Bekijk volle/desktop versie : Uni Erasmus?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

25-05-2008, 00:03
Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe het op de Erasmus is, ik wil er namelijk inschrijven..

Is het een gezellige universiteit? marokkanen enzo?
Zijn er mensen die fiscaal economie doen?..

Ik wil graag wat info..

Alvast bedankt,

Groetjes

25-05-2008, 00:07


Ik kan je niet veel inhoudelijk over de studie vertellen, maar over het algemeen is Erasmus wel leuk. Op het geroddel na natuurlijk, maar dat heb je overal en de waarde die je eraan hecht moet minimaal zijn.

Redelijk wat Marokkanen hoor, vooral bij Geneeskunde, Psychologie, Bedrijfskunde, Bestuurskunde en Economie ken ik er wat..

25-05-2008, 00:26
je gaat er toch naartoe om te leren maar niet om de gezelligheid neem ik aan..

25-05-2008, 01:17
Ik ga inchallah ook ,, hoop dat het daar leeft.

25-05-2008, 01:20



Citaat door Mevr.Tito:
je gaat er toch naartoe om te leren maar niet om de gezelligheid neem ik aan..


Gezzeligheid is een pre tog!, beide dus

LATEN WE HET HOPEN

25-05-2008, 01:24
Studeren en fun gaan samen geloof ik..ze beinvloeden elkaar wederzijds.

Maar ga aub niet doelloos in de bieb zitten onder het mom; we gaan leren voor tentamens...en dan hoor ik wie er wel niet waren op de bruiloft van afgelopen zaterdag....

Voor de rest heel gezellig daar!

25-05-2008, 12:32
Ik ben een oud-student van de oude garde van Erasmus. Erasmus is een uitermate goede universiteit als het gaat om economie-studies.
Er zitten veel ‘’allochtonen’’ op Erasmus. Je komt ze massaal tegen op de faculteit Rechten en Economie. Je ziet er heel veel Marokkanen, lijkt net een invasie.

25-05-2008, 13:41

Citaat door Doc:
Ik ben een oud-student van de oude garde van Erasmus. Erasmus is een uitermate goede universiteit als het gaat om economie-studies.
Er zitten veel ‘’allochtonen’’ op Erasmus. Je komt ze massaal tegen op de faculteit Rechten en Economie. Je ziet er heel veel Marokkanen, lijkt net een invasie.



Niet alleen Erasmus mag zich gezegend voelen door deze invasie, HHS ook wel hoor

25-05-2008, 17:09

Citaat door Pindakoesje:
Niet alleen Erasmus mag zich gezegend voelen door deze invasie, HHS ook wel hoor


Ja, heb ik van gehoord.
Laatst hoorde ik van iemand dat het daar elke dag feest is

26-05-2008, 19:31

Citaat door Doc:
Ja, heb ik van gehoord.
Laatst hoorde ik van iemand dat het daar elke dag feest is


onzin. er wordt weer eens vet overdreven gepraat. ook dat meisje die het had over roddels: meid, het ligt er echt aan met wie je omgaat en waar je komt.
er zitten wel WAT marokkanen op, maar het is dus echt GEEn invasie.

voor de rest is het een gezellige school vergeleken met de universiteit van Leiden bijvoorbeeld!

26-05-2008, 19:51

Citaat door maroccia90:
onzin. er wordt weer eens vet overdreven gepraat. ook dat meisje die het had over roddels: meid, het ligt er echt aan met wie je omgaat en waar je komt.
er zitten wel WAT marokkanen op, maar het is dus echt GEEn invasie.

voor de rest is het een gezellige school vergeleken met de universiteit van Leiden bijvoorbeeld!



Mijn tweede huis van de afgelopen vier jaar

Het is er leuk, heel erg leuk, maar ligt wel aan wat voor een persoon je bent. Ik ga niet helemaal in op het gewone 'studentenleven', maar toch vermaak ik me kostelijk op de EUR!

En aan deze dame hierboven; ik denk dat er wel sprake is van geroddel hoor op Erasmus, maar je hoort je er gewoon niets vanaan te trekken. Mensen praten al over je en als je ze ziet denk je: huh wie ben jij, hoe ken je mij.

Op EUR is het geen invasie, maar we zijn er gelukkig met steeds meer

Kortom, het is best een aanrader, maar het is wat je er zelf van maakt natuurlijk

(was dit nou een goed pleidooi of wat)

27-05-2008, 10:44
Bedankt voor al jullie reacties..

ik ga daar natuurlijk naar toe om te studeren.. ma het moet ook gezellig zijn..

