Bekijk volle/desktop versie : hoe kan ik het hem of haar duidelijk maken?? dames en heren!!!!!!



Pagina's : [1] 2

18-05-2008, 00:45
zonder hem of haar pijn te doen of zoiets dergelijks....


iedereen heeft dit vast weleens meegemaakt een goeie vriend of vriendin die meer van je wil maar jij wil het niet of bent er niet aan toe.
dus dames en heren!!!! drop hier tips hoe je het iemand duidelijk kan maken dat je niks met hem of haar wilt!!!

18-05-2008, 00:48


zeg dat je een ernstige ongeneesbare geslacht ziekte hebt



18-05-2008, 00:48

Citaat door Toena:
zeg dat je een ernstige ongeneesbare geslacht ziekte hebt






oeeeh die is wreed!!!



allahjahfed

18-05-2008, 00:53
zeg dat je lesbi bent

18-05-2008, 00:54



Citaat door MoCr0_ZiiNa:
zeg dat je lesbi bent




ben ik ook niet aangezien daarvan

maar tsjah als ik zeg dak lesbie ben roepen ze meteen van he ik wil je vriendin wel leren kennen en wil graag met jullie beiden afspreken


echt marokkanen weer, 24 uur per dag geil!!!

18-05-2008, 00:57

Citaat door oumkhaltoum:
zonder hem of haar pijn te doen of zoiets dergelijks....


iedereen heeft dit vast weleens meegemaakt een goeie vriend of vriendin die meer van je wil maar jij wil het niet of bent er niet aan toe.
dus dames en heren!!!! drop hier tips hoe je het iemand duidelijk kan maken dat je niks met hem of haar wilt!!!



Gewoon een knal verkopen op zijn bolle ogen als hij dichter dan 20 cm in de buurt bij je komt.

18-05-2008, 00:57

Citaat door rabatia,ikram:
gewoon eerlijk vertellen hoe jij erover denkt....makkelijk zat beter iemand kwetsen door de waarheid als door een leugen...




tbarkellah a3liek a rbatia djellie

18-05-2008, 00:58

Citaat door Nadora84:

Gewoon een knal verkopen op zijn bolle ogen als hij dichter dan 20 cm in de buurt bij je komt.




agresief hoor


mama zegt altijd dat ik niemand op zijn bolle oog moet slaan want dan doe ik die persoon pijn!!!

18-05-2008, 01:00

Citaat door oumkhaltoum:
ben ik ook niet aangezien daarvan

maar tsjah als ik zeg dak lesbie ben roepen ze meteen van he ik wil je vriendin wel leren kennen en wil graag met jullie beiden afspreken


echt marokkanen weer, 24 uur per dag geil!!!



hhahahahahahahahahaha Marokkanen altijd

18-05-2008, 01:00

Citaat door oumkhaltoum:
agresief hoor


mama zegt altijd dat ik niemand op zijn bolle oog moet slaan want dan doe ik die persoon pijn!!!



Soms is dat beter dan je adem verspillen

Hij zal het nooit meer proberen.

18-05-2008, 01:00

Citaat door rabatia,ikram:
gewoon eerlijk vertellen hoe jij erover denkt....makkelijk zat beter iemand kwetsen door de waarheid als door een leugen...


helemaal gelijk in

18-05-2008, 01:01

Citaat door MoCr0_ZiiNa:
hhahahahahahahahahaha Marokkanen altijd




is gewoon een harde feit!!!!


ook al heb je een apenkop, zolang je borsten en billen hebt is alles oke

18-05-2008, 01:01


gwn de eeuwen oude gezegde

'' vind je heel leuk en mag je heel graag maar ik wil gwn vrienden met je blijven op dit moment ?''

18-05-2008, 01:01

Citaat door Nadora84:
Soms is dat beter dan je adem verspillen

Hij zal het nooit meer proberen.




maar stel je voor dak die vuist terug krijg?? dan zit ik weer met gebakken peren te janken als een klein kindje

18-05-2008, 01:02

Citaat door rabatia,ikram:
ewa ja is toch zo...wat heb je aan al die leugens denk niet dat je daar veel mee zult bereiken..mensen zullen eerder jouw eerlijkheid waarderen..teminste zo zou ik het zien




xxxxxejoelieeee billah al3adiem als ik een man was dan zou je me vrouwtje worden

Pagina's : [1] 2