Bekijk volle/desktop versie : Wie Van De Dames Heeft Een Relatie En Voelt Zich....



Pagina's : [1] 2 3 4

21-05-2008, 19:12

[- Erg onzeker binnen deze relatie? Iedereen persoon (lees; meisje) wil horen hoe speciaal en mooi haar vriend haar vindt. Maar wat nou als je vriend geen type is die complimentjes geeft? Opmerkingen over je uiterlijk/kledingstijl worden zelden gemaakt.. Zou je dan twijfelen aan jezelf? Zou je je onzeker gaan voelen? Zou je het raar vinden als je vaak complimentjes krijgt van mannen om je heen (collega's, vrienden, schoolgenoten etc. ) maar nooit van je vriend?

Hoe zou je reageren als je vriend weet dat jij je hierdoor erg onzeker voelt en nog steeds niets zegt wanneer jullie elkaar weer ontmoeten? ]


21-05-2008, 19:17


Ik wordt er juist gek van! Ik zeg altijd tegen hem dat hij overdrijft. Soms zo erg dat het bijna ongeloofwaardig begint te klinken.

21-05-2008, 19:19

Citaat door Wizard:
Ik wordt er juist gek van! Ik zeg altijd tegen hem dat hij overdrijft. Soms zo erg dat het bijna ongeloofwaardig begint te klinken.





Ik ben jaloers op je.

21-05-2008, 19:22
ik hoef geen complimenten van mijn vriend( niet dat ik die heb)

en ik hoef al helemaal geen complimenten van jongens op straat, collega's enz

ik wil complimenten van mijn MAN, die zijn tenminste wat waard

21-05-2008, 19:24


Mischien is hij een beetje verlegen?

21-05-2008, 19:24

Citaat door Bent_Ness20:
ik hoef geen complimenten van mijn vriend( niet dat ik die heb)

en ik hoef al helemaal geen complimenten van jongens op straat, collega's enz

ik wil complimenten van mijn MAN, die zijn tenminste wat waard





Ok, maar stel dat jouw man later ook zo'n type is? Iemand die dus nooit zegt; 'Je ziet er vandaag mooi uit lieverd' of 'Ik vind je een mooie vrouw' of iets in die richting be3da. Zou je dat erg vinden? Of zou het je juist niks kunnen schelen en denken; 'Nou hij is toch met me getrouwd dus zo afgrijselijk ben ik blijkbaar niet'.

21-05-2008, 19:26

Citaat door Naseera:
.




?

21-05-2008, 19:26

Citaat door NiiceThug:
Mischien is hij een beetje verlegen?





Allesbehalve.

21-05-2008, 19:27

Citaat door Danduna:
Ok, maar stel dat jouw man later ook zo'n type is? Iemand die dus nooit zegt; 'Je ziet er vandaag mooi uit lieverd' of 'Ik vind je een mooie vrouw' of iets in die richting be3da. Zou je dat erg vinden? Of zou het je juist niks kunnen schelen en denken; 'Nou hij is toch met me getrouwd dus zo afgrijselijk ben ik blijkbaar niet'.


kijk als het mijn man is dan zou ik het wel erg vinden, dan zal ik me zelf super mooi maken en wachten tot hij thuis komt en als hij dan niks zegt, wollah billeh dan geef ik hem een knal tegen zijn hooft dat hij overdag sterretjes ziet

21-05-2008, 19:28

Citaat door Danduna:
Ok, maar stel dat jouw man later ook zo'n type is? Iemand die dus nooit zegt; 'Je ziet er vandaag mooi uit lieverd' of 'Ik vind je een mooie vrouw' of iets in die richting be3da. Zou je dat erg vinden? Of zou het je juist niks kunnen schelen en denken; 'Nou hij is toch met me getrouwd dus zo afgrijselijk ben ik blijkbaar niet'.


Teletubi liefde Wesh moet jouw gevoel van die ene kerel of dame afhangen oulla? Tazzzz sommige mensen zijn zwaar naar de klote serieus.

21-05-2008, 19:28
Ik zou me inderdaad onzeker voelen.

Geen complimentjes van je EIGEN man maar wel van andere mannen


21-05-2008, 19:29

Citaat door Danduna:

[- Erg onzeker binnen deze relatie? Iedereen persoon (lees; meisje) wil horen hoe speciaal en mooi haar vriend haar vindt. Maar wat nou als je vriend geen type is die complimentjes geeft? Opmerkingen over je uiterlijk/kledingstijl worden zelden gemaakt.. Zou je dan twijfelen aan jezelf? Zou je je onzeker gaan voelen? Zou je het raar vinden als je vaak complimentjes krijgt van mannen om je heen (collega's, vrienden, schoolgenoten etc. ) maar nooit van je vriend?

Hoe zou je reageren als je vriend weet dat jij je hierdoor erg onzeker voelt en nog steeds niets zegt wanneer jullie elkaar weer ontmoeten? ]



Dat lijkt me wel moeilijk.

Ik zou gewoon iets van zeggen, lijkt misschien eng/raar maar als het aan je knaagt moet je er iets van zeggen.

21-05-2008, 19:30



Citaat door Bent_Ness20:
kijk als het mijn man is dan zou ik het wel erg vinden, dan zal ik me zelf super mooi maken en wachten tot hij thuis komt en als hij dan niks zegt, wollah billeh dan geef ik hem een knal tegen zijn hooft dat hij overdag sterretjes ziet





Duidelijk.

21-05-2008, 19:32

Citaat door Ms_Nadia:
Ik zou me inderdaad onzeker voelen.

Geen complimentjes van je EIGEN man maar wel van andere mannen





Hou zou je erop reageren? Zou je het erover hebben?

21-05-2008, 19:33

Citaat door Dina_D:
Dat lijkt me wel moeilijk.

Ik zou gewoon iets van zeggen, lijkt misschien eng/raar maar als het aan je knaagt moet je er iets van zeggen.





Is al gebeurd a naamgenootje


Maar nog steeds walou.

Pagina's : [1] 2 3 4