Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk haar stijlen of fohenen tips aub??



Pagina's : [1] 2

25-05-2008, 13:31
hallo dames, geef me tips aub, ik ga vaak me haar fonenen maar daarna ziet het erg droog uit en pluizig...wat doen jullie om dit te voorkomen, wil graag dat me haar wat zacht en niet zo pluizig er uit ziet na fohenen en stijlen
thanks alvast

25-05-2008, 14:59


dan moet je drupelletje hair polisher in je haren smeren voor dat je elke plukje stijlt krijg je zachte haren van zonder pluizen.


zelf gebruik ik deze.

25-05-2008, 15:13

Citaat door ^Arnhemse:
dan moet je drupelletje hair polisher in je haren smeren voor dat je elke plukje stijlt krijg je zachte haren van zonder pluizen.


zelf gebruik ik deze.

Die heeft mijn vriendin ook, maar dan van de kapper. Kun je die ook gwn van de winkel kopen. Zo ja, voor hoeveel?

25-05-2008, 15:43
ik ben vaak gaan fohenen, maar ik krijg het niet zo als ik bij de kappster geweest ben ik weet niet wat ik verkeerd doe?

25-05-2008, 15:51


die paarse gebruikt mijn kapster ook. is ie ook goed?
zelf gebruik ik silk die je bij de cosmo kan halen

02-06-2008, 10:32

Citaat door alhoceima_queen:
Die heeft mijn vriendin ook, maar dan van de kapper. Kun je die ook gwn van de winkel kopen. Zo ja, voor hoeveel?


ik heb het voor tien eurie gekocht bij een kapperspeciaalzaak

02-06-2008, 10:33

Citaat door Saliha_fes:
die paarse gebruikt mijn kapster ook. is ie ook goed?
zelf gebruik ik silk die je bij de cosmo kan halen



ja is best goed ..je haren worden er zacht van.

02-06-2008, 10:36
Een chi-tang levert ook een heel mooi effect op. Je haar pluist niet en je krijgt niet het 'chemisch' effect die je soms bij meiden ziet. Je haar ziet er heel naturel, glanzend en mooi uit. En je kan van onderen ook van die elegante krullen erbij doen...

02-06-2008, 10:56
ga.ma tang is ook goede stijltang en goedkoper.

02-06-2008, 12:06
lieverd alleen fohnen is beter laat die stijltang liggen je haar droogt er van uit en je krijgt gespleten haarpuntjes ervan!!

gewoon een beetje serum en dan fohnen klaar!!! af en toe een masker doet wonderen.

02-06-2008, 12:28
Ik gebruik bij het fohnen een voedingscreme die ik er dan van tevoren en erna in doe, me haar is dan zacht en pluist niet.

02-06-2008, 12:47
Ik styl zelf altijd mijn haar en heb nu van John Frieda een haar spray die helpt pluis haar te voorkomen en beschermt tegen de warmte van de föhn/ styltang. Werkt super!


02-06-2008, 13:02



Citaat door Kiira:
Ik styl zelf altijd mijn haar en heb nu van John Frieda een haar spray die helpt pluis haar te voorkomen en beschermt tegen de warmte van de föhn/ styltang. Werkt super!



Is dat een spray? welke is dat dan, zie het niet duidelijk op de foto. Ik heb zelf ook zo iets van john frieda maar dan een creme'tje geen spray. Spray lijkt me wel handiger.

02-06-2008, 13:06
Ik gebruik tegen plluis .. de Anti-Frizz cream van Andrelon.. T zit in zo'n dikke tube.. Hij is heel goed en helpt tegen pluis enzo na het steilen/fohnen.. Is 3,99 euro..

02-06-2008, 13:07

Citaat door Elberkania24:
Is dat een spray? welke is dat dan, zie het niet duidelijk op de foto. Ik heb zelf ook zo iets van john frieda maar dan een creme'tje geen spray. Spray lijkt me wel handiger.


xLoopt even naar boven naar het badkamer kastje

Het is een glad en styl spray. (Straightening Potion staat er op het flesje). Is ook vrij nieuw!

Pagina's : [1] 2