Bekijk volle/desktop versie : Inkopen marokko



Pagina's : [1] 2

21-05-2008, 21:04
zijn er ook mensen die gewoon kleding en schoenen meenemen die ze al in hun kast hebben liggen, ik bedoel ik snap niet dat mensen een nieuwe garderobe kopen speciaal voor marokko

Sommige mensen kopen echt tot aan ondergoed toe alles nieuw voor marokko

21-05-2008, 21:21


oow zitten genoeg jurkjes bij die ik deze zomer weer mee neem hoor. Ik heb ook gemerkt dat ik wel te veel koop en soms niet eens aan doe in marokko zonde van je geld

21-05-2008, 21:23
Ik neem gewoon ook kleding wat in mijn kast zit. Anders wordt het budget weer te hoog.

21-05-2008, 22:59
sommige kleren van afgelopen jaar heb ik niet eens aangehad,dus gaat gewoon mee,neem standaard 6 setjes mee,je doet toch allleen maar aan wat lekker zit.Wat een onzin om alles nieuw te kopen voor maar een maand,kom je terug is het herfst.,zonde

21-05-2008, 23:01


Izombiejen wadji inkopen doen voor marokko, ik neem voor niemand wat mee..Ik ga om vakantie te vieren, niet om sinterklaas uit te hangen..enneh heb geen familie daar..alleen mn opa die is een paar jaar teruggeemigreerd..maar die kan mij beter wat cadeautjes geven dan andersom

Wat betreft mijn eigen kleding heb ik nog zoveel zomerkleding van vorig jaar, sommige hebben zelfs nog een prijskaartje vast en zijn nog nooit gedragen..K ga denk ik niks voor mezelf kopen..misschien nog een paar goeie loopslippers/sandalen en 1 takschita meenemen (hoef ik niet te kopen, heb ik hier al liggen) voor t geval er een party is.

21-05-2008, 23:09
ok dan ik dacht echt dat ik de enige was die niets nieuws koop voor marokko, en idd het meeste doe je toch niet aan.

Vorig jaar probeerde ik zo licht mogelijk naar Marokko te gaan en mijn doel was om zoveel mogelijk daar achter te laten om weer licht terug te komen. Voor de kinderen een paar setjes en voor mij en mijn man ook wat maar niet teveel. En als ik iets tussendoor nodig had kochten we het in Marokko, de kinderen liepen op een gegeven moment graag in die mini abaya's van niet eens 30 dirham

22-05-2008, 21:06
ik koop alles nieuw..kleren van afgelopen zomer neem ik wel mee maar die geef ik daar uit.

22-05-2008, 21:36

Citaat door diamantje87:
ik koop alles nieuw..kleren van afgelopen zomer neem ik wel mee maar die geef ik daar uit.



Echt?

22-05-2008, 21:45
Of ik nou naar marokko ga of niet, voor de zomer, lente, winter, herfst koop ik altijd nieuwe kleding, ga ik dan ook nog es in die periode op vakantie dan neem ik het lekker mee. En wat nog goed is van het afgelopen jaar dat gebruik ik dan ook, geldt ook voor mijn kinderen.

Bepaalde dingen koop ik wel speciaal voor daar, vooral als ik bij anderen ben (ouders/schoonouders) heb ik speciale kleding nodig (meestal joggingbroek, langshirts) dat draag ik hier nooit thuis die lange dingen, dus daarvoor moet ik wel speciale aankopen doen

22-05-2008, 21:46

Citaat door 3anood:
Echt?



Yeps..

22-05-2008, 21:47

Citaat door 3anood:
ok dan ik dacht echt dat ik de enige was die niets nieuws koop voor marokko, en idd het meeste doe je toch niet aan.

Vorig jaar probeerde ik zo licht mogelijk naar Marokko te gaan en mijn doel was om zoveel mogelijk daar achter te laten om weer licht terug te komen. Voor de kinderen een paar setjes en voor mij en mijn man ook wat maar niet teveel. En als ik iets tussendoor nodig had kochten we het in Marokko, de kinderen liepen op een gegeven moment graag in die mini abaya's van niet eens 30 dirham




Ohh ik moet juist alles dubbel zoveel nemen, na een week heb je alleen nog maar vuile was over en komen we altijd kleding te kort, eerste dagen probeer ik nog wel met de hand de was bij te houden, maar na drie dagen geef ik het op en wordt het opgespaard voor hier, terugbagage is altijd grotendeels vuile was

22-05-2008, 21:56
Ik koop altijd wel wat bij, ik wil dit jaar wat abaya's meenemen en daar jalaba's kopen. Ik moet nog wat grote hijaabs halen en voor me zoontje heb ik dus alles al klaar, nieuw gekocht ( kleding van vorig jaar is hij ervan uitgegroeid).

22-05-2008, 22:00


wajaaw gestoord als je ieder jaar nieuwe dingen moet meenemen. Ik neem mee wat ik in mijn kast heb. Ik koop nieuw schoeisel, maar echt kleren.

22-05-2008, 22:07
Nee joh, ik ga echt niet een hele garderobe aanschaffen omdat ik op vakantie ga. Koop wel wat nieuwe kleding maar niet een hele garderobe

22-05-2008, 22:10

Citaat door PietjePukkk:
Of ik nou naar marokko ga of niet, voor de zomer, lente, winter, herfst koop ik altijd nieuwe kleding, ga ik dan ook nog es in die periode op vakantie dan neem ik het lekker mee. En wat nog goed is van het afgelopen jaar dat gebruik ik dan ook, geldt ook voor mijn kinderen.

Bepaalde dingen koop ik wel speciaal voor daar, vooral als ik bij anderen ben (ouders/schoonouders) heb ik speciale kleding nodig (meestal joggingbroek, langshirts) dat draag ik hier nooit thuis die lange dingen, dus daarvoor moet ik wel speciale aankopen doen


ja ik snap wel dat je nieuwe dingen koopt in een nieuwe seizoen dat doe ik ook en vooral voor de kids, maar om het vanaf april/mei in een koffer te gooien en pas aan te doen in marokko vind ik wel een beetje té

Ik bedoel in NL heb je die kleding toch al aan gehad voordat het mee gaat naar Marokko, dat is meer wat ik bedoelde, in NL doe je je oude vodden aan en zodra je men in Marokko is, enkel nieuwe kleding aandoen

Oh en vieze was, daar heb ik geen last van, mijn ouders hebben alhamdulilah een wasmachine, dus we wassen daar dagelijks en het is zo weer droog, en versleten kleding breng ik niet meer mee terug

Pagina's : [1] 2