Bekijk volle/desktop versie : marokaanse meisjes wij zijn niet allemaal lelijk!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

17-05-2008, 13:37
marokaanse vrouwen denken rap dat zij de mooiste vrouwen ter wereld zijn ,ik zelf vindt de mooiste vrouwen meestal bij ons belgen ,als wij knap zijn zijn we natuurlijk knap dat kan je bij jullie niet vinden !!!Ik zeg niet dat er veel mooi zijn ,maar dat is bij jullie niet beter ,jullie moeten te veel moeite doen om mooi te zijn !!!
Citaat:

17-05-2008, 13:44


Ieeewwl belgen , die lijken net honden!
MAROKKAANSE top nummer 1

17-05-2008, 13:47
soow , al je frustraties ge-uit ..??

17-05-2008, 13:50
Oke, klaar

17-05-2008, 13:51


Jij bent alles behalve knap als ik zo naar jou foto kijk!!
Plaats dan op zijn minst een mooie foto dan kunnen we je topic nog begrijpen..
En dan zegt ze nog natuurlijk knap met je geblondeerde plamuurverf op je haar en dan heb ik het niet eens over je zonnebankhuid

Don't let me laugh want jij presteert het onmogelijke wat betreft onzin uitkramen

17-05-2008, 13:51
Hmm, ok. Jij zal vast een marokkaanse vriend hebben, die veel mooie nichten in de familie heeft, wat jou vreselijk onzeker maakt.

17-05-2008, 13:51

Citaat door misshindtjuh:
Ieeewwl belgen , die lijken net honden!
MAROKKAANSE top nummer 1



ben belgisch en ik vind mezelf knap ,moet er weinig voor doen als ik mijn marokaanse vriendinnen bekeek ,duurt uren voor je met hun buiten kan

17-05-2008, 13:52

Citaat door Zina_Anissa:
Jij bent alles behalve knap als ik zo naar jou foto kijk!!
Plaats dan op zijn minst een mooie foto dan kunnen we je topic nog begrijpen..
En dan zegt ze nog natuurlijk knap met je geblondeerde plamuurverf op je haar en dan heb ik het niet eens over je zonnebankhuid

Don't let me laugh want jij presteert het onmogelijke wat betrreft onzin uitkramen

Fake blondy, !

17-05-2008, 13:53

Citaat door w-tjuhh:
Fake blondy, !


Ja dat zeg ik GAMMA

17-05-2008, 13:53

Citaat door SnoezePoez:
Hmm, ok. Jij zal vast een marokkaanse vriend hebben, die veel mooie nichten in de familie heeft, wat jou vreselijk onzeker maakt.


nee heb geen marokaanse vriend en ben echt niet onzeker helemaal zelf niet ,dat is juist iets dat ik heel hard opmerk bij marokaanse vrouwen ,ik durf in de mogen direct naar buiten ,doe amper maquillage aan !!!

17-05-2008, 13:54
al1428, zeg gewoon eerlijk, wat is er ?

17-05-2008, 13:55

Citaat door al1428:
marokaanse vrouwen denken rap dat zij de mooiste vrouwen ter wereld zijn ,ik zelf vindt de mooiste vrouwen meestal bij ons belgen ,als wij knap zijn zijn we natuurlijk knap dat kan je bij jullie niet vinden !!!Ik zeg niet dat er veel mooi zijn ,maar dat is bij jullie niet beter ,jullie moeten te veel moeite doen om mooi te zijn !!!


Ik woon in België en ik kan je met een gerust hart vertellen dat je stelling niet klopt (of ze moet al halfbloed zijn). Er zijn er natuurlijk ... Maar Belgische de mooiste ? Dan ben je Italiaanse, Griekse, Spaanse, ... ook nog vergeten

17-05-2008, 13:55



Citaat door Zina_Anissa:
Jij bent alles behalve knap als ik zo naar jou foto kijk!!
Plaats dan op zijn minst een mooie foto dan kunnen we je topic nog begrijpen..
En dan zegt ze nog natuurlijk knap met je geblondeerde plamuurverf op je haar en dan heb ik het niet eens over je zonnebankhuid

Don't let me laugh want jij presteert het onmogelijke wat betreft onzin uitkramen




ieder zijn mening ,ik vind mezelf mooi en ben blij met mezelf ,ben natuurlijk blond en wat is er mis met af en toe is naar zonnebank gaan ????

17-05-2008, 13:56
laat die meisje met rust ... meteen aanvallen als aasgieren



Marokkaanse dames zijn over het algemeen spuuglelijk ...

17-05-2008, 13:56

Citaat door al1428:
nee heb geen marokaanse vriend en ben echt niet onzeker helemaal zelf niet ,dat is juist iets dat ik heel hard opmerk bij marokaanse vrouwen ,ik durf in de mogen direct naar buiten ,doe amper maquillage aan !!!



Mss niet lelijk, maar wel dom als ik deze topic serieus moet nemen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8