Bekijk volle/desktop versie : Giyata/ giyaat in Rotterdam



Pagina's : [1] 2

19-05-2008, 11:42
Hallo dames,

wie van jullie kent een giyata/ giyaat in rotterdam voor het maken van een takshita???? Diegene moet natuurlijk wel kwaliteit leveren

Hoor graag van julllie en alvast bedankt!

Groetjes, Anisaleila

19-05-2008, 20:20


daar ben ik ook naar op zoek!!!

19-05-2008, 20:55
mss ook handig om deze topic bij trouwpartijen te plaatsen

20-05-2008, 12:32

Citaat door kapster_karima:
mss ook handig om deze topic bij trouwpartijen te plaatsen



heb ik ook gedaan en nog ergens anders...er staan nu 3 topics hierover, maar walou reacties

toch bedankt voor je tip

20-05-2008, 20:30



Citaat door anisaleila:
heb ik ook gedaan en nog ergens anders...er staan nu 3 topics hierover, maar walou reacties

toch bedankt voor je tip



in rdam heb je geen naaisters ik heb wel gehoord van eentje uit denhaag, ze heeft een atelier genaamd zakia atelier.

20-05-2008, 22:32

Citaat door oumkhaltoum:
in rdam heb je geen naaisters ik heb wel gehoord van eentje uit denhaag, ze heeft een atelier genaamd zakia atelier.



dank je wel voor je tip, hoe is haar service en kwaliteit weet je dat?

21-05-2008, 00:51
ik ken wel iemand uit rotterdam schiedam.

maar moet effe haar nr en adress zoeken ze heeft wel kwaliteit zag er wel goed uit wat ik tenminste heb gezien maar je hoort snel van me
kus

21-05-2008, 09:39
ja dat zoek ik ook

21-05-2008, 10:25

Citaat door sheyla1982:
ik ken wel iemand uit rotterdam schiedam.

maar moet effe haar nr en adress zoeken ze heeft wel kwaliteit zag er wel goed uit wat ik tenminste heb gezien maar je hoort snel van me
kus



Thanks, ja als je dat wil doen graag

hoor van je

01-06-2008, 12:43

Citaat door sheyla1982:
ik ken wel iemand uit rotterdam schiedam.

maar moet effe haar nr en adress zoeken ze heeft wel kwaliteit zag er wel goed uit wat ik tenminste heb gezien maar je hoort snel van me
kus




hoi meid? heb je de gegevens voor me??


01-06-2008, 20:05

Citaat door anisaleila:
dank je wel voor je tip, hoe is haar service en kwaliteit weet je dat?




dat weet ik helaas niet, ik heb wel gehoord dat ze best wel pittige prijzen heeft ik hou het gewoon op iemand die het vanuit huis doet

02-06-2008, 12:38
maar kennen julie ook geen winkels in rotteram ofzo waar ze jurken verkopen voor een zacht prijsje?

02-06-2008, 15:07


in rdam heb je wel een naai atelier om preccies te zijn in rdamzuid preccies waar de woensdag en zaterdag markt staat. het is van een marokkaanse man en zijn vrouw die naait, heb daar een takchita laten maken voor 150 euro. verder heeft zij alle sffia's in kleuren en geuren en ook die bolletjes (weet iet hoe dat schrijft) ben super blij met mij jurk en heb er veel complimentjes over gehad.

02-06-2008, 16:25
heb je een telefoonnumer?

02-06-2008, 18:50

Citaat door dordje22:
in rdam heb je wel een naai atelier om preccies te zijn in rdamzuid preccies waar de woensdag en zaterdag markt staat. het is van een marokkaanse man en zijn vrouw die naait, heb daar een takchita laten maken voor 150 euro. verder heeft zij alle sffia's in kleuren en geuren en ook die bolletjes (weet iet hoe dat schrijft) ben super blij met mij jurk en heb er veel complimentjes over gehad.



oke dank je wel, zal inshallah een kijkje nemen, heb je miss foto's van jou jurk? als je die niet hier wil plaatsen kan je me pmen of toevoegen op msn, zou nl graag willen zien hoe het eruit ziet als je het niet erg vindt

want 150 om alleen te naaien vind ik nogal veel, dan moet t egt bijzonder zijn

alvast bedankt

Pagina's : [1] 2