Bekijk volle/desktop versie : Bestaat echte liefde?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

21-05-2008, 13:56
Ik geloof er niet in

Maar vertel waarom denk jij dat het wel of niet
bestaat.?

21-05-2008, 14:06



Citaat door Fatihamaroc:
Oprechte liefde, houden van bestaat zeker weten.....De 2e vraag is zal het altijd van 2 kanten blijven komen..?

Ja dat bedoel ik zal je heel lang met 1 persoon kunnen leven
of dat nog bestaat want er zijn nu zoveel scheidingen.

21-05-2008, 14:08
dat er zoveel scheidingen zijn tegenwoordig komt niet omdat echte liefde niet bestaat .. dat komt door te jong trouwen, ongelovig bezig zijn etc etc

21-05-2008, 14:09

Citaat door Fatihamaroc:
Ik geloof er wel in

Hamdoelah

21-05-2008, 14:09



Citaat door Miss_Choco:
Ik geloof er niet in

Maar vertel waarom denk jij dat het wel of niet
bestaat.?



Liefde/huwelijk, dat is wat men ervan zelf maakt. Lot ligt in je eigen beide handen.

21-05-2008, 14:10

Citaat door Clashh:
dat er zoveel scheidingen zijn tegenwoordig komt niet omdat echte liefde niet bestaat .. dat komt door te jong trouwen, ongelovig bezig zijn etc etc




Daar ben ik met jou eens, maar jong trouwen niet.

21-05-2008, 14:12

Citaat door Clashh:
dat er zoveel scheidingen zijn tegenwoordig komt niet omdat echte liefde niet bestaat .. dat komt door te jong trouwen, ongelovig bezig zijn etc etc

Het heeft niks met jong trouwen te maken de ene komt de juiste
persoon eerder tegen dan de andere, maar toch gaat het na paar jaar
fout.

21-05-2008, 14:13

Citaat door Miss_Elwafa:
Daar ben ik met jou eens, maar jong trouwen niet.


Zoveel mensen scheiden tegenwoordig omdat ze te jong trouwen, zonder diploma, werk of wat dan ook ..

21-05-2008, 14:15

Citaat door Miss_Choco:
Het heeft niks met jong trouwen te maken de ene komt de juiste
persoon eerder tegen dan de andere, maar toch gaat het na paar jaar
fout.


Welke juiste persoon? Alles is mekteb .. niks juiste persoon, het leven is geen film .. Wou je zeggen dat al die mensen die al jaren gelukkig getrouwd zijn, dat dat geen echte liefde is? Wat is volgens jou echte liefde dan?

21-05-2008, 14:16

Citaat door Clashh:
Zoveel mensen scheiden tegenwoordig omdat ze te jong trouwen, zonder diploma, werk of wat dan ook ..



Het is niet te jong, maar door hun verstand.

Jouw verstand kiest de keuzes.. niks met leeftijd. Genoeg gescheiden mensen die al +25 zijn. Ze zijn gescheiden vanwege hun zotte gedrag, dus niet Islamitische bezig. L'ghier is dan weg ..

21-05-2008, 14:17

Citaat door Miss_Choco:
Het heeft niks met jong trouwen te maken de ene komt de juiste
persoon eerder tegen dan de andere, maar toch gaat het na paar jaar
fout.



Ja, ze hebben 'n foute keus gemaakt. En hoe dat is gekomen Allahoe O3lem, maar Allah heeft nog altijd wel de Istikhara gebed aanbevolen.

21-05-2008, 14:19

Citaat door Miss_Elwafa:

Het is niet te jong, maar door hun verstand.

Jouw verstand kiest de keuzes.. niks met leeftijd. Genoeg gescheiden mensen die al +25 zijn. Ze zijn gescheiden vanwege hun zotte gedrag, dus niet Islamitische bezig. L'ghier is dan weg ..


Mensen worden uitgehuwelijkt op een jonge leeftijd en maken steeds de verkeerde keuzes .. komt door je leeftijd, je ervaring met dingen enzo .. als je jong bent heb je nog niet echt een goed ontwikkeld verstand van zaken .. Ze gaan trouwen terwijl ze amper werk hebben of een diploma, het gaat niet alleen fout omdat ze ongelovig bezig zijn, soms spelen er ook andere dingen.

21-05-2008, 14:20



Citaat door Clashh:
Welke juiste persoon? Alles is mekteb .. niks juiste persoon, het leven is geen film .. Wou je zeggen dat al die mensen die al jaren gelukkig getrouwd zijn, dat dat geen echte liefde is? Wat is volgens jou echte liefde dan?

Jewel maar het komt steeds minder voor dat mensen jaren
geteouwd zijn.. en dat is voor mij echte liefde met 1 persoon je leven
delen en samen oud worden niet voor hem 2 scheidingen hebben gehad.

21-05-2008, 14:21

Citaat door Clashh:
Zoveel mensen scheiden tegenwoordig omdat ze te jong trouwen, zonder diploma, werk of wat dan ook ..



Je kunt ook werk hebben, diploma hebben EN JONG ZIJN

21-05-2008, 14:23

Citaat door Miss_Choco:
Jewel maar het komt steeds minder voor dat mensen jaren
geteouwd zijn.. en dat is voor mij echte liefde met 1 persoon je leven
delen en samen oud worden niet voor hem 2 scheidingen hebben gehad.


Dat et steeds minder voorkomt, ligt niet aan dat echte liefde niet bestaat, er spelen andere zaken .. maar je zegt, echte liefde is niet dat je voor diegene al 2 scheidingen hebt gehad .. nee .. maar je doet alsof alle huwelijken van tegenwoordig mislukken ..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8