22

Citaat door ayah21:
hahaha okee. maar ga jij dit jaar inchallah naar Fes??zoja, wanneer vertrek je??hoelang ga je?? en hoe ga je??hahah

whahaha ja vraag maar raak ja ik woon in fes dus jah waar moet ik anders heen wij gaan meteen begin van de vakantie eind juni wij gaan 6 weken geloof ik en hboe ga ik met de auto whahahah nou nbu ben jij aan de beurt

04-06-2008, 23:27

Citaat door lala islamiya:
whahaha ja vraag maar raak ja ik woon in fes dus jah waar moet ik anders heen wij gaan meteen begin van de vakantie eind juni wij gaan 6 weken geloof ik en hboe ga ik met de auto whahahah nou nbu ben jij aan de beurt



wahahaha nou zoals ik al zei woon ook in fes, wij zijn van plan om inchallah de 20ste of de 21ste juli te gaan en we gaan inchallah 4 weekjes maar en ook met de auto hahaah

04-06-2008, 23:35



Citaat door ayah21:
wahahaha nou zoals ik al zei woon ook in fes, wij zijn van plan om inchallah de 20ste of de 21ste juli te gaan en we gaan inchallah 4 weekjes maar en ook met de auto hahaah

wjow zo laat pas je komt zeker uit zuid hollandd? 4 weken maar het liefts ga ik 1 week:P ruilen?

04-06-2008, 23:38

Citaat door lala islamiya:
wjow zo laat pas je komt zeker uit zuid hollandd? 4 weken maar het liefts ga ik 1 week:P ruilen?


Ik kom uit Utrecht, en waar kom jij vandaan??? jah ik wil zeker met je ruilen maar vertel vind je het nie zo leuk om naar marokko te gaan??

04-06-2008, 23:42

Citaat door ayah21:
Ik kom uit Utrecht, en waar kom jij vandaan??? jah ik wil zeker met je ruilen maar vertel vind je het nie zo leuk om naar marokko te gaan??

jawel hoor ik kon zelfs niet zonder marokko als ik een jaar niet ging dat ging ik janken maar ja ik heb hbet nu wel gezien daar verveel me dood ik vindt andere steden wel leuk veel leuker dan fes bij ons slaapt iedereen hele dag is warm geen strand ja gwn ik weet niet het is gwbn meer fes ben een keer 8 weken gebleven ik ging bijna janken wat vindt jij wel zo leuk daar dan?

Pagina's : [1] 2 3