Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Nutribronze gezicht, ervaringen???



15-05-2008, 23:19
Hoi dames,

Wie van jullie heeft er ervaring met Nutribronze voor het gezicht van loreal?
Wil het morgen gaan halen maar wil eerst weten wat jullie ervaringen zijn..

16-05-2008, 14:57


volgens mij hebben al die zelfbruin cremes wel effect als je van een oranje kleurtje houdt, de meesten slaan oranje dan verkies ik om naar de zonnebank te gaan ipv zo'n creme

16-05-2008, 14:59
NIET gebruiken, je wordt er geel/oranje van en het stinkt! Geloof mij ik heb allerlei zelfbruiners geprobeerd, van goedkoop tot dure gel van Lancome. Het is allemaal 1 pot nat...

16-05-2008, 15:00

Citaat door sol_y_mar:
NIET gebruiken, je wordt er geel/oranje van en het stinkt! Geloof mij ik heb allerlei zelfbruiners geprobeerd, van goedkoop tot dure gel van Lancome. Het is allemaal 1 pot nat...


dacht ik ook wel zou ik ook niet doen, geef je geld dan beter uit aan een paar zonnebank buurten of wacht op de zon van volgende week inchallah en dan zonnen in de tuin

16-05-2008, 15:01


Ze kan ook een bronzer gebruiken, beetje op haar wangen, neus en voorhoofd...

16-05-2008, 15:09
ja das idd veeel beter, weet je mijn nicht gebruikte eens zo'n zelfbruiner resultaat=> oranje als een wortel wollah echt erggggg en plekken over heel haar gezicht

16-05-2008, 15:11

Citaat door mrsbigboss:
ja das idd veeel beter, weet je mijn nicht gebruikte eens zo'n zelfbruiner resultaat=> oranje als een wortel wollah echt erggggg en plekken over heel haar gezicht


Ik zal je eens wat vertellen! Ik heb eens 1 hele week binnen gezeten door die troep. Het was zo afgrijselijk en het wilde er maar niet af, werd door iedereen thuis gepest

16-05-2008, 15:15
naar het schijnt wordt het bleker als je er wat citroen op doet... ? heb ik ook maar van horen zeggen dus don't kill me als je het ooit nog eens probeert en er niet af gaat hehe

16-05-2008, 15:21

Citaat door mrsbigboss:
naar het schijnt wordt het bleker als je er wat citroen op doet... ? heb ik ook maar van horen zeggen dus don't kill me als je het ooit nog eens probeert en er niet af gaat hehe


Haha bedankt voor de tip, maar ik raak dat spul never meer aan

16-05-2008, 15:23

Citaat door sol_y_mar:
Haha bedankt voor de tip, maar ik raak dat spul never meer aan


das natuurlijk de beste oplossing, voorkomen is véééél beter dan genezen

16-05-2008, 15:24
dus arabische meid welke les kan je trekken uit onze meningen => dat het waarschijnlijk niet zo'n goed idee is om die morgen te gaan kopen.
maar indien je die toch gaat halen succes ermee

16-05-2008, 15:26
in ieder geval meiden ik wens jullie beiden een prettig weekend!
tot de volgende keer mss inchallah beslama

16-05-2008, 15:27


Heel erg bedankt en jij ook een fijn weekend toegewenst

16-05-2008, 16:45
Ik gebruik zelf de bronzer van Yves Rocher, echter word ik daar niet oranje van maar ik heb er zelfs een hele mooie bruine kleur aan overgehouden, ik heb het alleen op mijn benen getest.

De moeite waard, plus ze zijn in de aanbieding. 2 voor de prijs van 1