Bekijk volle/desktop versie : Had Ik Haar Maar NOOIT Leren Kennen!!!

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9

18-09-2002, 13:24
he snelllllll ik wil een vervolg elejehdik xxxx nadorgirl

18-09-2002, 14:42

pleaseeeeeeeeeeeeeeee ik wil een vervolg

18-09-2002, 15:03
He mensen, sorry voor het wachten...Ik ga nu een vervolg schrijven

Kusjes!

Cina

18-09-2002, 15:15
Na de kennismaking met Houria, volgende het ‘handjes-schudden’ met de andere leden van het groepje. Het viel me op dat sommige meiden niet bepaald aardig naar me keken, maar dat kon me op dat moment niets schelen. Ik had een vriendin gevonden en dat was Houria. Ik was maar al te blij dat ik zo snel vrienden had kunnen maken in mijn nieuwe stad.
Houria bleek een geweldige vriendin te zijn. Ze stelde gelijk voor om mij meteen de volgende dag de leukste plekjes van de stad te laten zien, een voorstel waar ik maar al te gretig mee instemde, omdat ik geen zin had om alleen door de stad te dwalen. Ik bleef nog een poosje met Houria staan kletsen, toen mijn maag begon te knorren. Ik wou afscheid nemen van het groepje, maar Houria stelde voor om met mij mee naar huis te lopen. ‘Kan ik gelijk zien waar je woont en onderweg gezellig met je ketsen,’waren haar argumenten. Ik vond het allang best, ik ervoer haar gezelschap als aangenaam. Houria kletste je de oren van het hoofd en vertelde meest grappige en leuke dingen. Al met al was haar gezelschap heel gezellig.
Als ik had geweten dat haar gezelligheid zo kort zou duren, zou ik haar nooit verder hebben leren kennen. Ik zou keihard weggerend zijn van haar en nooit meer terugkomen. Eigenlijk had er toen al een lampje moeten branden…Was ze niet een beetje té geïnteresseerd in mij? Ze kende me nog maar een uurtje…

18-09-2002, 15:56

Voor de deur bleven we staan. Ik twijfelde of ik haar binnen zou vragen, maar besloot dat het nog te vroeg was en bovendien was heel het huis nog bezaaid door verhuisdozen.
‘Oh ja, voor ik het vergeet,’ zei Houria,’mag ik je telefoonnummer, dat is wel handig he.’
Na telefoonnummers uitgewisseld te hebben, gaf ze me een zoen op de wang en nam afscheid.
Ik zwaaide naar haar.
Ik ging naar binnen en groette m’n vader en moeder met een kus op het voorhoofd. Na het eten ruimde ik op, waste af en ging naar boven, naar m’n slaapkamer. Ik verheugde me erg op de volgende dag. Misschien zou Houria de beste vriendin worden waarvan ik altijd al had gedroomd. Een vriendin waarmee je alles samen deed, waarmee je alles kon bespreken en die altijd voor je klaar zou staan. Een piepje, afkomstig van mijn mobiel, deed me ontwaken uit mijn droom. ‘Één nieuw bericht’ stond er op het beeldscherpje. Ik drukte op de ‘ja’ knop om het te bekijken. Het was een smsje van Houria:

Echte vrienden zijn als diamanten: schitterend, kostbaar, maar ook heel zeldzaam…

Op dat moment was ik erg blij met het smsje. Het was gewoon zo lief…
Nu kan ik alleen maar zeggen: Ja, Houria, je had gelijk; echte vrienden zijn inderdaad zeldzaam: I learned from the best, I learned from you….

24-09-2002, 20:14
zozo, het verhaal is net begonnen en ik hetken nu al dingen!! vind het echt een mooi en uniek verhaal, ook eens iets anders, wat erg vaak voorkomt (dat weet ik uit ervaring) ga zo door meid!!!

dikke kuzzz

25-09-2002, 15:37

Citaat:
Origineel gepost door samsha
gaat het nog verder????
Ik hoop snel want ben geen geduldig persoon.
Is het trouwens een waar gebeurt verhaal???

nou hoor het wel,

groetjes
Hallo Zonnetje

Het verhaal gaat nog verder, zal binnenkort weer een vervolg plaatsen....En nee, het is geen waargebeurd verhaal, tenminste niet voor mij, maar er zijn genoeg meiden die zoiets meemaken....

Dikke kus :blauwkus:

Cina

25-09-2002, 15:38

Citaat:
Origineel gepost door RIF_CHICKIE
zozo, het verhaal is net begonnen en ik hetken nu al dingen!! vind het echt een mooi en uniek verhaal, ook eens iets anders, wat erg vaak voorkomt (dat weet ik uit ervaring) ga zo door meid!!!

dikke kuzzz
Thanx Chickie!!!

XxX

Cientje

25-09-2002, 18:08
ga snel verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

26-09-2002, 15:42

' Hoe moet je leven
Als je de mens verafschuwt
Als je zelf moet ervaren
Hoe iemand je de afgrond in duwt?'

