Bekijk volle/desktop versie : Aboe Ismael werkte voor de overheid



23-05-2008, 00:22
'Haatimam werkt voor ministerie Defensie'



donderdag 22 mei 2008 10:58

De omstreden imam Jamal A., alias Aboe Ismail, blijkt regelmatig werkzaamheden te hebben verricht voor diverse overheidsinstanties.

De radicale prediker, verbonden aan de Haagse As-Soenah moskee, kon zo onder meer toegang krijgen tot het ict-netwerk van het ministerie van Defensie.


Ismail is de rechterhand van imam Fawaz

Dat meldt De Telegraaf. Ismail bevestigt tegenover de krant dat hij regelmatig op uitzendbasis bij de overheid werkt. ‘Ik heb niet alleen voor Defensie gewerkt, maar ook voor andere overheidsinstellingen.’

'Verwijderd'
Volgens het dagblad zou Ismails werk voor het ict-centrum van Defensie aanleiding zijn geweest voor de Militaire Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (MIVD) om een onderzoek in te stellen naar de man. Hij zou vervolgens 'zijn verwijderd'.

Roger van de Wetering, woordvoerder van Defensie, wil het bericht tegenover elsevier.nl bevestigen nog ontkennen. 'Daar kan ik niets over zeggen. Wij doen geen uitspraken over specifieke gevallen.'

'Het is zo dat de MIVD continu onderzoek doet naar Defensiepersoneel. Iedereen wordt gescreend. Als er iets wordt gevonden, bijvoorbeeld als er blijkt van extremisme, dan wordt de verklaring van geen bezwaar ingetrokken,' aldus Van de Wetering. De verklaring van geen bezwaar is vereist om te werken bij Defensie.

Ismail, die deel uitmaakt van een salafistische stroming, staat bekend als de rechterhand van de omstreden radicale imam Fawaz Jneid. Eerder wenste hij Theo van Gogh en Ayaan Hirsi Ali de ergste ziektes toe, noemde hij Elsevier-blogger Afshin Ellian een ‘kwaadaardig gezwel’, excommuniceerde hij staatssecretaris Ahmed Aboutaleb (PvdA) van Sociale Zaken en noemde hij PvdA-stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch van Slotervaart een 'hypocriet' en 'vermomde ongelovige'.

Door Claudia van Zanten

23-05-2008, 00:31


niks beters te doen? pfffffffffff yeh leven

23-05-2008, 00:32
Ik vergat trouwens nog de bron te geven. Hierbij geef ik het alsnog zodat jullie weten dat ik niet lieg:

http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/artikel/asp/artnr/206666/rss/true/index.html

&

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4054013/_Haatimam_werkt_voor_overheid__.html

23-05-2008, 00:36
omstreden imam


je bent al omstreden als je 5 keer per dag bidt.

23-05-2008, 00:40



Citaat door Osama Duck:
Ik vergat trouwens nog de bron te geven. Hierbij geef ik het alsnog zodat jullie weten dat ik niet lieg:

http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/artikel/asp/artnr/206666/rss/true/index.html

&

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4054013/_Haatimam_werkt_voor_overheid__.html



salam oe3alaikom warahmatollaah,

dat zijn we al van jullie gewend dat er dingen worden gezegd zonder daar bewijs voor te hebben.

en krant en tv is voor mij geen bron waar ik iets blindelings van neem.
en al werkt hij daar.

salam oe3alaikom warahmatollaah

23-05-2008, 00:42
die mensen sporen niet joh kijk die vrouw die gescheven heeft een vieze kaaaafir..

23-05-2008, 00:44
Er kan aan hem gevraagd worden of dit klopt; -Ismail bevestigt tegenover de krant dat hij regelmatig op uitzendbasis bij de overheid werkt. ‘Ik heb niet alleen voor Defensie gewerkt, maar ook voor andere overheidsinstellingen.’- Als het niet zo is kan hij ze aanklagen voor smaad.

23-05-2008, 00:46

Citaat door Al-Muhajir:
Er kan aan de akh gevraagd worden of dit klopt; -Ismail bevestigt tegenover de krant dat hij regelmatig op uitzendbasis bij de overheid werkt. ‘Ik heb niet alleen voor Defensie gewerkt, maar ook voor andere overheidsinstellingen.’- Als het niet zo is kan hij ze aanklagen voor smaad.



m.nl verslaafd

23-05-2008, 00:48
3la oud nieuws.

23-05-2008, 00:53

Citaat door Oem__Yassine:
m.nl verslaafd



Had je niet gezegd dat je weg zou gaan? Wie is hier verslaafd..

23-05-2008, 01:10

Citaat door Al-Muhajir:
Had je niet gezegd dat je weg zou gaan? Wie is hier verslaafd..





ja sorry ik mis en word gemist





niet op je tenen getrapt voelen was maar een geintje chagrijn

23-05-2008, 01:43
Tis toch ni te geloven hé!

25-05-2008, 12:41


Ben benieuwd...

25-05-2008, 13:07
excommuniceerde aboutaleb? wist ik niet