Bekijk volle/desktop versie : Iets vreemds.... Of ik zie ze vliegen?



25-05-2008, 01:32
A salaam oe3alaikom warahmatoelah wabarakatoe. Ik heb vandaag wat vreemds meegemaakt ik zat er nogal mee.. ik dacht laat ik het dan maar hier vertellen wie weet kom ik het een en ander te weten ik zal d'r maar mee beginnen[/SIZE][/FONT]


[SIZE="2"][FONT="Garamond"]Vandaag was ik thuis. Ik zocht mijn Mobielle-telefoon, ik liep door de huiskamer te zoekken nou ik wilde de bank opschuifen wat ik ook gewoon deed om te kijken of mijn mobielle-telefoon daar niet lag. Maar op de leuning van de bankstell lag de koran toen ik de bank verschoof viel die koran op de grond, mijn pa stond in de deuropneing van de gang ik keek even naar me vader ik draaide me om met de intentie de koran op te pakken trug te leggen subhanallah ik draai me om ik zie ineens die koran gwn weer op de leuning van de bank??????? ik wilde hem namelijk snel oprapen voor mijn pa ineens gaat zeggen van a stagfriollah wat doe je met de koran ofzo?? weetje maar hoe kan dit>? ik kom de laatste tijd vaker van die vreemde dingen tegen
[COLOR="Red"]HET LIJKT WEL OF HET HIER SPOOKT![/COLOR]


25-05-2008, 10:46


Niemand??