Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen en romantiek



Pagina's : [1] 2

23-05-2008, 21:11
Dames, let's face it...

Van alle mannen op aarde, zijn onze mannen echt uitblinkers in het totaal onromantisch zijn.

23-05-2008, 21:13


Niet allemaal schat.

23-05-2008, 21:13
nou mijn mannetje is echt romantisch

23-05-2008, 21:14

Citaat door madmoisellaa:
ervaring??

Mwah..

Citaat door MekneSiiaa__:
Niet allemaal schat.

Ontkenningsfase.

Jij bent overduidelijk vrijgezel.

23-05-2008, 21:14


Niet allemaal.......Gelukkig

23-05-2008, 21:14
wat is romantisch in jouw ogen film kijken bij kaarslicht of een lekkere heerlijke marmita samen etend met je man uit 1 bord

23-05-2008, 21:14

Citaat door aminamien:
Dames, let's face it...

Van alle mannen op aarde, zijn onze mannen echt uitblinkers in het totaal onromantisch zijn.



jii kan gewoon geen mocro krijgen behaarde wijf

23-05-2008, 21:14

Citaat door aminamien:
Dames, let's face it...

Van alle mannen op aarde, zijn onze mannen echt uitblinkers in het totaal onromantisch zijn.



daar moet ik je zeker gelijk om geven!

23-05-2008, 21:18

Citaat door ait_touzine_84:
wat is romantisch in jouw ogen film kijken bij kaarslicht of een lekkere heerlijke marmita samen etend met je man uit 1 bord

Samen fietsen op een tandem met de wind tegen en haar laten trappen!
Dat is pas el7oeb!

23-05-2008, 21:19

Citaat door aminamien:
Dames, let's face it...

Van alle mannen op aarde, zijn onze mannen echt uitblinkers in het totaal onromantisch zijn.


nou ben ik echt boos laatst had ik een liefdesgedicht geschreven en voorgelezen voor m,n grote geliefde anisa uit marokko.

anissa als jij naar nederland komt dan maak je voor mij een lekkere rfissa.
anders stuur ik geen visa en dan eindig je net als een pisa geen pisa voedsel nee pisa toren die scheve toren maak je geen rfissa dan ga ik ervandoor met lisa. oh ja elke dag strijk je m,n khamisa(blouse) of je pakt je balisa(koffer) in nou dit is toch romantisch

23-05-2008, 21:19

Citaat door ait_touzine_84:
wat is romantisch in jouw ogen film kijken bij kaarslicht of een lekkere heerlijke marmita samen etend met je man uit 1 bord


ja dat is wat ze onder romantiek verstaan
marmita wordt altijd vemeld

23-05-2008, 21:19

Citaat door OnlyForYou:
Niet allemaal.......Gelukkig

Did you find that stinky Romantic Moroccan man?

23-05-2008, 21:20



Citaat door labyrinth:
nou ben ik echt boos laatst had ik een liefdesgedicht geschreven en voorgelezen voor m,n grote geliefde anisa uit marokko.

anissa als jij naar nederland komt dan maak je voor mij een lekkere rfissa.
anders stuur ik geen visa en dan eindig je net als een pisa geen pisa voedsel nee pisa toren die scheve toren maak je geen rfissa dan ga ik ervandoor met lisa. oh ja elke dag strijk je m,n khamisa(blouse) of je pakt je balisa(koffer) in nou dit is toch romantisch



23-05-2008, 21:20

Citaat door labyrinth:
nou ben ik echt boos laatst had ik een liefdesgedicht geschreven en voorgelezen voor m,n grote geliefde anisa uit marokko.

anissa als jij naar nederland komt dan maak je voor mij een lekkere rfissa.
anders stuur ik geen visa en dan eindig je net als een pisa geen pisa voedsel nee pisa toren die scheve toren maak je geen rfissa dan ga ik ervandoor met lisa. oh ja elke dag strijk je m,n khamisa(blouse) of je pakt je balisa(koffer) in nou dit is toch romantisch


!

jij bent

23-05-2008, 21:21

Citaat door aminamien:
Mwah..

Ontkenningsfase.

Jij bent overduidelijk vrijgezel.



Jep Sinds de dag van me geboorte:$

Pagina's : [1] 2