Bekijk volle/desktop versie : De fietstopic!



Pagina's : [1] 2 3

21-05-2008, 00:13
wat voor fiets heb jij? hoe vaak fiets je per week? Waar fiets je er allemaal mee naartoe? Heb je een bel/licht erop en doe die het ook daadwerkelijk? Hoeveel sloten heb je erop enz enz

21-05-2008, 00:17



Citaat door Shab__Orange:
elke dag.


Je moet niet raar opkijken als je morgen een lekke band hebt.

21-05-2008, 00:18
heb die fiets 4 jaar en nog nooit een lekke band gehad.

21-05-2008, 00:19

Citaat door Shab__Orange:
heb die fiets 4 jaar en nog nooit een lekke band gehad.



de hoogste tijd dus. weet je ook eens hoe dat voelt

21-05-2008, 00:19


nee, beter niet. Het gaat net zo goed met alles.

21-05-2008, 00:22

Citaat door Shab__Orange:
nee, beter niet. Het gaat net zo goed met alles.



had je maar een normaal antwoord moeten geven. Geen weg meer terug! Enigste weg voor jou nu is het voetpad richting de fietsenmaker

21-05-2008, 00:24

Citaat door Unspoken:
elke dag met mn grijzen jongens fiets ... met een beetje scheve stuur ...


maar hij rijd gelukkig



kan jou stuur ook 180 graden draaien ineens?

Ik heb zon omafiets met zon standaard achter. die klapt soms ineens naar beneden en schuurt dan over de grond zonder dat ik er erg in heb want heb altijd ipod in. Mensen horen mij van 20 km afstand aankomen





love my bike

21-05-2008, 00:26

Citaat door Freakandel:
had je maar een normaal antwoord moeten geven. Geen weg meer terug! Enigste weg voor jou nu is het voetpad richting de fietsenmaker


Ik gaf normaal antwoord voor mijn gevoel. Iedereen kan 'een normaal' antwoord anders beoordelen.

21-05-2008, 00:27
schuur voll ik steel fietsen ja poebri de fietsen dief at3oefed akidi kijk maar uit anders till ik de jouwne ook op

21-05-2008, 00:28

Citaat door Shab__Orange:
Ik gaf normaal antwoord voor mijn gevoel. Iedereen kan 'een normaal' antwoord anders beoordelen.



niet gaan slijmen nou. Je voor EN achterband hebben het zojuist begeven

21-05-2008, 00:29

Citaat door poebri:
schuur voll ik steel fietsen ja poebri de fietsen dief at3oefed akidi kijk maar uit anders till ik de jouwne ook op



die van mij til je niet zomaar op. zitten 5 scootersloten op


mohim heb je nog mountainbike voor me in de aanbieding... wil een beetje sportief voor de dag komen. Niet te duur a shabi

21-05-2008, 00:29
Meid wjek labas??
kifesh zo laat aan je fiets denken

21-05-2008, 00:30



Citaat door Freakandel:
die van mij til je niet zomaar op. zitten 5 scootersloten op


mohim heb je nog mountainbike voor me in de aanbieding... wil een beetje sportief voor de dag komen. Niet te duur a shabi


draag bare slijptol van black en decker met diamant schijf slijpt alles open graniet is net boter

21-05-2008, 00:33

Citaat door marocsarah:
Meid wjek labas??
kifesh zo laat aan je fiets denken



ga je stukje mee fietsen? Serieus heb echt zin in een wedstrijdje!


Kan iemand me ook leren hoe je je voorwiel optilt. Ik zie altijd die scheve pet dragende marokkaantjes zo stoer doen maar het lukt mij nooit leer mij!

21-05-2008, 00:34
1 paarse opoefiets. Zelf paars geschilderd met leuke bloemetjes erop. Waarom? Omdat ik al van zoveel fietsen ben beroofd. Echt, de ene fiets na de ander werd gejat, extra dure sloten erop plaatsen die ze3ma diefproof zijn. Onzin! Ik heb echt een fortuin aan fietsen uitgegeven. Op een gegeven moment was ik het zat. Zat was ik het, ik heb toen een tweedehandse fiets gekocht, zelf geschilderd in de hoop dat een dief hem zo lelijk vindt dat hij mijn fiets laat staan. Ik heb hem nu bijna 3 jaar!!!

Pagina's : [1] 2 3