De volgende dag werd ik vroeg wakker, hielp m'n moeder met opruimen en stond vervolgens een uur lang voor de klerenkast. ' Wat moest ik aan? Hoe deed ik mijn haar? Zou ik make-up opdoen?' Normaal had ik nooit moeite met kleren zoeken of haren kammen, maar op de één of andere manier werd ik dit keer gedwongen om over m'n uiterlijk na te denken. Houria zag er fantastisch uit, alleen zou ik er zelf nooit zo bij durven lopen. Uiteindelijk trok ik wat uit de kast, liet m'n haar los hangen en stond alweer voor de spiegel. Ik wilde me opmaken, maar wist niet welke kleuren ik moest gebruiken. Ik deed mascara op m'n wimpers en bekeek mezelf weer in de spiegel. Hmmm… het stond niet slecht, m'n blik kreeg meer uitdrukking. Ik ging verder met de lippenstift, maar die haalde ik er net zo snel vanaf als dat ik hem erop had gedaan. Dat was een beetje teveel van het goede. Ik deed wat blush op m'n wangen en keek naar het resultaat. Ik zag er nog niet zo mooi uit als Houria, maar het kon er mee door.

' Het begint met kleine dingen
zo onschuldig als het lijkt
groeit het uit tot grote zonde
die je liever ontwijkt'

Houria belde even later aan. Bij het opendoen keek ze me met een vreemde blik aan, een manier van kijken, die ik nog niet bij haar had gezien. ' Je ziet er anders uit,' merkte ze op,' meer volwassen.' Ik vatte dit op als een complimentje. Meer volwassen, dat is inderdaad wat ik wilde zijn. Erbij horen.

De eerste dag met Houria op stap verliep heel gezellig tot dat ene moment. Ik realiseerde me dat Houria wel heel erg populair moest zijn. Om de twee voorbijgangers werd ze gegroet, door voornamelijk jongens. Af en toe bleef ze een praatje staan maken, met een jongen die ze me later voorstelde als ' een vriend' . Ik vond het allemaal wel spannend, een nieuwe stad, een nieuwe vriendin, nieuwe onbekende mensen. Jongens. Ik praatte normaal nooit met jongens, van huis af had ik meegekregen dat je beter bij ze uit de buurt kon blijven. Ik herinner me de woorden van m'n moeder: maak onze familie niet te schande, loop niet met jongens die je niet kent. Maar bij Houria leek alles zo simpel, zo vanzelfsprekend te lopen. En ook ik vond het niet erg. Het was leuk, nieuw, dus spannend. En ik kon het goed vinden met Houria tot dat ene moment.

We zaten met z'n tweeen op een bankje even wat te rusten toen Houria een pakje sigaretten uit haar tas haalde. ' Ook een sigaretje,' vroeg ze me alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Ik keek haar met grote, ongelovige ogen aan. ' Ben je gek geworden of zo,' riep ik verschrikt uit. 'Houria, roken is haram, je maakt een grapje zeker!' Houria keek me sloom aan en barste toen in lachen uit. Ik voelde me ongemakkelijk, ik werd uitgelachen om mijn onschuldigheid. ' Wou je echt beweren dat je nog nooit hebt gerookt,' vroeg Houria nog steeds lachend. ' Nee, natuurlijk niet, roken mag niet,' antwoordde ik met een dun stemmetje. Opeens voelde ik me als een hopeloos, klein kind. ' Hier, probeer er maar één,' zei Houria, ' je zult zien dat het heel lekker en relaxed is. Het is zelfs lekkerder dan chocolade.'
Ik schudde mijn hoofd, waarom bleef ik eigenlijk nog bij haar zitten? Normaal gesproken zou ik weggegaan zijn als iemand mij zoiets aanbood. Ik zou haar recht in haar gezicht hebben gezegd dat ze iets deed wat niet aan mij was besteed. Maar bij Houria voelde ik me zo klein, zo nietig en zo afhankelijk. Waarom deed ik nou niets?
' He, kom op he, niet zo kinderachtig, je bent al zestien hoor,' zei Houria weer. Er zijn zoveel dingen haram, we worden toch wel vergeven joh, we zijn nog jong.'
Ik aarzelde, dit zou ik normaal gesproken nooit doen, maar dit was Houria, mijn vriendin, zij zou wel weten wat het beste voor ons was. ' Vriendinnen doen alles samen,' begon Houria weer en stak me de sigaret toe. Aarzelend stak ik mijn hand uit….

26-09-2002, 17:28
ga snel verderrrrrrrrrrrrrrr ik wacht op een vervolg en snel ook

26-09-2002, 17:34

Citaat:
Origineel gepost door hasna_the_best
ga snel verderrrrrrrrrrrrrrr ik wacht op een vervolg en snel ook
Geduld is een schone zaak

Ps. Ik heb een vervolg klaar, maar ik plaats 'm lekker nog niet

Grapje he...

XxX

Cina

26-09-2002, 17:38

aaaaaah wat ben jij gemeen zeg om ons zomaar in de spanning te laten
hhhhaahhhahahah

26-09-2002, 23:26
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY
MAAK AF A.J.B
O JA IS HET WAAR GEBEURD???????????

27-09-2002, 00:36
Salam! maak je je verhaal nog af of niet? volgens mij verzin je maar wat! nou ik zal zeggen denk er goed over na, wat je ons gaat vertellen! groetjes allemaal.wasalam

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9