Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik heb vandaag 3 stappenplan gekocht van Clinique!!

Pagina's : [1] 2

21-05-2008, 12:47
Dus moet nog afwachten hoe het gaat...!..maar er zijn vast wel dames die mij kunnen vertellen wat hun ervaring is met deze producten.

Ik heb de huidtype 2 gekocht..die is mij aangeraden omdat ik een gecombineerde huid heb, plaatselijk soms last van onzuiverheden..toen had ik gezegd kan ik dat niet beter huidtype3/4 nemen..en toen zei ze nee dat is weer net te agressief voor jou..want dat is echt voor de vettere huid...maar ze zei ook de fout die mensen maken met lichte acne of plaatselijke onzuiverheden..hun grijpen meteen naar het sterkste product..terwijl je dan eigenlijk slapende honden gaat wakker maken...je wekt juist als het ware je talgkliertjes op waardoor ze gevoelig raken en waardoor je huid dus nog verder van huis is..omdat het te agressief is voor je huid en daarom zei ze ook..kies altijd een product wat mild voor je is als je geen acne hebt maar egwoon hier en daar plaatselijk pukkels..

dit heb ik gekocht:

de vloeibare zeep ( in een pomp)
de lotion nummero 2
de DDML ofzo..is een serum die je onder je dag en nacht creme doet voor extra hydratatie.
De dag en nachtcreme met SPF25
De 7 days creme scrub( echt zacht idd!) mag je elke dag gebruiken en als je hem teveel vind dan mag je hem 3 x per week gebruiken.
en de pore minimizer!

maar dit is alllemaal heel erg zuinig in gebruik had ik begrepen van die verkoopster.

En ze had ook gezegd heb aub geduld met het gebruiken van producten verwacht geen wonder in 1 week..want je huid heeft tijd nodig om het product te leren kennen en bij clinique is de kans zo nihiel dat je er uitslag van krijgt of jeuk etc omdat het 100% parfum vrij is.maar daarom weet je wij willen snel resultaat maar dat gaat helaas niet..dus inchallah ga ik hier geduld mee hebben en zal ik jullie op de hoogte houden...!

21-05-2008, 12:53

Hou je me op de hoogte of het goed is

21-05-2008, 12:57
Inchallah

21-05-2008, 12:59
Ik heb wel eens een proef ervan gebruikt, wat kost die?

21-05-2008, 13:09

alles wat ik daar heb opgenoemd is bij elkaar iets van 100 euro nog wat, maargoed, het is zuinig in gebruik..en gaat gewoon lang mee..terwijl je met andere producten binnen notime weer nieuwe moet kopen kom je ook duur uit.maargoed als dit werkt dan is het zeker de moeite waard..!en daar kan je alleen maar achter komen door het te gebruiken en elke huid is natuurlijk anders.

21-05-2008, 13:14
Uit ervaring heb ik gemerkt dat al die cremetjes dikke crap zijn. Ik gebruikte tal van producten, van Vichy, Biotherm tot ook Clinique. Totaal geen resultaat. Ze bevatten chemische aspecten, die het er niet beter op maken.

21-05-2008, 13:19

Citaat door RisLaine:
Uit ervaring heb ik gemerkt dat al die cremetjes dikke crap zijn. Ik gebruikte tal van producten, van Vichy, Biotherm tot ook Clinique. Totaal geen resultaat. Ze bevatten chemische aspecten, die het er niet beter op maken.

ja ik heb ook diverse ervaringen, maar ik blijf zoeken naar het juiste product, we moeten on huidje toch blijven reinigen tegen invloeden van buiten af en beschermen.

21-05-2008, 13:49

Citaat door Moes_Junk:
ja ik heb ook diverse ervaringen, maar ik blijf zoeken naar het juiste product, we moeten on huidje toch blijven reinigen tegen invloeden van buiten af en beschermen.

Gebruik dan natuurlijke producten.

21-05-2008, 14:03
ja heb ik ook gedaan, maar voor mij idee werkte dat niet.

22-05-2008, 17:23
dames, ben eruit, dit helpt niet bij mij...heb gelijk een topic geopend hierover, het heeft voor mij huiduitslag gebracht....nooit meer clinqiue voor mij dus..

22-05-2008, 17:45
HOu me op de hoogte

22-05-2008, 17:54
heb ik al gedaan meid, geen clinique voor mij.

22-05-2008, 18:18

Citaat door Moes_Junk:
heb ik al gedaan meid, geen clinique voor mij.

Sorry ik zie t nu pas, het paste zeker ni bij je huid..
ongeveer 100 euro weg, vindt t wel erg voor je

22-05-2008, 18:32

Citaat door _SweetRose:
Sorry ik zie t nu pas, het paste zeker ni bij je huid..
ongeveer 100 euro weg, vindt t wel erg voor je

ja inderdaad, maar ben nu wel goed aan me oren getrokken..we doen drama voor ons zelf..dan zijn onze huidjes schoon en normaal dan gaan we stoer doen..

22-05-2008, 19:08
Ik gebruik Dove gezichtschuin met 7 elementen erin en verder rozenwater voor mijn gezicht werkt perfect

Pagina's : [1] 2