Bekijk volle/desktop versie : Dames, laten jullie je verloofde gaan?



Pagina's : [1] 2 3 4

24-05-2008, 13:42
Mijn verloofde is 10 jaar lang kampbegeleider geweest van jongeren tussen de 8 en de 18 jaar. Nu heeft mij net gevraagd of ik het goed vind als hij naar de verjaardag van een 18 jarig meisje wat in hun groep zat afgelopen zomer gaat samen met de andere kampbegeleiders.

Ik wil eigenlijk nee zeggen. Ik zou gisteren met een vriendin en wat mannelijke vrienden uit eten gaan en wat drinken, maar ben alleen met haar gegaan en heb de mannelijke vrienden uitgelegd dat ik niet meer zo met hen om kan gaan, omdat het voor mijzelf niet goed voelt als ik met hun ergens zou zitten terwijl ik verloofd ben. Ondanks dat ik nooit iets voor ze heb gevoeld of iets dergelijks.

Maar anderzijds vind ik het ook egoïstisch om nee te zeggen. Maar ik weet niet, voelt niet lekker aan als hij daar tussen 18 jarige dametjes zit die maar wat graag in mijn lekkere hapje willen bijten vaak vinden ze een 10 jaar oudere man toch wel interessant.

Dilemma en ik moet voor 17.00 beslissen.

24-05-2008, 13:47


Hmm.. Voor een jongen maakt het niet erg uit, als hij naar een feestje gaat van een meisje van 18 jaar.
Maar hij denkt dat dat jou collega's jou dan gaan proberen verleiden.
Marokkaanse jongens hebben allerlei rare gedachtes.
Ik zou zeggen niet gaan naar dat etentje.

24-05-2008, 13:47
Haar moeder is trouwens een collega van hem.

24-05-2008, 13:49
Hij heeft geen etentje maar een verjaardag
Ik ben zelf alleen met mijn vriendin uit eten geweest

24-05-2008, 13:49


als ik mee mag ja hoor. anders niet

nee geintje hij heeft voor jou gekozen en kende haar voordat die jou kende dus je hoeft nergens bang voor te zijn.

24-05-2008, 13:49
Laten gaan, ik denk dat het ook iets met vertrouwen te maken heeft!

Als je je mannetje vertrouwt dan moet je hem laten gaan, en k denk wel dat hij de verleiding kan weerstaan aangezien er meer begeleiders heen gaan!

24-05-2008, 13:51



Asl je hem vertrouwt laat je hem gewoon gaan..


24-05-2008, 13:52
ach rot op man
vrouwen tegenwoordig hebben echt a3moeth nodig tfoee

hij zegt niet eens ik ga uit met vrienden naar escape

nee naar een fucking verjaardag van een 18 jarige puberkind waar hij kampbegeleider van is

dat die nerd nog met jou trouwt echt ongelovelijk

24-05-2008, 13:54

Citaat door Streetfighter_:
ach rot op man
vrouwen tegenwoordig hebben echt a3moeth nodig tfoee

hij zegt niet eens ik ga uit met vrienden naar escape

nee naar een fucking verjaardag van een 18 jarige puberkind waar hij kampbegeleider van is

dat die nerd nog met jou trouwt echt ongelovelijk


18 jaar is niet jong. er zijn meiden van 18 die trouwen met mannen van 27 dus alles kan.

en ja iedereen is anders de ander vind het goed en de ene weer niet. niets doms aan. al heeft het wel een beetje met vertrouwen te maken.

24-05-2008, 13:54

Citaat door Streetfighter_:
ach rot op man
vrouwen tegenwoordig hebben echt a3moeth nodig tfoee

hij zegt niet eens ik ga uit met vrienden naar escape

nee naar een fucking verjaardag van een 18 jarige puberkind waar hij kampbegeleider van is

dat die nerd nog met jou trouwt echt ongelovelijk



Gaat 't!

24-05-2008, 13:55

Citaat door keukeprinsesje:
18 jaar is niet jong. er zijn meiden van 18 die trouwen met mannen van 27 dus alles kan.

en ja iedereen is anders de ander vind het goed en de ene weer niet. niets doms aan. al heeft het wel een beetje met vertrouwen te maken.


het is maar dat hier een beelscherm voor me zit anders had ik echt aan der haren getrokken en verminkt dat die jongen niet eens meer met haar wilt trouwen

24-05-2008, 13:57

Citaat door Streetfighter_:
het is maar dat hier een beelscherm voor me zit anders had ik echt aan der haren getrokken en verminkt dat die jongen niet eens meer met haar wilt trouwen



nou ja zeg wat een agressie. iedereen is anders de ene heeft meer jaloersie als die ander. plus ja tegen woordig gaan mannen vreemd als ze al getrouwd zijn laat staan verloofd.

24-05-2008, 13:58



Citaat door keukeprinsesje:
nou ja zeg wat een agressie. iedereen is anders de ene heeft meer jaloersie als die ander. plus ja tegen woordig gaan mannen vreemd als ze al getrouwd zijn laat staan verloofd.


1 conclusie die verloofde van haar is gewoon een zemmel toestemming vragen om naar een verjaardagsfeest te gaan het wordt echt gekker met de wereld waar zijn die mannen gebleven die laten zien dat ze een echte man zijn en dat de vrouw niet eens moet tegenspreken
westerse wereld heeft alles verkloot

24-05-2008, 13:59

Citaat door keukeprinsesje:
als ik mee mag ja hoor. anders niet

nee geintje hij heeft voor jou gekozen en kende haar voordat die jou kende dus je hoeft nergens bang voor te zijn.


Ga jij maar voor mij met hem mee dan


Citaat door Tis_aight:
Laten gaan, ik denk dat het ook iets met vertrouwen te maken heeft!

Als je je mannetje vertrouwt dan moet je hem laten gaan, en k denk wel dat hij de verleiding kan weerstaan aangezien er meer begeleiders heen gaan!


Ja ik vertrouw hem wel. Dat is niet het punt. Maar er wordt volop alcohol gedronken Ik weet hoe mijn 18 jarige klasgenoten zijn met drank op

Hij zou het never nooit niet accepteren als ik zou gaan, als het andersom was.


Citaat door SpaanseVlieg:
Hoebedoel je ik ben dom
Sluit hem op. Beter voor jezelf.


Ik sluit jou dan ook direct graag op.


Citaat door zaineb:


Asl je hem vertrouwt laat je hem gewoon gaan..




Oki


Citaat door Streetfighter_:
ach rot op man
vrouwen tegenwoordig hebben echt a3moeth nodig tfoee

hij zegt niet eens ik ga uit met vrienden naar escape

nee naar een fucking verjaardag van een 18 jarige puberkind waar hij kampbegeleider van is

dat die nerd nog met jou trouwt echt ongelovelijk


Is voor mij gelijk aan Escape als er drank in het spel is.

24-05-2008, 14:00
ach rot toch op man
jij moet ook naar een kamp in de bergen in marokko '' hoe wordt ik een goede huisvrouw''

Pagina's : [1] 2 3 4