Bekijk volle/desktop versie : Boussoufa tekent bij tot 2012 bij Anderlecht



23-05-2008, 14:14

Citaat door RealGentleman:
Anderlecht en Mbark Boussoufa hebben hun nieuwe samenwerking bezegeld. De Marokkaanse international blijft nu tot 2012 op het Astrid Park.

De handtekening maakt ook een einde aan de ogenschijnlijke problemen over het verloop van de onderhandelingen. Boussoufa had Anderlecht vorige week gemaand haast te maken. De Brusselse club maakte zich niet te druk om het ongeduld van de oud-Ajacied, maar streek de laatste plooien wél in een week tijd glad.

Boussoufa had in Brussel nog een contract tot medio 2010. De 23-jarige Amsterdammer, die in 2006 naar Anderlecht kwam, schermde met belangstelling van andere clubs. Naar verluidt hadden Hamburger SV en Schalke 04 meer dan gemiddelde interesse.


Bron: http://www.vi.nl/NieuwsItem/BoussoufaZetKrabbelOnderNieuwContractAnderlecht.ht m


Wel jammer... een speler met zo n klasse moet verder kijken dan alleen de Belgische competitie. Ik zou ook naar de sportieve kant kijken, niet alleen naar de centjes.
.

23-05-2008, 14:15


haha welkom op aarde beste vriend

23-05-2008, 14:18
Hakiminjood.

23-05-2008, 14:29

Citaat door RealGentleman:
haha je bedoelt zie voorbeeld Diba, Boussaboun en Ramzi!! maar toch wel jammer... hoeveel Marokkanen spelen er in de Champions League?? ow ja... 0


Hoe bedoel je? Chamakh, Boussoufa, Sektioui?

23-05-2008, 15:06



Citaat door RealGentleman:
Ik bedoel niet alleen de voorrondes van de Champions League!! dan blijft er alleen Sektioui over... Bordeaux vloog er al de eerste ronde uit.. Anderlecht is een lachtertje op internationaal nivo. Ze hebben volgens mij hun eerste puntje gepakt in de afgelopen 10 jaar!! Maar ja.. who cares about de prijzen, als je bankrekening maar lekker vol zit.


In ieder geval, je zei 0 terwijl het er toch wel 1 is. En als je niet alleen de voorrondes bedoelde moest je dat erbij zetten.