Bekijk volle/desktop versie : ooo lieve damis wie kan mij helpen.....



20-05-2008, 19:27
ik ga volgende week insa allah trouwen.. en ik zoek dringend henna bladen k weet in godsnaam niet waar k die vandaan kan halen...

ik heb van die leuke bedankjes voor me henna dag uit de blokker gehaald en k wil ze vullen met henna...

wie o wie kan mij helpen..

alvast bedankt...

g

20-05-2008, 19:36


Mabrouk schat, allah ie kemal bigair Inchallah..
Sorry weet echt niet waar je die kunt vinden..
Up mensen wie weet t?

20-05-2008, 19:40
als je van belgie bent, kijk in reu de brabant die verkopen ze daar. ik heb ze gevuld met groene pot pourri was ook goed

20-05-2008, 19:46
nee lieverd, k woon in hollanda kan niet zo ver rijzen k ben echt aan het stressen enzo ka jullie weten het zelf hoe het gaat...

oooooooo wie kan mij aub helpen

20-05-2008, 19:53



Citaat door snoepert:
nee lieverd, k woon in hollanda kan niet zo ver rijzen k ben echt aan het stressen enzo ka jullie weten het zelf hoe het gaat...

oooooooo wie kan mij aub helpen



je kan in beverwijk kijken volgens mij verkopen ze het daar

20-05-2008, 19:59

Citaat door snoepert:
ik ga volgende week insa allah trouwen.. en ik zoek dringend henna bladen k weet in godsnaam niet waar k die vandaan kan halen...

ik heb van die leuke bedankjes voor me henna dag uit de blokker gehaald en k wil ze vullen met henna...

wie o wie kan mij helpen..

alvast bedankt...

g


Ik werk daar, als je eerder was kreeg je korting

20-05-2008, 20:08
In Rotterdam middellandse zee straat (geloof dat die straat zo heet) heb je al die buitenlandse winkeltjes waaronder ook marokaanse winkels en die verkopen het ook denk ik.

Anders Amsterdam

20-05-2008, 20:13
ja k was vandaag in amsterdam en k heb het niet gevonden echt welloe..

ooo wie kan mij nog meer helpen ka mijn hoofd die doet zoooooo een pijn wollah meleg het houdt allemaal niet op regel dit regel dat pffff

20-05-2008, 20:57
in de javastraat bij samolux die heeft het