27-05-2008, 18:11


ewa ja, ik vind het maar overdreven dat over roddelen sorry. het ligt echt aan de mensen met wie je omgaat. ik hoorde dat wel dat bij economie een groep marokkaanse meisjes aan de gang zijn die over alles en iedereen lopen te roddelen hahaha misschien is dat het! maar bij ons merk ik er echt niets van! het ligt gewoon aan met wie of WAT je omgaat de meeste bij ons hebben geen eens tijd om te roddelen.

p.s.: er zijn dit jaar veel turken en op de 1 of andere manier heb ik het niet zo met die mensen. sommige zijn zo dom! ik denk dat door hun er een heel nieuw systeem is ingevoerd. nu moet er opeens geloot worden om op de opleiding te komen. Maar ja logisch als je als docenten daar de vraag krijgt: meneer, stel bijvoorbeeld, bijvoorbeeld he gewoon bijvoorbeeld jij zit in HET gevangenhuis (gevangenhuis ja) en je wilt vrij komen he, kan dan niet bijvoorbeeld dat iemand bijvoorbeeld geld geeft zodat bijvoorbeeld jij dan vrij komt? gewoon BIJVOORBEELD hoor. docent zegt: uhm nee, misschien in ANDERE landen (hij dacht kk turk)

dusssss waar het op neer komt hahaha: je kan wel lachen daar

27-05-2008, 18:26

Citaat door maroccia90:
onzin. er wordt weer eens vet overdreven gepraat. ook dat meisje die het had over roddels: meid, het ligt er echt aan met wie je omgaat en waar je komt.
er zitten wel WAT marokkanen op, maar het is dus echt GEEn invasie.

voor de rest is het een gezellige school vergeleken met de universiteit van Leiden bijvoorbeeld!


Invasie is overdreven, maar mensen dikken het altijd aan. Het verhaal is atijd stukken interessanter dan de werkelijkheid. Universiteit van Leiden is een fantastische en gezellige Universiteit.


Citaat door maroccia90:
ewa ja, ik vind het maar overdreven dat over roddelen sorry. het ligt echt aan de mensen met wie je omgaat. ik hoorde dat wel dat bij economie een groep marokkaanse meisjes aan de gang zijn die over alles en iedereen lopen te roddelen hahaha misschien is dat het! maar bij ons merk ik er echt niets van! het ligt gewoon aan met wie of WAT je omgaat de meeste bij ons hebben geen eens tijd om te roddelen.

p.s.: er zijn dit jaar veel turken en op de 1 of andere manier heb ik het niet zo met die mensen. sommige zijn zo dom! ik denk dat door hun er een heel nieuw systeem is ingevoerd. nu moet er opeens geloot worden om op de opleiding te komen. Maar ja logisch als je als docenten daar de vraag krijgt: meneer, stel bijvoorbeeld, bijvoorbeeld he gewoon bijvoorbeeld jij zit in HET gevangenhuis (gevangenhuis ja) en je wilt vrij komen he, kan dan niet bijvoorbeeld dat iemand bijvoorbeeld geld geeft zodat bijvoorbeeld jij dan vrij komt? gewoon BIJVOORBEELD hoor. docent zegt: uhm nee, misschien in ANDERE landen (hij dacht kk turk)

dusssss waar het op neer komt hahaha: je kan wel lachen daar


Bij veel studies wordt het lotingssysteem ingevoerd omdat er veel zwakke en of ongemotiveerde leerlingen de studie doorlopen. Dit heeft echter niks met de zogenaamde ''domheid'' te maken die jij noemt. Het is juist van belang dat je vragen stelt ook al zijn ze in een stel-situatie geformuleerd.

27-05-2008, 18:53

Citaat door maroccia90:
onzin. er wordt weer eens vet overdreven gepraat. ook dat meisje die het had over roddels: meid, het ligt er echt aan met wie je omgaat en waar je komt.
er zitten wel WAT marokkanen op, maar het is dus echt GEEn invasie.

voor de rest is het een gezellige school vergeleken met de universiteit van Leiden bijvoorbeeld!


aarrg waarom zeg je dat nou wat is er mis met leiden

heb me ingeschreven voor uni Leiden...

Pagina's : [1] 2 3 4 5