Bekijk volle/desktop versie : Michael Jackson bekeerd zich tot de Islam?!!



Pagina's : [1] 2 3

29-12-2003, 16:22
Michael Jackson is lid geworden van de zwarte moslimorganisatie Nation of Islam. Dat berichtte de Amerikaanse tabloid New York Post donderdag. Jackson meldde zich woensdagavond aan als lid van de Nation of Islam. Dezelfde dag werd de popster officieel van kindermisbruik beschuldigd.

Waarom Jackson, die zich nu Jacko X noemt, zich heeft aangesloten bij de volgelingen van predikant Louis Farrakhan is onduidelijk. Farrakhan's Nation of Islam staat bekend om anti-joodse en anti-homoseksuele uitspraken. Jacksons broer Jermaine bekeerde zich in 1989 tot de islam.

De zender Fox News berichtte dat Jackson niet langer naar zijn managers luistert, maar uit paniek contact zocht met de moslimorganisatie. Naar verluidt is Jackson niet zeker van zijn juridische situatie. Jackson (45) en zijn advocaten hebben de beschulding van meervoudige kindermisbruik ontkend

29-12-2003, 16:27


het is geen pedo

als je had gekeken eerste kerst dag dan zou je hebben gezien dat het bla is

29-12-2003, 16:31
Ik wou net zeggen!!

Ik vind het maar een engerd!!

29-12-2003, 16:35
Ik mag em eigenlijk ook nie zo omdat hij zn eigen nie heeft gelaten zoals allah hem heeft geschapen..mja wie weet allah hdeh?

29-12-2003, 17:09



Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
[b]Ik mag em eigenlijk ook nie zo omdat hij zn eigen nie heeft gelaten zoals allah hem heeft geschapen..mja wie weet allah hdeh? [/B]
Ach, wat maakt dat uit? Jij werd toch ook niet door Allah met oorbellen geschapen?

29-12-2003, 17:13

Citaat:
Origineel gepost door Zelfkritiek
Ach, wat maakt dat uit? Jij werd toch ook niet door Allah met oorbellen geschapen?
Tsjonge jonge ben je nou dom of doe je alsof???
Je kan toch oorbellen niet vergelijken met het veranderen van je neus of ander lichaamsdeel?

30-12-2003, 01:17

Citaat:
Origineel gepost door MrMaRouaN
Tsjonge jonge ben je nou dom of doe je alsof???
Je kan toch oorbellen niet vergelijken met het veranderen van je neus of ander lichaamsdeel?
Hij was toen niet bezig met de islam! Maar ik ben bang dat hij net zo'n moslim als Mike Tyson is, gewoon dat hij zegt dat hij moslim is terwijl hij met verschillende vrouwen bezig is, zich kapot drinkt en een tatoeage op zijn gezicht zet!

30-12-2003, 01:21
nu ie pas wordt beschuldig van kindermisbruik bekeert ie zich tot de islam,waarom niet eerder

30-12-2003, 11:08
Even iets anders,
weten jullie wanner de intervieuw van michael jackson op tv komt. Ik heb gehoord dat het één dezer dagen is??????????

30-12-2003, 11:35
Als hij zich bekeert tot de islam is dat tuurlijk wel een goeie zaak, ik hoop alleen dat Allah hem geneest van z'n zieke gedrag. Zeg nou zelf, het bed delen met kleine kinderen is zoiezo geen gezond gedrag.

30-12-2003, 11:41
Allah leidt wie Hij wil, en doet dwalen wie Hij wil!!!

het zou toch niet raar zijn als hij zich zou bekeren??

la hawla wa al quatta illa billah, er is geen kracht en macht dan die van Allah!

30-12-2003, 12:08

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed_S
Als hij zich bekeert tot de islam is dat tuurlijk wel een goeie zaak, ik hoop alleen dat Allah hem geneest van z'n zieke gedrag. Zeg nou zelf, het bed delen met kleine kinderen is zoiezo geen gezond gedrag.
O ja is dat zo?
Nou ik kan je vertellen er is helemaal niks mis mee, om met kleine kinderen het bed te delen.
Mijn neefje en nichtje slapen ook heel vaak bij mijn in bed
HELEMAAL NIKS MIS MEE HOOR.
Het is hardstikke leuk en gezellig in bed met kinderen, je kan echt lachen met ze........
Tenzij je natuurlijk iets doet wat eigenlijk niet hoort nee.
Maar kan niet geloofen dat Michael een PEDO is dat WEIGER ik te gelofen.Het draait weer zoals altijd alleen om het geld van michael!!!!!!!!

