Bekijk volle/desktop versie : mensen ik heb een probleem



Pagina's : [1] 2

15-05-2008, 22:31
altijd als ik de woedoe verricht en dan ga bidden dan heb ik het vermoeden dat mijn woedoe is verbroken

Soms doe ik er 5 a 6x over omdat ik steeds denk dat mijn woedoe is verbroken

hoe moet ik hiermee omgaan?

15-05-2008, 22:41

dat is het niet asahbi

Ik heb steeds het gevoel dat ik windjes laat

15-05-2008, 23:06

Citaat door Gtownmocro:
altijd als ik de woedoe verricht en dan ga bidden dan heb ik het vermoeden dat mijn woedoe is verbroken

Soms doe ik er 5 a 6x over omdat ik steeds denk dat mijn woedoe is verbroken

hoe moet ik hiermee omgaan?



Daar niet aan denken dat had ik eerst ook toen ik was begonnen met bidden Dat is chaytaan gwn niet aan denken en door bidden!! en volhouden dicht knijpen die handel

17-05-2008, 13:56

Citaat door De_Mooiste:
indd gewoon vol houden




17-05-2008, 15:40

nou als ik windjes laat, Dan ga ik gwn door bidden. Want je kan niet constant woedoe doen terwijl je aan het bidden Allah vergeeft het je wel. maar het mag niet vaker voorkomen? Tenminste zo denk ik erover

allah u 3lem

17-05-2008, 15:43

Citaat door 112233moh:
nou als ik windjes laat, Dan ga ik gwn door bidden. Want je kan niet constant woedoe doen terwijl je aan het bidden Allah vergeeft het je wel. maar het mag niet vaker voorkomen? Tenminste zo denk ik erover

allah u 3lem


Neej daar ben ik het niet mee eens
Als jij windjes laat en jij voelt dat dan Moet jij stoppen!!!
maar als jij daar problemen mee hebt dat het vaker gebeurd bij het bidden en meestal zijn het gwn van die kleine pufjes die jij niet eens merkt of lijkt dat je het laat maar dat het niet zo is.. Mag je doorgaan
anders niet !!

17-05-2008, 15:56

Citaat door wasbeertje:
Neej daar ben ik het niet mee eens
Als jij windjes laat en jij voelt dat dan Moet jij stoppen!!!
maar als jij daar problemen mee hebt dat het vaker gebeurd bij het bidden en meestal zijn het gwn van die kleine pufjes die jij niet eens merkt of lijkt dat je het laat maar dat het niet zo is.. Mag je doorgaan
anders niet !!


dat bedoel ik dude...

17-05-2008, 15:59

Citaat door 112233moh:
nou als ik windjes laat, Dan ga ik gwn door bidden. Want je kan niet constant woedoe doen terwijl je aan het bidden Allah vergeeft het je wel. maar het mag niet vaker voorkomen? Tenminste zo denk ik erover

allah u 3lem




nou Jou reactie is heel wat anders dan die van mij

17-05-2008, 16:00

Citaat door De_Mooiste:
niet te veel aan chikies denken
met je intentie blijven bro



17-05-2008, 16:01

Citaat door 112233moh:
nou als ik windjes laat, Dan ga ik gwn door bidden. Want je kan niet constant woedoe doen terwijl je aan het bidden Allah vergeeft het je wel. maar het mag niet vaker voorkomen? Tenminste zo denk ik erover

allah u 3lem




wacht even allah vergeeft je wel ohjaaaa wie zegt dat dat is nog niet eens sker elke keer als je naar wc gaat of dat laat moet je opnieuw wassen... en als je dat niet doet jongen man dat tel je gebed niet eens en dn word je gestraft

m3salaaam

17-05-2008, 16:03

Citaat door SKA_WAHA:
wacht even allah vergeeft je wel ohjaaaa wie zegt dat dat is nog niet eens sker elke keer als je naar wc gaat of dat laat moet je opnieuw wassen... en als je dat niet doet jongen man dat tel je gebed niet eens en dn word je gestraft

m3salaaam



HOlll A minut, gestraft

bron graag??

17-05-2008, 16:06

Citaat door 112233moh:
HOlll A minut, gestraft

bron graag??



is het nou zo moeilijk om te snappen weet je wat je hoef je zelf nooit te wassen gwn bidden m3lich is nergens voor nodig lees de koran en luister naar mensen die geleerd hebben en die andere mensen goede raadt geven..

m3salaaaam

17-05-2008, 16:10

Zaken die de kleine wassing ongeldig maken voor de (salaaat)
De kleine wassing van een moslim wordt ongeldig gemaakt door het volgende:

Ontlasting of urine.


Windjes.


Na een ‘stilstand van de mentale activiteit’ door gekte, bewusteloosheid, bedwelming of een diepe slaap waarbij hij niet voelt wat er uit zijn natuurlijke openingen vrijkomt. Een lichte slaap waarbij er geen sprake is van ‘stilstand van de mentale activiteit’ maakt de wassing niet ongeldig.


Het aanraken van het geslachtsdeel, het maakt hierbij niet uit of het een eigen geslachtsdeel is of van een ander. De profeet heeft gezegd:

"Wie zijn geslachtsdeel aanraakt laat hem de kleine wassing doen." (Overgeleverd door Ibn Maadjah en is goed gekwalificeerd door Al-Albaanie in Al-irwaa-e (117))

17-05-2008, 16:13

Citaat door SKA_WAHA:
is het nou zo moeilijk om te snappen weet je wat je hoef je zelf nooit te wassen gwn bidden m3lich is nergens voor nodig lees de koran en luister naar mensen die geleerd hebben en die andere mensen goede raadt geven..

m3salaaaam





17-05-2008, 16:47

Citaat door SKA_WAHA:
Zaken die de kleine wassing ongeldig maken voor de (salaaat)
De kleine wassing van een moslim wordt ongeldig gemaakt door het volgende:

Ontlasting of urine.


Windjes.


Na een ‘stilstand van de mentale activiteit’ door gekte, bewusteloosheid, bedwelming of een diepe slaap waarbij hij niet voelt wat er uit zijn natuurlijke openingen vrijkomt. Een lichte slaap waarbij er geen sprake is van ‘stilstand van de mentale activiteit’ maakt de wassing niet ongeldig.




Het aanraken van het geslachtsdeel, het maakt hierbij niet uit of het een eigen geslachtsdeel is of van een ander. De profeet heeft gezegd:

"Wie zijn geslachtsdeel aanraakt laat hem de kleine wassing doen." (Overgeleverd door Ibn Maadjah en is goed gekwalificeerd door Al-Albaanie in Al-irwaa-e (117))










Pagina's : [1] 2