Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die hun benen scheren...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-05-2008, 12:12
[IEUW, waarom doen jullie dat?, het schijnt zelfs zo normaal te zijn dat er steeds meer van dat soort reclamespotjes worden geproduceerd voor scheermesjes., ]

17-05-2008, 12:13


Zie jij graag behaarde vrouwenbenen ?

17-05-2008, 12:13
hoezo ieuw? zijn behaarde benen dan beter of zo?

17-05-2008, 12:14
Als het goed was is daar een Tafsier over vanuit de koran, dat de vrouw van Souliman Aleyhi salam dat gebruikte. Misschien weet iemand hier meer over?

17-05-2008, 12:14


Ieuw! Jij vindt het niet normaal! Ieuw. Freak.

17-05-2008, 12:15
Nou Ik Ga Niet Als Een Monkey Rond Lopen Niet Dat Ik Veel Haar Heb Ofzo..maar Tog

17-05-2008, 12:16
Nog even en er komt reclame voor mannen-epileer-tangen

17-05-2008, 12:17

Citaat door PaRaSoNiCa:
Ieuw! Jij vindt het niet normaal! Ieuw. Freak.


Ik raad het ook af hoor. Je kan je benen beter harsen. Anders krijg je een stoppel-effect met alle gevolgen van dien.

17-05-2008, 12:17

Citaat door marruecos87:
Zie jij graag behaarde vrouwenbenen ?


Nee komop zeg je gaat je benen toch niet scheren, komen er alleen maar hardere stoppels van. IEUW straks prikt ze je nog dood in ben


Citaat door precious-one:
hoezo ieuw? zijn behaarde benen dan beter of zo?


Waarom dan niet gewoon voor een laserbehandeling, gewoon helemaal ontharen is beter voor een vrouw.


Citaat door yasmina2306:
Als het goed was is daar een Tafsier over vanuit de koran, dat de vrouw van Souliman Aleyhi salam dat gebruikte. Misschien weet iemand hier meer over?


Ik denk dat het gewoon haram is. Maar zelf denk ik er eerlijk gezegd liever heel anders over. Waarom,... nou ik vind dat een vrouw dat wel mag zodat ze niet op een man gaat lijken

17-05-2008, 12:18

Citaat door YouTube:
[IEUW, waarom doen jullie dat?, het schijnt zelfs zo normaal te zijn dat er steeds meer van dat soort reclamespotjes worden geproduceerd voor scheermesjes., ]



moet ik hier nou echt op ingaan ..??

17-05-2008, 12:19

Citaat door YouTube:
Nee komop zeg je gaat je benen toch niet scheren, komen er alleen maar hardere stoppels van. IEUW straks prikt ze je nog dood in ben



Waarom dan niet gewoon voor een laserbehandeling, gewoon helemaal ontharen is beter voor een vrouw.



Ik denk dat het gewoon haram is. Maar zelf denk ik er eerlijk gezegd liever heel anders over. Waarom,... nou ik vind dat een vrouw dat wel mag zodat ze niet op een man gaat lijken
Het is zeker NIET haram, een vrouw mag alles scheren behalve haar hoofdhaar niet en natuurlijk mag ze haar wenbrauwen niet aan raken.

Niet te snel haram roepen.

17-05-2008, 12:19
je kan ook harsen of epileren , en om je benen te lasren heb je zeker 2 a 3 duizend euro nodig ten eerste en je moet dikke haren hebben, lichte en dunne haren kunnen ze niet laseren

17-05-2008, 12:20



Citaat door PaRaSoNiCa:
Ieuw! Jij vindt het niet normaal! Ieuw. Freak.


Nee niet te snel conclusies trekken, lomperd.


Citaat door MissUgly:
Nog even en er komt reclame voor mannen-epileer-tangen


Heb ik wat gemist?, want ik heb daar echt nog nooit iemand op betrapt. ??

17-05-2008, 12:20
Hij typt zonder nadenken. Wil daar even op wijzen.

17-05-2008, 12:21
eigelijk moet je gewoon weg laten laseren het is duurr maar bedenk je eens in hoeveel je uitgeeft aan scheermeisjes en schuim en andere zooi

uiteindelijk maakt het geen verschil

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6