Bekijk volle/desktop versie : Studie De opleiding Helpende en Welzijn.



16-05-2008, 23:35
wie van jullie gaat volgendschooljaar met deze opleiding starten?

en wie van jullie moet ook een collage maken voor bij de intake?
hoe zou die collage nou eigenlijk uit moeten zien?

iemand tips?

16-05-2008, 23:42


hoi
ik heb die opleiding gedaan in 2 jaar. maar tegenwoordig kan je het nu in 1 jaar doen. het is een heel leuke opleiding. een collage bij de intake. wel apart dat heb ik gelukkig nooit hoefen doen. maar waar moet de collage over gaan? moet het over jezelf gaan of over de ouderen,kinderen.

een collage is gewoon een groot wit vel met verschillende plaatjes dat over een bepaalde onderwerp gaat. bijvoorbeeld peuters,kleuters,ouderen,gehandicapten. maar het kan ook over je zelf gaan. over jezelfbeeld bijvoorbeeld.hoop dat je hier wat aan hebt anders vraag je het maar? en trouwens op welke school ga je die opleiding volgen?

Gr

16-05-2008, 23:45

Citaat door nijntje80:
hoi meid,
ik heb die opleiding gedaan in 2 jaar. maar tegenwoordig kan je het nu in 1 jaar doen. het is een heel leuke opleiding. een collage bij de intake. wel apart dat heb ik gelukkig nooit hoefen doen. maar meid waar moet de collage over gaan? moet het over jezelf gaan of over de ouderen,kinderen.

een collage is gewoon een groot wit vel met verschillende plaatjes dat over een bepaalde onderwerp gaat. bijvoorbeeld peuters,kleuters,ouderen,gehandicapten. maar het kan ook over je zelf gaan. over jezelfbeeld bijvoorbeeld.hoop dat je hier wat aan hebt anders vraag je het maar? en trouwens op welke school ga je die opleiding volgen?

Gr




ow wat leuk voor je!
meid? ben jij blind ofzo?


het moet gaan over de motivatie van de opleiding, wat ik denk te verwachten, en een beetje over mij hoe ik er over denk.

ja weet echt niet wat ik op papier moet zetten foto's van oma's mischien? of van dat hangjeugd dat bekend staat bij de riag mischien?


ik ga de opleiding in rotterdam volgen

17-05-2008, 00:09
oh sorry , zag het pas later, maar had het gelijk verandered mijn excuses. en nee ben niet blind.


je kan gewoon wat foto's van je ouders, je broers/zussen indien je die hebt. wat vertellen over je ouders en wat je wil bereiken met die opleiding. je kan ook foto's van je oma er bij doen is geen enkel probleem hoor. je hoeft niet veel er bij te zetten. gewoon foto's van mensen waar je veel om geeft en van houdt en daaruit iets erover vertellen. je moet het je zelf niet te moeilijk maken.

17-05-2008, 00:35



Citaat door nijntje80:
oh sorry , zag het pas later, maar had het gelijk verandered mijn excuses. en nee ben niet blind.


je kan gewoon wat foto's van je ouders, je broers/zussen indien je die hebt. wat vertellen over je ouders en wat je wil bereiken met die opleiding. je kan ook foto's van je oma er bij doen is geen enkel probleem hoor. je hoeft niet veel er bij te zetten. gewoon foto's van mensen waar je veel om geeft en van houdt en daaruit iets erover vertellen. je moet het je zelf niet te moeilijk maken.



excuus aanvaard

maar denk dat mijn oma, en moeder, zus broers er niks met de opleiding motivatie te maken hebben hoor haha wil je wat met de opleiding bereiken zei nijntje nog haha

was leuk geprobeerd haha ik moest wel lachen

17-05-2008, 12:07
zijn er ook mischien mensen die wel gewoon serieus kunnen praten?