Bekijk volle/desktop versie : Een vraag aan de dames...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

22-05-2008, 16:51
[laatst had ik een gesprek met een dame..ging toevallig over trouwen enso..ik heb nogal een hekel aan dat woord..maar goed..
Ik vroeg haar het volgende ''Stel jou man wilt met een 2e vrouw trouwen, zou jij dat accepteren'' Zij zei natuurlijk ''Nee!!! ik wil me man voor mezelf'' maar toen zei ik van ''Maar volgens de Islam mag het wel..dus wie ben jij?''
Waarop zij nogmaals herhaalde ''ik deel me man niet met anderen''

Hoe denken jullie hierover??? Want vele meiden betrekken graag de Islam (als het hen uitkomt) maar zodra het in hun nadeel is, Willen zij het woordje Islam liever niet horen.

Dus hoe kijken jullie daar tegenaan?? graag de reacties]

-

22-05-2008, 16:54


hmmm... eerlijk gezegt zit ik daar niet op te w8ten en ik bedoel wrm 2vrouwen??
als je het volgens de islam wilt doen dan moet je niet 2vrouwen hebben alleen puur om hun schoonheid
wella

22-05-2008, 16:54
Ik zou het persoonlijk niet kunnen. Zelf vind ik mezelf daar te 'zwak' voor. Respect voor de vrouwen die het vol zouden houden, maar mijn man een tweede vrouw? Is niets voor mij.

Ja, in de Islam mag het. Ik heb ook veel bewonderingen voor de vrouwen van Profeet Mohammed (sws). De vrouwen van tegenwoordig zijn heel anders dan die van vroeger. Waloe sbar. Sbar neemt af.

22-05-2008, 16:56
Sorry maar ik zou dat niet kunnen En zoiesooow een man kan nooit 2 vrouwen precies precies het zelfde geven qwa liefde en alles eromheen!

22-05-2008, 16:56



Citaat door XxwassimaxX:
Ik zou het persoonlijk niet kunnen. Zelf vind ik mezelf daar te 'zwak' voor. Respect voor de vrouwen die het vol zouden houden, maar mijn man een tweede vrouw? Is niets voor mij.

Ja, in de Islam mag het. Ik heb ook veel bewonderingen voor de vrouwen van Profeet Mohammed (sws). De vrouwen van tegenwoordig zijn heel anders dan die van vroeger. Waloe sbar. Sbar neemt af.


Neemt Sbar bij jou ook af?? sta je niet sterk in je schoenen wat dat betreft?? dus je bent onzeker??

ik zag een documentaire op de belgische tv..een vrouw uit palestina zei dat haar man nog een vrouw had..en zij accepteerde dat omdat het simpelweg mag binnen de Islam.

22-05-2008, 16:57
drm zeg ik beter nie

22-05-2008, 16:57

Citaat door sihaam_:
Sorry maar ik zou dat niet kunnen En zoiesooow een man kan nooit 2 vrouwen precies precies het zelfde geven qwa liefde en alles eromheen!


Dus die ''only Allah swt'' onder je nickname is voor de sier??

denk ut wel, als k naar je avatar kijk.

22-05-2008, 17:03

Citaat door Allometwie:
wuahahahahaha wat do ejij hier

g aterug naar sport hoekje


Sporthoek is nu dood man...

kifesh verbannen oula? hahaha..

ey je zou nog voor me kijken voor die bestanden die ik kwijt was...


Citaat door Bent_Ness20:
Ik zou het persoonlijk ook niet accepteren als mijn vrouw een tweede vrouw wil, maar ik kan er wel overnadenken, stel ik ben ziek en niemand kan voor mijn man en kinderen zorgen, en al smijn man persee een tweede vrouw wil, dan kies ik haar voor hem uit, hij neemt een vrouw die het slecht heeft, een vrouw die kinderen heeft en d'r man is overleden, kijk zo een vrouw vind ik niet erg,

maar onze lieve marokkaanse mannen , denken daar anders over, als het gaat om tweede vrouwen denken hun, een jonge, fris en fruitige dame, die meer heeft te bieden dan mijn oude geit.




Ewa ja..de man is toch vrij in zijn keuze?? vrouw diend de man te gehoorzamen in wederzijds overleg.

22-05-2008, 17:03
Als mijn man besluit te trouwen met een schele zwakbegaafde kwijlende onkruid zonder benen ...zou ik 'm zeker niet tegenhouden

22-05-2008, 17:03
mohiem..ben nu vrij...ik lees jullie reactie graag vanavond terug!!

22-05-2008, 17:04

Citaat door Jeblie:
Neemt Sbar bij jou ook af?? sta je niet sterk in je schoenen wat dat betreft?? dus je bent onzeker??

ik zag een documentaire op de belgische tv..een vrouw uit palestina zei dat haar man nog een vrouw had..en zij accepteerde dat omdat het simpelweg mag binnen de Islam.


Tsja, sbar neemt bij mij niet af. Nee, sta niet zó sterk meer in mijn schoenen als eerst. Er zijn momenten waarop ik onzeker ben. Dat is denk ik wel elke vrouw.

Mach'allah. Moge Allah haar bijstaan en haar belonen voor haar sbar.
Zoals ik al zei: Respect voor hun die het volhouden.

22-05-2008, 17:05

Citaat door Bent_Ness20:
Ik zou het persoonlijk ook niet accepteren als mijn man een tweede vrouw wil, maar ik kan er wel overnadenken, stel ik ben ziek en niemand kan voor mijn man en kinderen zorgen, en al smijn man persee een tweede vrouw wil, dan kies ik haar voor hem uit, hij neemt een vrouw die het slecht heeft, een vrouw die kinderen heeft en d'r man is overleden, kijk zo een vrouw vind ik niet erg,

maar onze lieve marokkaanse mannen , denken daar anders over, als het gaat om tweede vrouwen denken hun, een jonge, fris en fruitige dame, die meer heeft te bieden dan mijn oude geit.
.

22-05-2008, 17:09



Citaat door sihaam_:
Sorry maar ik zou dat niet kunnen En zoiesooow een man kan nooit 2 vrouwen precies precies het zelfde geven qwa liefde en alles eromheen!



MachaALLAh wat ben jij mooi





22-05-2008, 17:10
ff ontopic:
Een man kan geen enkele vrouw aan, laat staan meerdere..

22-05-2008, 17:14
Het is dat je het zélf zegt, Marokkanen betrekken de Islam alleen wanneer die in hun voordeel werkt.
Geen enkele Marokkaanse man kan 4 vrouwen dezelfde behandeling geven, inclusief gevoelens die er bij komen kijken. Zoals de Profeet saws dat deed. Schrap die 4 vrouwen maar van je lijst. Zie een huwelijk te overleven met één Marokkaanse.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13