Bekijk volle/desktop versie : Studie Nl vmbo-tl examen ( BRIEF ) en samenvatting.



19-05-2008, 16:29
Je krijgt toch een samenavtting en een brief ( zakelijke brief ) want in mijn boek staat er alleen een zakelijke brief geen email ofzo.

19-05-2008, 16:34


kan iemand een voorbeeld van een nl brief geven zakelijk.

19-05-2008, 18:02
Je hebt toch een examenbundel gekregen? Daar staan genoeg voorbeelden van zakelijke brieven, ingezonden stukken, artikels en persoonlijke brieven.

19-05-2008, 19:04
Examenbundel??? Die heb ik niet gekregen bij NL

19-05-2008, 19:25


Ernst Grotebroek
Korte Noordstraat 14
4344 BV MIDDELBURG


Middelburg, 16 mei 2005


Supermarkt De Groot
Euromarkt 16
4356 BN MIDDELBURG

Geachte heer, mevrouw,

Van een goede vriendin van mij hoorde ik dat u nog personeel voor de vleesafdeling en de vulploeg zoekt. Ik wil graag in aanmerking komen voor een van de functies die u nog open heeft.

Mijn naam is Ernst en ik ben 16 jaar oud. Over een week heb ik mijn eindexamen voor het vmbo-tl afgerond. Na dit examen heb ik veel tijd over. Deze tijd wil ik aan een baantje besteden. In juli wil ik graag met een paar vrienden op vakantie. Hiervoor wil ik alvast wat geld verdienen.

Volgens een goede vriendin van mij heeft u personeel nodig voor de vleesafdeling en de vulploeg. Ik zou het liefst op de vleesafdeling werken. Ik heb vorig jaar tijdens de zomervakantie al enige werkervaring opgedaan. Ik heb de hele zomervakantie in een kampwinkel gewerkt. Daar heb ik allerlei werkzaamheden verricht. Ik heb op de groente- en op de broodafdeling gewerkt. Ook heb ik een tijdje achter de kassa gezeten. Als het nodig was, hielp ik 's avonds de vulploeg. Werken in een supermarkt vind ik leuk, omdat je veel contact met de klanten hebt.

Ik kan goed rekenen en precies werken. Ik vind het niet erg om af en toe 's avonds te werken. Van 10 tot en met 24 juli wil ik graag op vakantie. Die weken kan ik dus niet werken. Ik hoop dat dat geen bezwaar is.


Ik hoop dat u een baantje voor mij hebt. Ook wil ik mijn sollicitatie graag mondeling toelichten. Ik hoop spoedig een antwoord van u te ontvangen.

Hoogachtend,

Ernst Grotebroek

20-05-2008, 12:10

Citaat door Nadoria_chahr:
Ernst Grotebroek
Korte Noordstraat 14
4344 BV MIDDELBURG


Middelburg, 16 mei 2005


Supermarkt De Groot
Euromarkt 16
4356 BN MIDDELBURG

Geachte heer, mevrouw,

Van een goede vriendin van mij hoorde ik dat u nog personeel voor de vleesafdeling en de vulploeg zoekt. Ik wil graag in aanmerking komen voor een van de functies die u nog open heeft.

Mijn naam is Ernst en ik ben 16 jaar oud. Over een week heb ik mijn eindexamen voor het vmbo-tl afgerond. Na dit examen heb ik veel tijd over. Deze tijd wil ik aan een baantje besteden. In juli wil ik graag met een paar vrienden op vakantie. Hiervoor wil ik alvast wat geld verdienen.

Volgens een goede vriendin van mij heeft u personeel nodig voor de vleesafdeling en de vulploeg. Ik zou het liefst op de vleesafdeling werken. Ik heb vorig jaar tijdens de zomervakantie al enige werkervaring opgedaan. Ik heb de hele zomervakantie in een kampwinkel gewerkt. Daar heb ik allerlei werkzaamheden verricht. Ik heb op de groente- en op de broodafdeling gewerkt. Ook heb ik een tijdje achter de kassa gezeten. Als het nodig was, hielp ik 's avonds de vulploeg. Werken in een supermarkt vind ik leuk, omdat je veel contact met de klanten hebt.

Ik kan goed rekenen en precies werken. Ik vind het niet erg om af en toe 's avonds te werken. Van 10 tot en met 24 juli wil ik graag op vakantie. Die weken kan ik dus niet werken. Ik hoop dat dat geen bezwaar is.


Ik hoop dat u een baantje voor mij hebt. Ook wil ik mijn sollicitatie graag mondeling toelichten. Ik hoop spoedig een antwoord van u te ontvangen.

Hoogachtend,

Ernst Grotebroek





Eurotoers Benelux
t.a.v. mevrouw Fume
Aalbessenstraat 12
3478 JJ Bussum



Amsterdam, 20 mei 2008.


Betreft: begeleiders sporttoernooi


Geachte mevrouw Fumee,


Inleiding ....

midden alineas...

slot....


Hoogachtend,

handtekening


Naoaul jkhdjasndk
kroesstraat 12
2345 HJ Amsterdam
035-64778890



Wij hebben het zo geleerd

20-05-2008, 12:12

Citaat door Nadoria_chahr:
Examenbundel??? Die heb ik niet gekregen bij NL



klopt wij ook niet maar die kan je zelf in de bibiotheek halen al die examenbundels

20-05-2008, 12:20

Citaat door sweet_Oujdiaa:
Eurotoers Benelux
t.a.v. mevrouw Fume
Aalbessenstraat 12
3478 JJ Bussum



Amsterdam, 20 mei 2008.


Betreft: begeleiders sporttoernooi


Geachte mevrouw Fumee,


Inleiding ....

midden alineas...

slot....


Hoogachtend,

handtekening


Naoaul jkhdjasndk
kroesstraat 12
2345 HJ Amsterdam
035-64778890



Wij hebben het zo geleerd


Dat is bij ons juist fout

21-05-2008, 11:52

Citaat door Nadoria_chahr:
Examenbundel??? Die heb ik niet gekregen bij NL
Raar, ik heb voor elk vak wel een examenbundel gekregen.