Bekijk volle/desktop versie : is dit nou een goeie vriendin?



Pagina's : [1] 2 3

24-05-2008, 13:13
Je hebt vandaag met haar afgesproken omdat je haar al een week niet hebt gezien.. Ze belt en komt met het idee, dat ze nu haar vriendje gaat en vanavond naar jou komt, eerst denk je, huh maar dit is toch onse dag? en dan heb je zoiets van oke is goed maak niet uit, vervolgens hangt ze op, en belooft ze zoo terug te bellen zodat ik kan zeggen of ik het met er eens ben.. ze belt niet dus ik bel haar, ze hoort dat je net hebt gehuild.. vanwege dingen, eerst ontken je maar ze uiteindelijk is het gewoon zo, dan zegt ze ik zei je wel om 4 uur dan,, zeg maar eerder komen vanwege mij.. (dat ik me niet goed voel)

Hoort een vriendin dan niet gelijk naar je toe te komen? of ligt dit nu aan mij?


24-05-2008, 13:17



Citaat door Bladieblabla_:
Als mijn vriendin zou hebben gehuilt, ik zou meteen maar dan ook meteen naar haar toe zijn gegaan. Ze gaat voor mijn vriend. Hoe kun je uberhaupt je dan nog goed voelen, en met je vriend gezellig iets doen. Aan mij zou het in ieder geval knagen.



Ja begrijp je, achja ik weet het ook niet meer

24-05-2008, 13:19
Ja klopt ben het met je eens Bladieblabla

24-05-2008, 13:19

Citaat door Bladieblabla_:
Achjá, laat haar maar komen, en misschien verontschuldigt ze zich wel als ze inziet wat ze fout heeft gedaan.

Ps ; je kunt het haar ook duidelijk maken, dat je het totaal niet leuk vind.



Ja ik wil het haar ook zeggen, maar ik heb daar soms moeite mee.

24-05-2008, 13:20



Komt wel vaker voor meid.. Wanneer ze zo verdiept zijn in hun relatie dan willen ze natuurlijk dat alles flex loopt met hun 'vriend'
Ze kunnen toch ONMOGELIJK hun vriend in de steek laten voor hun vriendin die ze tog vaker zien..

Dat is dus hun gedachte weetje..

Pieker er niet al te veel over.. Liefde maakt blind weet je wel..


24-05-2008, 13:22

Citaat door zaineb:


Komt wel vaker voor meid.. Wanneer ze zo verdiept zijn in hun relatie dan willen ze natuurlijk dat alles flex loopt met hun 'vriend'
Ze kunnen toch ONMOGELIJK hun vriend in de steek laten voor hun vriendin die ze tog vaker zien..

Dat is dus hun gedachte weetje..

Pieker er niet al te veel over.. Liefde maakt blind weet je wel..



Helaas wel, maar als het zeg maar andersom is, sta ik binnen no time voor de deur, en wanneer ik het niet terug krijg komt het zo hard aan, ik weet niet man.

24-05-2008, 13:25

Citaat door SDJK_:
Helaas wel, maar als het zeg maar andersom is, sta ik binnen no time voor de deur, en wanneer ik het niet terug krijg komt het zo hard aan, ik weet niet man.




Dat hebben ze op dat moment niet in de gaten.. heb je er met haar over gepraat..


24-05-2008, 13:26
Ik weet precies wat je bedoelt meid....


Misschien heb je er moeite mee,om het tegen haar te zeggen, maar wees gewoon eerlijk tegen haar...En geef je mening, en zeg erbij hoe jij je voelt op dat moment..

Inshallah komt het goed

24-05-2008, 13:27

Citaat door Bladieblabla_:



Dan schrijf het op een briefje, en zodra ze binnenkomt druk je het in haar handen en kun je eventueel als smoesje bedenken ''lees het maar ik ga even naar de toilet'' dat is wat gemakkelijker voor jezelf.

Ja dat kan ook haha.

Citaat door zaineb:


Dat hebben ze op dat moment niet in de gaten.. heb je er met haar over gepraat..



Het is net gebeurd.

24-05-2008, 13:28

Citaat door xx_esma_xx:
Ik weet precies wat je bedoelt meid....


Misschien heb je er moeite mee,om het tegen haar te zeggen, maar wees gewoon eerlijk tegen haar...En geef je mening, en zeg erbij hoe jij je voelt op dat moment..

Inshallah komt het goed



Ja inshallah..

24-05-2008, 13:29
snap dat dan

een lul gaat voor haar vriendin

ziek tegenwoordig bestaan er geen vriendinnen hoor meiden leef in die ilussie leef

24-05-2008, 13:30

Citaat door Streetfighter_:
snap dat dan

een lul gaat voor haar vriendin

ziek tegenwoordig bestaan er geen vriendinnen hoor meiden leef in die ilussie leef


Ja ze is fout, en nee zn lul heeft er niks mee te maken.

24-05-2008, 13:30


Typisch !

Geloof me dit ga je nog vaker meemaken hoor,met die meiden die als ze een vriend hebben de hele wereldbol niet meer zien staan

24-05-2008, 13:34

Citaat door SDJK_:



Het is net gebeurd.







En?? Wat was haar reactie?


24-05-2008, 13:38

Citaat door zaineb:



En?? Wat was haar reactie?



Kijk we zouden vandaag afspreken, dus ze belt me en zegt: heey ik zat gister zoo te denken en ik dacht, dan ga ik vandaag naar me vriend en dan zie ik je vanavond en dan blijf ik slapen zeg maar of je het er mee eens bent? Dus ik zeg; ja je moet doen wat jij wilt ik ga niet voor jou beslissen. Dus zij zegt nee zeg nou maar. Dus ik zeg; ja het was toch onse dag ga morgen naar hme toe. Ze zegt, nee huiswerk bla bla. Ik zeg; kom nu naar me toe en ga vanavond naar m toe. Zegt ze; nee ik wil vanavond niet neer hem toe. Dus ik zeg; hoezo vraag je dan aan mij wat ik ervan vind? Daaran zegt ze ik bel je zo dan moet je me zeggen, ik zeg oke. En ik voelde me vandaag al niet goed.. ik was al boos en dan dat erbij ik weet niet leek net of dat de druppel was, moehiem ze belde niet dus ik belde ik zeg zo hee ga maar joh. Ze zegt weet je het zeker, ik zeg ja ga maar joh. Dus toen hoorde ze dat ik ahd gehuild, vroeg ze waarom zei ik gewoon ik wil er niet over praten nu bla bla, zei ze oke dan zie ik je wel 4 uur, zeg maar eeerder komen voor mij. Maar ik had het fijner gevonden als ze zei; ooh ik kom wel nu naar je toe. Dus toen zei ik oke doei hing ik op.

Pagina's : [1] 2 3