Bekijk volle/desktop versie : Vraagje... niv2 naar niv4?



Pagina's : [1] 2

23-05-2008, 20:25

Stell je hebt niv2. maar wilt een andere opleiding doen.. Maar die opleiding is niv4. Hoe kom ik daar dan? Is dat mogelijk. Eerst iets anders of hoe? Volg et ffe niet.


23-05-2008, 20:51


Je moet dan eerst helpende doen 1 a 2 jaar. Daarna niveau 3 en vervolgens doe je niveau 4.
Je kunt geholpen worden vanuit school, als je goede cijfers hebt. De school stelt een brief op en geeft aan dat je "toestemming" hebt om niveau 3 te doen. Dan gaat het wat makkelijker. Van niveau 2 naar 4 gaat niet....

23-05-2008, 20:57
Helpende waarom dat? IK doe nu al een opleiding duur 2jaar. als je daar diploma voor haalt heb je niv 3. maar ik ga/moet stoppe met dat. gaat niet verdr.. dus dan ben ik alsnog niv 2. Dus jij wilt zegge dat ik somaar ffe een opleiding moet doen maakt niks uitt wat, alleen om een niveau hoger te hebbe? so raar of zie ik het nu weer verkeerd haha

23-05-2008, 21:02

Citaat door Lella_Nadiaa:
Helpende waarom dat? IK doe nu al een opleiding duur 2jaar. als je daar diploma voor haalt heb je niv 3. maar ik ga/moet stoppe met dat. gaat niet verdr.. dus dan ben ik alsnog niv 2. Dus jij wilt zegge dat ik somaar ffe een opleiding moet doen maakt niks uitt wat, alleen om een niveau hoger te hebbe? so raar of zie ik het nu weer verkeerd haha


Wat voor opleiding volg jij nu?
Je geeft aan dat je niveau 2 hebt en dat je een opleiding wilt volgen waarbij je niveau 4 nodig hebt. Dan moet je inderdaad helpende doen 1 a 2 jaar, dan krijg je niveau 3 en als je dat hebt afgerond begin je met de opleiding die jij wilt op niveau 4

23-05-2008, 21:07


Ik doe kappers opleiding pff. Mr ik snap wel dat dat niet somaar kan. Mr ik heb me aangemeld bij een school gwoon met die opleiding van niv4. en heb gwoon antwoord gekregen dat ik zo een test moet doen ofso. is dat dan niet raar,? dat klopt dan tog niet. of gaan ze me nog vertelle dat dat niet kan hhaha.

23-05-2008, 21:11

Citaat door Lella_Nadiaa:
Ik doe kappers opleiding pff. Mr ik snap wel dat dat niet somaar kan. Mr ik heb me aangemeld bij een school gwoon met die opleiding van niv4. en heb gwoon antwoord gekregen dat ik zo een test moet doen ofso. is dat dan niet raar,? dat klopt dan tog niet. of gaan ze me nog vertelle dat dat niet kan hhaha.


Mijn nichtje heeft dat ook gedaan. Kreeg ze een brief thuis dat ze voorlopig was aangenomen op niveau 4. Zij helemaal blij...
Toen werd ze uitgenodigd voor een intake gesprek kreeg ze te horen dat ze helpende moest gaan doen, niveau 2.

23-05-2008, 23:06
ooh egt meskina je nichtje. Maar sunshine? Ja wil wel eerst 3 doen hoor daar gaat het niet om dat ik ineens hoge niv wil ofso. mrr die opleiding begin is niv4. snappie wil wel 3 doen maar dan als wat:P
Wat een gedoe ook, me vader zegt: HOe dan ook je moet dat doen hoe je daar komt maakt me niks uit! mr je doet et haha.

23-05-2008, 23:08
Niets aan te doen. Komt wel goed inschallah...

24-05-2008, 00:14
Heyy redouan, ooh heb daar eigenlijk nooit van gehoord hier. Jammer kom niet uit Utrecht andrs zou wel makkelijker zijn gweest. Mr tog bedankt ik ga het vrage of dat kan. Ik had trouwens op internet niks gevonden. Vandaar hier.

24-05-2008, 01:07
Jaa dat zou kunnen, mrja volgens mij gaat dat niet lukke. Hahaa denk je me pa laat mij utrecht gaan elke dag.?! haha grappig. Als ik egt niks vinddd zal ik het proberen, geen gek idee, scheelt tog een jaar wat jij zei. En zover is het niet met de trein. Heb langer gereisd voor school, binne rotterdam nog wel. Gebruik ik dat:P

24-05-2008, 01:20
2jaar? Weet je dat wel zeker. die opleiding zelf is 3jaar, dus jij wilt zegge dat ik dat allemaal binne 1jaar kan doen, nee joh. Of heb ik je verkeerd begrepen? of bdoelje die schakel ding wat je zei..

24-05-2008, 01:35
ooooo zooo, zeg dat dan.. Nee ik snap het al, jeh moeite soo dus dat wordd naar Utrecht! Volgens mij, hier is dat niet, of ik weet dat niet. Ffe navrage, shoukran andrs zou ik nu egt omweg maken, nu scheelt het me weer wat!

24-05-2008, 11:56



Citaat door Lella_Nadiaa:
Ik doe kappers opleiding pff. Mr ik snap wel dat dat niet somaar kan. Mr ik heb me aangemeld bij een school gwoon met die opleiding van niv4. en heb gwoon antwoord gekregen dat ik zo een test moet doen ofso. is dat dan niet raar,? dat klopt dan tog niet. of gaan ze me nog vertelle dat dat niet kan hhaha.



nee,
maar tijdens het gesprek moet jij laten zien dat jij keihard motivatie.
ze kijken of jij echt een diploma bij hun zal halen

bij techniek in rdam iedereen gaat van 2 naar 4 dus niet naar 3, en iedereen is meer dan welkom

24-05-2008, 21:29
ik wou precies hetzelfde doen! maar dat is niet mogelijk werd mij verteld. ik moest persé een niv 3 diploma hebben om op niv 4 te kunnen komen.
ik ben zelf op niv 2 (bol) begonnen, toen ik die diploma had behaald ben ik gelijk doorgegaan naar een niv 3 maar dan BBL omdat een BBL leerweg altijd korter is dan een BOL leerweg. ik heb dus een anderhalf jaar over niv 2 gedaan en een half jaar niv 3. en na de vakantie begin ik Inschallah op een niv 4 opleiding

zo heb ik dat gedaan..

26-05-2008, 15:24
het is mij wel gelukt om met een niv2 diploma naar niv4 te gaan doe zelfs een versneld opleiding mhbo je moet maar geluk hebben blijven proberen zal ik zeggen

Pagina's : [1] 2