Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk TE KOOP (MET FOTO'S) o.a. NIEUWE maxi jurk van MANGO & IHRAAM Abaya



18-05-2008, 23:45
Een Abaya die je kunt gebruiken als je de hadj of omrah verricht. Je kunt je gezicht bedekken zonder niqab. (Als je in ihram bent mag je geen kleding gebruiken die gevormd zijn voor je ogen of handen zoals een niqaab of handschoenen.) Het is een lange wijde zwarte abaya van luchtige stof. Je knoopt em van binnen naar achter vast, dus je hebt geen bonne-doekje nodig. Van achter kun je 1 of twee doorzichtige lagen over je gezicht laten vallen. Je kunt goed zien maar wordt zelf niet gezien. Je kunt de abaya ook zonder die twee lagen dragen dan laat je die gewoon naar achter hangen.(maar dan wel een hoofddoekje eronder voor je hals)
Echt mss 3 keer gedragen. Ik heb er meerdere en houd persoonlijk meer van abayaat met een klein sleepje, en deze is tot de enkels. Ik ben ong 1.64 zonder schoenen.
Was een snelle foto kan evt meer maken.



MAXI JURK VAN DE MANGO. Nieuw niet gedragen! Maat S. Maar omdat het dus een een wijde jurk is kan iemand met een maatje meer er ook wel in. Dus doe een goed bod!
Dit is een foto van inet maar als je wilt dan knip ik een eigen foto.



Een lange wijde spijker-plooirok. Heel mooi en goed lang. Een maat die goed valt, ong 36-40. Door de plooitjes heb je wat speling namelijk bij de heupen. Maar er zijn ook lusjes voor een riem. Door de foto zie je het niet goed maar hij is dus geplooid.
Kleur is donkerblauw met wat schakeringen erin. Zeer weinig gedragen. Er zit een onderrokje in. Het is goede stof met hoge kwaliteit. Vind spijkerstof mooi bij anderen, maar vind het niet zo goed bij me passen, dus daarom doe ik em weg. 25 euro



Een zwart wit bloementuniekje. Met subtiel rood accentje. Maat S-M eventueel te tailleren van achter. Luchtige stof, heerlijk voor de zomer. Lange mouwen tot polsen. Komt bij mij tot net boven de knie. Niet vaak gedragen. Tuniekjes draag ik niet echt, dus zonde als het maar in de kast hangt. 10 Euro





Alles komt uit Saudi Arabie dus kleine kans dat je iemand er hier mee ziet lopen!

Heb je interesse, pm maar! Evt verzendkosten voor de koper.

18-05-2008, 23:54


Dames, wat betreft maxi jurk minstens 50 euro, hij is nog helemaal nieuw en mango is niet goedkoop.
ps het buitenste laagje is doorzichtig maar de binnenste laag schijnt niet door.

19-05-2008, 14:05
Ik wil hem wel hebben voor die 50 euro, niet voor meer. En ik wil graag foto zien van de jouwe, dan word het een grotere foto en is ie duidelijker te zien.

19-05-2008, 15:36
Ik heb al een bod van 50 euro gekregen. Ik zal inshaAllah vanavond foto's plaatsten.