Bekijk volle/desktop versie : Dagje London



17-05-2008, 11:36
Iemand wel eens een dagje/nachtje naar London geweest? Boot/vliegtuig?
Wat zijn de do's?? en eventuele tips voor betaalbare leuke hotels.

17-05-2008, 11:38


ik ben afgelopen half jaar 2 keer geweest en daarvoor ook al 3 keer! en london is mijn favoriete stad tot nu toe..... ik ben met zowe vliegtuig als boot geweest en je bent sowieso tijd kwijt maar vliegtuig is chill.

wat je daar kunt doen? SHOPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weet de betere zaken en je komt met zakken vol terug

ook genoeg bezienswaardigheden , wandelen langs the themes en daar stoppen bij een van de vele cafes

of een heerlijke english breakfest

London baby!

17-05-2008, 11:42
Ik ben gek op shoppen maar ik blijf daar niet zo lang dus ik denk dat ik dat maar oversla. Hoe lang is het met de boot? en vliegtuig?
heb je daar weleens overnacht in een hoteletje? Wat moet ik gezien hebben? Ik wil gewoon alles er uithalen..............

17-05-2008, 11:42
Mijn man had er gisteren nog over om er heen te gaan met zijn 3tjes, ben er ook nog nooit geweest, ben wel erg benieuwd...

17-05-2008, 11:53


london, here I come..............

17-05-2008, 14:26
hoe gaan jullie....?

17-05-2008, 14:29

Citaat door Nysha:
hoe gaan jullie....?


dat weet ik dus niet! Ik ga met een vriendin. We willen vroeg op een vrijdag vertrekken en dan zaterdagavond weer terugkomen.
Heb jij nog tips?

17-05-2008, 14:33
nouh kijk.....met de vliegtuig duurt het 3 kwartier....maar jah het blijft vliegen dus je bent altijd weer bezig ervoor/erna etc etc etc

vanaf het vliegveld ben je in een half uur in het centrum!

dus dat is wel makkelijk

hotels ken ik eerlijk gezegd niet, ik heb nooit zelf geboekt of ik heb bij bekenden geslapen...of in een club de nacht doorgebracht

bij bookings.com of weekendjeweg.nl moet je wel wat kunnen vinden.

17-05-2008, 14:37

Citaat door Nysha:
nouh kijk.....met de vliegtuig duurt het 3 kwartier....maar jah het blijft vliegen dus je bent altijd weer bezig ervoor/erna etc etc etc

vanaf het vliegveld ben je in een half uur in het centrum!

dus dat is wel makkelijk

hotels ken ik eerlijk gezegd niet, ik heb nooit zelf geboekt of ik heb bij bekenden geslapen...of in een club de nacht doorgebracht

bij bookings.com of weekendjeweg.nl moet je wel wat kunnen vinden.



oke thanks..weet je hoelang het duurt met de boot?

17-05-2008, 14:39
uhmmmm uuppss..2 uur ofzo?

ikben al 2 keer met de boot geweest en weet het nog niet

17-05-2008, 14:51
Wij zijn geweest toen we 10 jaar getrouwd waren.
Persoonlijk vondt ik t niet zo geweldig, ja je kunt wel lekker shopen maar ik vondt t er zo grauw en kil.
Maar iedereen ervaart dat anders.
Als we 11 jaar getrouwd zijn dit jaar gaan we insallah naar barcelona, daar verheug ik me op.
Wij zijn gaan vliegen met easy jet was niet duur maar wel veel vertraging enzo.
Geniet ervan.
wij zaten in een hotel en dat heete westminster koste 75 euro per nacht en was super simpel hoor