Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid #___ Afvallen voor Sonnetjuh..!!



Pagina's : [1] 2 3

23-05-2008, 14:03
Lieve dames,

Ik heb een gewicht van 74 Kilo en ik wil het tenmiste 10 kilo terug halen ..
Ik wil 64 kilo wegen .. zelf ben ik 1.67
Ik heb heel veel recepten geprobeerd en sporten enz..
Maar wie heeft er echt een goeie recept voor mij.. waar jij echt van bent afgevallen en zeker van bent dat het ook echt werkt..

Ps: nieks met rauwe eiren daar ben ik niet zo'n fan van ..

23-05-2008, 14:08


Upp.. «x~¤


23-05-2008, 14:12

..¤..~x» Jallah Iemand? «x~..¤..


23-05-2008, 14:16
uuup / ben zelf ook bezig met 10 kilo eraf voor de zomerr .

23-05-2008, 14:18



Citaat door marokkaanseee-:
uuup / ben zelf ook bezig met 10 kilo eraf voor de zomerr .



Inscha allah lukt et ons..!!

23-05-2008, 14:19

Citaat door Sonnetjuh:
Inscha allah lukt et ons..!!

Insha'Allah .
Voor wanneer wil je het kwijt, bedoel op welke datum ? ,

23-05-2008, 14:29

Citaat door marokkaanseee-:
Insha'Allah .
Voor wanneer wil je het kwijt, bedoel op welke datum ? ,



Binnen een paar weken inscha allah .. 3 ofzo .. gewoon lekker snel .. en wil wel Dat gewicht houden dus niet veder afvallen dan 64.. ik hoop wallah zo zeer dat ik et haal .. het is niet dat ik er Dik uitzie ofzo .. maar een 2 maatjuhs kleiner mag ook wel

23-05-2008, 14:34

Citaat door Sonnetjuh:
Binnen een paar weken inscha allah .. 3 ofzo .. gewoon lekker snel .. en wil wel Dat gewicht houden dus niet veder afvallen dan 64.. ik hoop wallah zo zeer dat ik et haal .. het is niet dat ik er Dik uitzie ofzo .. maar een 2 maatjuhs kleiner mag ook wel

Ik ook binnen ong 3/4 weken ofzo . Inshá'Allah lukt t ons wel , we moeten gewoon doorzetten .
Bij mij ook, als ik zeg dat k bezig ben met afvallen . hoor je ze al zeuren met je bent niet dik nzo ,
Ik wil t liefst bij me buikje wat weg en myn boven benen . X

23-05-2008, 14:38

Citaat door marokkaanseee-:
Ik ook binnen ong 3/4 weken ofzo . Inshá'Allah lukt t ons wel , we moeten gewoon doorzetten .
Bij mij ook, als ik zeg dat k bezig ben met afvallen . hoor je ze al zeuren met je bent niet dik nzo ,
Ik wil t liefst bij me buikje wat weg en myn boven benen . X



wallah bij mij ook .. Dat heb ik nog niet zo zeer bij mij zijn et mijn benen en me .. ( boven benen ) en ik begin nu ook al beetje van die rare strepen op me kont te kriegen .. me ma zei dat het net lijkt of dat ik geboorte aan 10 kinderen heb gegevn .. hahaha.. Ik wil gewoon die kiloos kwijt klaar .. en ze kunnen wel veder zeiken met je bent niet dik bla bla bla.. ik wil et toch ..

23-05-2008, 14:42

Citaat door Sonnetjuh:
wallah bij mij ook .. Dat heb ik nog niet zo zeer bij mij zijn et mijn benen en me .. ( boven benen ) en ik begin nu ook al beetje van die rare strepen op me kont te kriegen .. me ma zei dat het net lijkt of dat ik geboorte aan 10 kinderen heb gegevn .. hahaha.. Ik wil gewoon die kiloos kwijt klaar .. en ze kunnen wel veder zeiken met je bent niet dik bla bla bla.. ik wil et toch ..

Juist dat heb k nou ook op mn benen , maar ze zeggen dat als je afgevallen bent en je benen strakker zijn, en als je naar de zonnebank gaat dat het dan weg gaat.


Wat eet je nou dagelijks, volg je een dieet ofzo ?

23-05-2008, 14:48

Citaat door marokkaanseee-:
Juist dat heb k nou ook op mn benen , maar ze zeggen dat als je afgevallen bent en je benen strakker zijn, en als je naar de zonnebank gaat dat het dan weg gaat.


Wat eet je nou dagelijks, volg je een dieet ofzo ?



het rare is bij mij dat ik niet zo veel eet .. ik eet s ochtends niet en smiddags snoep ik wel eens wat op school.. en s avond wat de pot schaft aan tafel met de hele big famillie.. maar het erge is dat ooh al eet ik super weinig ik blijf op dat stomme gewicht ..

23-05-2008, 19:10

Citaat door Sonnetjuh:

het rare is bij mij dat ik niet zo veel eet .. ik eet s ochtends niet en smiddags snoep ik wel eens wat op school.. en s avond wat de pot schaft aan tafel met de hele big famillie.. maar het erge is dat ooh al eet ik super weinig ik blijf op dat stomme gewicht ..

Dus dat.
Jij begrypt .
maaaruh we gaan ervooor , dan komt t goed inshaAllah . X

23-05-2008, 20:24



Citaat door marokkaanseee-:
Dus dat.
Jij begrypt .
maaaruh we gaan ervooor , dan komt t goed inshaAllah . X


Inscha allah meissie. inscha allah .. allen ja ..wie is er echt afgevallen door een mixje of wat dan ook..Ik wil het wel graag weten .. en tot nu toe is der niemand die ons wat wil delen..

23-05-2008, 20:43
Ik wil ook 10 kilo eraf,,, Maar ik weet niet hoe ik wil me buikje wegwerken,, voor de zomer,,

23-05-2008, 20:51
Ik ben zelf 12 kilo in 2 maanden kwijt hmdl..
Special K dieet dat helpt echt meiden..
Maar Ik ga wel 3 keer per week naar sportschool..
En 2 keer in de week uurtje yoggen, en vaak buik oefeningen..
sinds maart ben ik nog geen gram aangekomen haha..
62 kilo en wil het zo houden insha'Allah..
Succes meiden..

Pagina's : [1] 2 3