Bekijk volle/desktop versie : Mannen?



Pagina's : [1] 2 3 4

23-05-2008, 20:12
[ Jullie vrouwen insha'Allah moeten zij werken ja of nee? Ik bedoel tegenwoordig studeren en werken beide heel goed maar stel jij hebt goede inkomsten zou jij je vrouw nog laten werken...?]

23-05-2008, 20:13


ik zou willen dat ze thuis blijft eenmaal we kindn krijgen

23-05-2008, 20:14
Hij mag zeggen wat 'ie wil, maar werken ga ik en zal ik doen! Ik bedoel maar, ik heb niet jaren op school gezeten om vervolgens maar op m'n luie reet te gaan zitten en de hele dag schoon te gaan maken. No way!

Ja, ben geen man, maar wij vrouwen hebben hier zeker ook iets in te zeggen.

23-05-2008, 20:14

Citaat door Dirkan:
ik zou willen dat ze thuis blijft eenmaal we kindn krijgen

Ja insha'Allah. Sowieso vind ik dat als de vrouw gaat werken parttime moet werken..

23-05-2008, 20:15


ik wil trouwen met een man, die niet wil dat ik werk


hahahha zaalig lekker thuis zitten! alhoewel gestudeeerd voor niets

23-05-2008, 20:16

Citaat door AdoreU:
Hij mag zeggen wat 'ie wil, maar werken ga ik en zal ik doen! Ik bedoel maar, ik heb niet jaren op school gezeten om vervolgens maar op m'n luie reet te gaan zitten en de hele dag schoon te gaan maken. No way!

Ja, ben geen man, maar wij vrouwen hebben hier zeker ook iets in te zeggen.

Zéker heb jij zwaar gelijk in ja. Maar stel jouw man heeft een eigen bedrijf verdient super goed hamdoelilah? Dan hoef jij echt niet te werken, aangezien de man in de islam voor inkomsten moet zorgen?

23-05-2008, 20:16

Citaat door hayramaramahoow:
ik wil trouwen met een man, die niet wil dat ik werk


hahahha zaalig lekker thuis zitten! alhoewel gestudeeerd voor niets

Je kunt ook parttime gaan werken.

23-05-2008, 20:17

Citaat door berberiia:
[ Jullie vrouwen insha'Allah moeten zij werken ja of nee? Ik bedoel tegenwoordig studeren en werken beide heel goed maar stel jij hebt goede inkomsten zou jij je vrouw nog laten werken...?]



Ze moet werken voor haar eigen brood,wat ze over houdt is voor mij

23-05-2008, 20:20

Citaat door ingenieur:
Ze moet werken voor haar eigen brood,wat ze over houdt is voor mij

Uhú.

23-05-2008, 20:20

Citaat door berberiia:
Je kunt ook parttime gaan werken.




aaah jaah

23-05-2008, 20:20

Citaat door Dirkan:
ik zou willen dat ze thuis blijft eenmaal we kindn krijgen



ik wist niet dat er ook mannen naar greys anatomy kijken.. feshkel

23-05-2008, 20:25

Citaat door venus:
ik wist niet dat er ook mannen naar greys anatomy kijken.. feshkel

ewa safi eens gekeken, verder kijken, al moet ik zeggen dat het de saaiste serie die ik kijk

23-05-2008, 20:26



Citaat door hayramaramahoow:
aaah jaah

Haha, nerT.

23-05-2008, 20:29

Citaat door Dirkan:
ewa safi eens gekeken, verder kijken, al moet ik zeggen dat het de saaiste serie die ik kijk



yeah sure, you metrosexual

23-05-2008, 20:31

Citaat door berberiia:
Zéker heb jij zwaar gelijk in ja. Maar stel jouw man heeft een eigen bedrijf verdient super goed hamdoelilah? Dan hoef jij echt niet te werken, aangezien de man in de islam voor inkomsten moet zorgen?


Waarom genoegen nemen met iets als je meer kan hebben? Waarom niet werken als je er plezier in hebt?
Ik wil niet afhankelijk zijn, van niemand.
Mannen die vrouwen niet laten werken vind ik maar niks, als je nou ziek bent, oke dan is het zijn bezorgheid maar dat andere kan ik echt geen antwoord op vinden.

Pagina's : [1] 2 3 4