30-12-2003, 12:33


Het geld van Michael? 200 miljoen schuld?

30-12-2003, 12:47

Citaat:
Origineel gepost door engeltje24
O ja is dat zo?
Nou ik kan je vertellen er is helemaal niks mis mee, om met kleine kinderen het bed te delen.
Mijn neefje en nichtje slapen ook heel vaak bij mijn in bed
HELEMAAL NIKS MIS MEE HOOR.
Het is hardstikke leuk en gezellig in bed met kinderen, je kan echt lachen met ze........
Tenzij je natuurlijk iets doet wat eigenlijk niet hoort nee.
Maar kan niet geloofen dat Michael een PEDO is dat WEIGER ik te gelofen.Het draait weer zoals altijd alleen om het geld van michael!!!!!!!!
Het komt ook wel heel zelden voor dat een vrouw beschuldigd wordt van pedofilie.

Michael gedraagt zich wel heel vrouwelijk...maar hij is nog altijd niet Janet. Een man met verstand haalt geen vreemde kinderen in zijn bed....waarom is hij niet normaal getrouwd met een eigen vrouw en een eigen gezin?

De problemen waarin hij nu zit, heeft hij alleen aan zichzelf te danken, wetende in welke jakhalzensamenleving hij leeft waar de advocaten letterlijk des duivels zijn.

MELILLENSE

31-12-2003, 13:11

Citaat:
Origineel gepost door lalla_mosibah
Michael Jackson is lid geworden van de zwarte moslimorganisatie Nation of Islam. Dat berichtte de Amerikaanse tabloid New York Post donderdag. Jackson meldde zich woensdagavond aan als lid van de Nation of Islam. Dezelfde dag werd de popster officieel van kindermisbruik beschuldigd.

Waarom Jackson, die zich nu Jacko X noemt, zich heeft aangesloten bij de volgelingen van predikant Louis Farrakhan is onduidelijk. Farrakhan's Nation of Islam staat bekend om anti-joodse en anti-homoseksuele uitspraken. Jacksons broer Jermaine bekeerde zich in 1989 tot de islam.

De zender Fox News berichtte dat Jackson niet langer naar zijn managers luistert, maar uit paniek contact zocht met de moslimorganisatie. Naar verluidt is Jackson niet zeker van zijn juridische situatie. Jackson (45) en zijn advocaten hebben de beschulding van meervoudige kindermisbruik ontkend
Nation of Islam zijn geen islamieten. Zij beweren dat Allah in de vorm van een mens genaamd W.D. Fard tot hun is gekomen. De islam gelooft in gelijkheid, de Nation of Islam beweert dat het afrikaanse ras superieur is aan het blanke ras! Zij beweren ook dat ene Elijah Muhammed hun laatste boodschapper is geweest. Als je de nation of islam goed bekijkt, is er totaal geen vergelijking met de Islam. Dus je kunt onmogelijk zeggen dat dat islamieten zijn. Alles waar een islamiet in gelooft verwerpen zij.

Malcolm X zat vroeger ook bij de Nation of Islam. Hij kreeg toen ruzie met Elijah Muhammed en werd uit de organisatie gezet. Later bekeerde Malcolm X zich echt tot de Islam, hij richtte zelfs de Moslim Mosque inc. op en toen Malcolm X in 1964 naar Mekka ging voor de bedevaart veranderde hij zijn naam in El-Hajj Malik El Shabbaz. Hij is later vermoord door leden van de Nation of Islam omdat hij werd gezien als een overloper!!!!!

Dus Michael Jackson kan zich wel bij een organisatie voegen die zich islamieten noemen, maar ze zijn het echt niet! Het is een racistische groepering.

Pagina's : [1] 2 3