Bekijk volle/desktop versie : Ik ben 21 jaar...



Pagina's : [1] 2

19-05-2008, 10:37
en hij 20




pfff en weeet bij god niet hoe ik dit thuis moet overbrengen
ik lig er elke nacht wakker van...jullie kennen de marokkaanse cultuur vast wel? hij moet ouder zijn blablabla


ik weet egt niet wat ik moet zeggen en hoe etc...hij wacht op zn zus die uit Marokko komt voor n paar weekjes naar NL en dan wil die komen...hij is nu opzoek naar n huis alvast voor ons...heeft het alleen maar over mij...thuis, bij zn vrienden, op zn werk, op school pfff...noemt me nu al zn vrouwtje....fantaseert over van alles en nog wat samen met mij...kan hem uren spreken en begrijpen elkaar zo goed..lachen om elkaar en vooral ik om hem


oke kan iemand aub dit xxxgevoel van me af schrijven wat leeftijd betreft...

19-05-2008, 10:40


Ken genoeg meiden die zelfs met een jongere man zijn getrouwd dus volgens mij hoeft dit geen probleem te zijn neem ik aan.

19-05-2008, 10:41
op liefde staat geen leeftijd

de profeet mohammed s.a.s. is ook met Khadija getrouwd die 40 jaar oud was toen op die tijd.

Het is perfect mogelijk langs de Islam zijn kant

marja je ouders denken wss, jonge man, speels, hij wil nog niet trouwen....

maar er is niemand of niets die je dat eigelijk mag verbieden

het is wel een jammere zaak hbiba

maar alles komt goed, vertrouw op Allah

19-05-2008, 10:43
Meid Als Jullie Voor Elkaar Willen Gaan Moet Je Dat Gewoon Doen Jullie Zijn De Gene Die Met Elkaar Moeten Leven En Niet Andere! Als Jullie Gelukkig Samen Zijn En Elkaar Goed Begrijpen Dan Moet Je Gewoon Doen Wat Je Van Binnen Voelt!


Liefss Laila

19-05-2008, 10:58


Neem die stap als je achter jullie liefde staan!
Doorzetten!

19-05-2008, 11:43
thnx you lady's


het is idd een hele jammere reden waarom ik er tegenop zie
Mijn ouders zijn gwn van dat soort ouders met die gedachte dat de man ouder moet zijn als de vrouw anders is het hschoema ofzo

19-05-2008, 11:44
hij daarentegen zit er niet eens mee

19-05-2008, 12:46
Dat mag toch geen probleem zijn!
Vind het onzinnig als andere mensen zich daar druk over te maken.
Als jij maar gelukkig met 'm wordt.
Het mooiste voorbeeld is nog de profeet Mohammes s.a.s.!!!

19-05-2008, 12:55
doennnn meid, maar een man van 20 is dat niet te jong om te trouwen.
voor een vrouw zou dat wel kunnen vind ik toch... maar ja is mijn mening schat

xx chaii

19-05-2008, 13:07
Opzich is het niet erg en zouden je ouders er geen probleem van moeten maken, maar stel jij was 26 en hij 25 dan denk ik dat je ouders toch wel anders zouden reageren.


Veel succes meid en vertrouw op Allah

19-05-2008, 13:08

Citaat door Tabouharesht:
Opzich is het niet erg en zouden je ouders er geen probleem van moeten maken, maar stel jij was 26 en hij 25 dan denk ik dat je ouders toch wel anders zouden reageren.


Veel succes meid en vertrouw op Allah



klopt dat bedoelde ik ook

19-05-2008, 13:09
Mijn beste vriendin is ook een jaar ouder als haar aanstaande..Zolang jij maar gelukkig bent, daar moet je voor gaan!!

19-05-2008, 13:17


asalamo 3alaikom lieverd,

lieverd wat dat betreft mogen je ouders hem niet weigeren.
de profeet(vzmh) was ook nog jong toen hij met khadija
als je heel goede contact met je moeder hebt. moet je met je moeder erover hebben.
stel ze zegt van nee of wat dan ook dan moet je zeggen van over de profeet (vzmh) en dat ze eigenlijk hem niet mogen weigeren om die reden.ik denk dat ze dan niet moeilijk gaan doen inschallah,
ik zal dua's voor je doen inschallah.
vertrouw op allah dan komt alles goed inschallah.

ps echt jammer wat dat betreft wollah de ouders(somige) kijken vaak naar de cultuur dan naar wat de islaam zegt.

o3alaikomo salam,

19-05-2008, 13:18
Als hij er ouder uit ziet, dan is het toch niet erg ? Of vragen je ouders hoe oud hij is... Meid laat hem komen en je maakt je druk om niks joh, maar ik denk eerder dat er punt wordt gemaakt om het feit dat jullie nog zo jong zijn en vooral hij dan...

19-05-2008, 14:01

Citaat door M_girl:
en hij 20




pfff en weeet bij god niet hoe ik dit thuis moet overbrengen
ik lig er elke nacht wakker van...jullie kennen de marokkaanse cultuur vast wel? hij moet ouder zijn blablabla


ik weet egt niet wat ik moet zeggen en hoe etc...hij wacht op zn zus die uit Marokko komt voor n paar weekjes naar NL en dan wil die komen...hij is nu opzoek naar n huis alvast voor ons...heeft het alleen maar over mij...thuis, bij zn vrienden, op zn werk, op school pfff...noemt me nu al zn vrouwtje....fantaseert over van alles en nog wat samen met mij...kan hem uren spreken en begrijpen elkaar zo goed..lachen om elkaar en vooral ik om hem


oke kan iemand aub dit xxxgevoel van me af schrijven wat leeftijd betreft...



Je hoeft helemaal niet te panikeren hoor meid.
Onze profeet Mohamed saw was 25 en zijn vrouw Khadija as was 40. En die leefden samen in de grootste liefde die er bestond. Zijn huwelijk is een voorbeeld voor alle moslims op aarde.

Haal anders dit voorbeeld aan, als je het met je ouders gaat 'bespreken'. Want voor waarheid uit de islam zijn ze steeds gevoelig en gaan ze zeker niet tegenspreken...

Al moet ik wel zeggen dat ik liever heb dat hij wel ouder is dan mij. Maar je weet nooit ... Maktab!


Laat je ons zeker weten hoe et is afgelopen.

Pagina's : [1] 2