Bekijk volle/desktop versie : 'Huntelaar richt zich eerst op EK; Ajax biedt salaris van vier miljoen euro'



19-05-2008, 16:11
Klaas Jan Huntelaar liet na de uitschakeling door FC Twente voor de Champions League weten nog te spelen met de vraag of hij in Amsterdam wil blijven. "Ik weet het nog niet. Ik ga me nu eerst richten op het EK en daarna zal ik eens rustig over mijn toekomst gaan nadenken", aldus de nummer 9, die de uitschakeling als dramatisch typeerde.


AjaxF-side.NL
Volgens De Telegraaf heeft Ajax Klaas Jan Huntelaar voor verlenging van zijn contract 'naar verluidt' een verbetering van zijn salaris tot maar liefst vier miljoen euro aangeboden. Of dat samen met de komst van voormalig spitsen als Van Basten en Bergkamp Huntelaar het mislopen van de Champions League kan doen vergeten blijft echter de vraag. „Dit is niet het moment om over mijn toekomst te praten” aldus Huntelaar in De Telegraaf.



19-05-2008, 16:14


Ajaxlife meldt dat Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van Adrie Koster, toe heeft gegeven dat FC Twente inderdaad geïnformeerd heeft naar Adrie Koster. Ook Vitesse, trainerloos na het vertrek van Aad de Mos, zou zich bij Ploegsma gemeld hebben.


AjaxF-side.NL
Koster zelf ontkende onlangs nog in gesprek te zijn met Twente. Dat er geen gesprek is geweest kan dus goed kloppen maar Koster 'verzweeg' voor het gemak dus ook maar dat Twente inderdaad geïnformeerd had bij zijn zaakwaarnemer. Leugentje om bestwil Adri?


19-05-2008, 16:15
ardrie rot op oleeeee oleeeee!!!!!