Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk hellpp wat moet ik kopen voor mijn stage begeleiders

Pagina's : [1] 2

21-05-2008, 13:24
ben bijna klaar met mijn stage wil heel graag wat leuks voor mijn begeleiders halen weet iemand wat tips voor mij?

21-05-2008, 13:37

heb je geen foto's samen met hen anders kan je aan elk een leuke kader geven met de foto's erin hangt er natuurlijk vanaf hoe goed jullie met elkaar overeen kwamen

21-05-2008, 13:37

Citaat door mrsbigboss:
pralines

je bedoelt volgens mij chocola

ik wil wat aan hun geven dat blijft en het mag wat duurder

21-05-2008, 13:39

Citaat door mrsbigboss:
heb je geen foto's samen met hen anders kan je aan elk een leuke kader geven met de foto's erin hangt er natuurlijk vanaf hoe goed jullie met elkaar overeen kwamen

We kunnen eht heel goed met elkaar hebben geen fotos van elkaar.
Ik vind heel lief van je dat je meedenkt

21-05-2008, 14:16

hahaahhahaahahahahh een kado voor mijn stagebegeleiders, k zie het al helemaal voor me, k ga volgende week iets simpels trakteren (moge ze erin stikken) en dat vind ik ze niet eens waard

21-05-2008, 14:17
Ik ben binnenkort ook klaar met me stage

ik vond het wel leuk hier ze zijn niet moeilijk geweest heel vriendelijk en alles

maar ze krijgen nikss!! sterker nog ik verwacht wel wat

goed toch??

wou ik ff melden.......!!!

21-05-2008, 14:23

Citaat door lady_nasi:
Ik ben binnenkort ook klaar met me stage

ik vond het wel leuk hier ze zijn niet moeilijk geweest heel vriendelijk en alles

maar ze krijgen nikss!! sterker nog ik verwacht wel wat

goed toch??

wou ik ff melden.......!!!

hahaha of niet! Nee ik vond het hier ook 10x niks, vandaar dus. En dat is ook de normale procedure, toen ik wegging bij mijn vorige stages toen kreeg ik echt leuke dingen altijd.

21-05-2008, 14:28

Citaat door Studentjeeeee:
hahaahhahaahahahahh een kado voor mijn stagebegeleiders, k zie het al helemaal voor me, k ga volgende week iets simpels trakteren (moge ze erin stikken) en dat vind ik ze niet eens waard

Hahahahahaha

21-05-2008, 14:28

Citaat door Studentjeeeee:

HAHAHAHHAH jij laat me echt lachen
Maar ik heb het echt na mijn zin gehad was echt leuk en geloof het of niet ga het zelfs missen.

21-05-2008, 14:31
weet iemand nog wat leuks??????

21-05-2008, 14:36

Citaat door RkempoeLady:
Hahahahahaha

hahaahhahaahhaahhaahahha ja walah s waarheid

21-05-2008, 14:41

Citaat door paarserozen:
HAHAHAHHAH jij laat me echt lachen
Maar ik heb het echt na mijn zin gehad was echt leuk en geloof het of niet ga het zelfs missen.

wah de dag dat ik hier wegga, gaan ze denk ik een afterparty geven hier

nee maar k begrijp je, ik heb dat ook wel eens gehad dat ik echt 2 weken van ter voren met een brok in mijn keel zat omdat k t echt heel erg naar mijn zin had maar toch wegmoest.

21-05-2008, 14:43

Citaat door paarserozen:
ben bijna klaar met mijn stage wil heel graag wat leuks voor mijn begeleiders halen weet iemand wat tips voor mij?

Ik zou niets kopen in grootste gevallen heeft ze mss een hekel aan u

21-05-2008, 14:44
hmmm wat dacht je van zo een cadeaudoos/giftbox van dove, nivea....! Nederlanders waarderen alles

21-05-2008, 14:51
Als het een vrouw is, kun je een mand vol met dames spulletjes (Shampoo, douchegel, creméspoeling, bodylotion enz.) geven. En als het een man is, geurtje ofzo? En voor de rest, Marokkaanse koek ofzo? Dat zullen Nederlanders wel leuk vinden denk ik.

Pagina's : [1] 2